Letter 10
Het is nu 3 jaar later!
P.O.V Luke Hemmings
Lieve Luke,
Ik weet dat ik nooit heb gereageerd op je laatste brief maar ik kon het niet, ik heb de brief de afgelopen drie jaar elke dag gelezen en elke dag heb ik er om gehuild. Jij bent mijn tranen namelijk wel waard. Toen ik je brief ontving en het laatste gedeelte las heb ik een uur zitten huilen van vreugde gemengd met verdriet. Dat jij dacht dat je iets voor me voelde maakte me zo blij maar ook verdrietig omdat ik het contact had verbroken. Maar nu drie jaar later heb ik weer een brief voor je. En deze brief is een soort brief waarin ik je vertel wat ik heb meegemaakt en hoe het is gegaan maar ook wil ik je bedanken.
Nou, de eerste dag nadat ik ons contact liet stoppen ging het helemaal mis. Ze hebben me de hele dag pijn gedaan, ik had al een brief voor je klaar liggen maar die heb ik nog net niet verstuurd. Die week was een echte marteling, twee maanden ging het zo door en elke dag deden ze me pijn. Tot het me op een dag niks meer uitmaakte. Ik had gewoon zo iets van fuck you en fuck you ik haat jullie allemaal. Fuck you, dat heb ik de hele dag gedacht Luke. En dat heeft me best wel goed geholpen.
Ik heb de drie maanden daarna niet meer over me heen laten lopen, tegen iedereen die me wat aan deed zei ik 'Fuck you' en dat namen ze misschien wel iets te serieus. Sommige mensen dachten dat ik de weg was kwijtgeraakt, maar hun konden me niks schelen. Hun mening liet me koud. Voor het eerst.
Na nog een maand ging het eindelijk goed, ik werd met de dag gelukkiger en Amy en ik gingen vaak leuke dingen doen. Ik kreeg weer aandacht van jongens maar (goed nieuw voor jou ;) ) ik vond geen leuke jongen.
Toen ik eindelijk was afgestudeerd voelde ik me zo vrij en blij, ik ben vorige jaar afgestudeerd en ik huppelde het podium op. Ik had een speech voorbereid waarin ik alles vertelde, ik heb verteld wie me heeft gepest en ik vertelde over de aanranding en de mislukte poging om me te verkrachten. Nou goed nieuws, ze waren meerderjarig en daarom zitten ze nu in de cel!
Ik moest wel bij de rechtzaak zijn en die was echt vreselijk.. Ze keken me aan alsof ze me elk moment wel konden vermoorden.. Maar ja, ik heb het gelukkig overleefd (: .
Dit jaar heb ik een break want volgend jaar ga ik naar een opleiding, ik ga naar een toneelopleiding omdat ik later erg graag actrise wil worden.
Ondertussen bleef ik naar jullie muziek luisteren en zoals altijd heeft dat me geholpen. Jullie zijn echt fantastisch! Gelukkig zijn jullie nog steeds bezig, jullie muziek is en blijft namelijk geweldig ook voor een bijna twintiger... Ja je hoort het goed ik ben al bijna twintig :0, ik ben echt oud aan het worden. Wacht nu noem ik jou oud! O my gosh sorry Luke!
Weetje Luke, na al die jaren ben ik echt nog steeds een grote fan van 5 Seconds of Summer. En tja jij bent ook nog steeds mijn favoriet!
Maar dan nu... Luke ik wil je zo graag bedanken! Je bent echt degene die er voor heeft gezorgd dat ik hier nog ben, zonder jou had ik allang opgegeven en lag ik ergens dood.. Thanks. Je betekend echt zo damn veel voor me en dat zal je altijd blijven doen.
En dit brengt me op mijn volgende en laatste punt...
Luke wil je misschien morgen met me uiteten gaan? Zo ja, ik zit om zeven uur in restuarant de Wok in Vuur en Vlam. Ik hoop dat je komt.
I love you,
x Sophia Edwards
JE LEEST
To Luke
FanfictionTo Luke, Sophia Edwards wordt gepest, het is al een jaar lang aan de gang en Sophia weet niet waarom ze haar pesten. Het enige wat ze weet is dat ze haar lelijk vinden, maar Sophia is het hier niet mee eens. Van jongens krijgt ze wel genoeg aandacht...