To Luke, Letter 5

617 52 3
                                    

Letter 5.

P.O.V Luke Hemmings

Hi Luke,

Bedankt voor gisteren! Voor het eerst heb ik niet alleen gezeten in de pauze, voor het eerst heb ik gelachen in de pauze nou sterker nog ik heb voor het eerst gelachen. De dag begon misschien naar maar toen jij kwam Luke, de dag was gewoon perfect. Zo erg bedankt! Ik meen dit echt Luke, je hebt mijn dag perfect gemaakt zonder dat ik nu overdrijf.

Maar dan, vanochtend (I know heel erg laat) heb ik je brief gelezen. Luke, je bent zo bijzonder lief. Ik ken niemand die ooit zoiets liefs heeft gedaan, er is ook niemand die ooit zoiets liefs voor mij heeft gedaan als jij met je brief. 

Ik heb de brief wel tien keer gelezen voor ik mijn ogen geloofde, tranen zijn over mijn wangen gerold tijdens het lezen en mijn mascara was uitgelopen. Luke jouw brief was perfect. Ik daarin tegen zit je alleen maar stomme negatieve brieven te sturen.. Sorry.

Luke hoe dom het ook klinkt maar ik heb door jouw brief echt hoop gekregen, je hebt me een stukje uit het zwarte gat gehaald met je brief. Alleen al bij de zin: Maar jij bent iemand die het dichtste bij perfect in de buurt zit moest ik al huilen. 

Bedankt Luke.

Ik heb je raad trouwens opgevolgd, vanochtend heb ik een vriendin gevonden. Ik heb haar mijn geheim nog niet toevertrouwd maar ze is erg aardig, ik was al eerder bevriend met haar maar toen ging ze steeds meer met Sanne, Julia en Lisanne om.. Haar naam is Amy, Amy Johnson.

Luke ik beloof je trouwens dat ik je brieven blijf schrijven, je hebt zoveel voor me gedaan dat dit wel het minste is wat ik voor jou kan doen en ik houd ervan om brieven naar je te schrijven! 

I love you,

x Sophia Edwards.

Een kleine glimlach komt op mijn mond, ik leg de brief bij de rest en ga aan mijn bureau zitten. Zal ik nog een brief terugsturen? Ze heeft er wel erg veel aan, ik pak een pen en wat papier en zet de pen op het papier.

'Luke wil je even komen?' roept Ashton vragend vanaf beneden, ik leg de pen weer neer en loop naar beneden. 'Wat is er?' vraag ik als ik Calum, Ashton en Michael met een serieus gezicht op de bank zie zitten.

'Ga zitten' zegt Ashton terwijl hij naar een stoel wijst die tegenover de bank staat, was dat al zo? Ik ga zitten en wacht geduldig af op wat er komen gaat. Michael trekt zijn mond open.

'Waarom was jij gisteren op die school?' vraagt Michael terwijl Calum zijn laptop bijdraait, ik zie een groot artikel. LUKE HEMMINGS NIEUWE LOVER? Staat er. Ik slik.

'Gisteren werd Luke Hemmings, de leadzanger van 5 Seconds of Summer, op een schoolplein gespot terwijl hij druk in gesprek was met een meisje. Ooggetuigen vertelden dat het meisje de naam Sophia Edwards had en dat Luke voor haar kwam. Het bleek dat hij een brief of zoiets had voor Sophia. Luke is die dag bij hun op school gebleven en heeft in de pauze na het zevende bij Sophia gezeten.

'Sophia zit normaal alleen' vertelde iemand, 'Aangezien niemand haar mag' maakte iemand anders de zin af. Ons leek het dat Luke haar wel mag, zal dit de nieuwe lover zijn van Luke? We houden je op de hoogte'

Michael is klaar met voorlezen, 'Wat heeft dit te betekenen Luke?' vraagt hij. 'Wie is Sophia en hoe ken je haar?' gaat Calum verder, ik slik.

'Sophia stuurt nu al vijf dagen brieven naar me en ik lees ze' zeg ik zachtjes, 'Je leest fanbrieven?'. Calum kijkt me teleurgesteld aan, 'Luke stop ermee we willen niet dat het verkeerd afloopt' zegt Michael met een korte blik naar Calum. 

'Luke stopt er niet mee' zegt Ashton, iedereen kijkt hem aan. 'Dat meisje, Sophia, wordt gepest en Luke leest wat ze meemaakt' vervolgd hij. Michael en Calum knikken, 'Oké maar als het misgaat' dreigen ze. 'Dat gaat het niet' zeg ik snel.

{A/N} Woehoe weer een hoofdstuk! Wie heeft de trailer al bekeken? Ik ben er best wel trots op (; xx NienkeHemmings

To LukeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu