To Luke, letter 9

537 47 3
                                    

Letter 9

P.O.V Luke Hemmings

Niet meer schrijven. Ze gaat me niet meer schrijven. Dit was de laatste brief. Ik ga nooit meer wat van haar horen. Nooit meer. Never. Dat is nogal onverwacht. Ik ga gewoon nooit meer wat horen van hoor! Tranen rollen over mijn wangen, waarom? Oké ze wil voor zichzelf opkomen maar kan ze me niet blijven schrijven? Ik ben haar nodig, ik wil haar brieven.

Ik barst in tranen uit, mijn wangen worden nat en mijn gesnik suist in mijn oren. Ik begin alleen maar harder te huilen, huilend ren ik naar beneden. 'Ashton?' vraag ik huilend. 'Wat is er Luke?', ik ren naar de keuken toe waar het geluid vandaan kwam.

'Wat is er met jou gebeurd?', Ashton komt bezorgd op me aflopen en geeft me een knuffel. 'Sophia gaat stoppen met schrijven' huil ik, 'Wat waarom?'. Ik gef Ashton haar brief, mijn tranen blijven maar doorstromen. 'Dat is belachelijk!' roept Ashton boos, ik begin nog harder te huilen.

'Wat moet ik nou?' vraag ik huilend, 'Stuur haar een brief' zegt Ashton. Dat is een goed idee! Ik knik van ja. Rustig loop ik naar boven, wat zal ik eens allemaal in de brief zetten?

Ik ga zitten aan mijn bureau en pak pen en papier, ik haal de dop van de pen af en zet hem op papier.

Lieve Sophia,

Ik vind het zo ontzettend jammer dat je stopt met brieven schrijven, ik ga je brieven zo erg missen. Ik snap je echt wel hoor maar ik blijf het jammer vinden dat je me niet meer gaat schrijven. Ik begrijp dat je voor je zelf wilt opkomen en zelf je klusjes wilt klaren maar tja ik blijf het jammer vinden.

Ik ga je mooie handschrift gewoon zo erg missen, de teksten die in je brief staan en me alijd weten te raken ga ik nog erger missen. Sophia ik ga jouw gewoon zo erg missen! Ik had gehoopt dat je me altijd bleef schrijven en we een soort van schrijfbuddy's werden in goede en slechte tijden.. Maar dat gaat dus niet gebeuren.

Je moet echt niet denken dat ik boos op je ben hoor, dat ben ik echt niet! Ik baal gewoon.. Ik was er nog niet echt klaar voor om afscheid van je te nemen. Maar dat zou ik nooit zijn ben ik bang.

Sophia ik wil je nog wel iets vertellen, een soort boodschap meegeven als afscheid. Ik hoop als eerste dat je het volhoudt. Je bent een prachtige meid en je verdiend alle positieve dingen, alle negatieve dingen moeten bij jou weggehouden worden. Ik hoop zo dat je het volhoudt.

Onthoud astjeblieft dat ze het niet waard zijn, ik weet dat het moeilijk is, maar hun zijn jou tranen niet waard. Hun zijn jou niet waard, je bent een prachtig meisje van binnen en buiten en hun zijn monsters. Onthoud dat astjeblieft.

Sophia, ik denk alleen dat ik je nog één ding moet vertellen. Ik denk namelijk dat ik je best wel leuk vindt...

I love you,

x Luke Hemmings.

Ik ben volgens mij echt verliefd op haar, met tranen in mijn ogen doe ik de brief in de enveloppe. 'Ik ga je missen' fluister ik in mezelf. 

-

{A/N} O my gosh nog maar één hoofdstuk en dan is het boek afgelopen :( *snikt heel dramatisch*. Maar ja dat hoofdstuk ga ik nu schrijven :D xx NienkeHemmings

To LukeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu