Merhabalar herkesee :) Yeni bir hikaye yazmak kafamda yoktu ama okuduğum bir hikaye sayesinde yazmaya başladım. 'Behind The Curtain (Larry Stylinson Hikayesi)' yazarı @morganftwesley benim bu hikayeyi yazmamı sağlayan kişi oldu; ona çok teşekkür ederim :) Ayrıca bu hikayeyi yazmamda bana yardımcı olan ve ilham veren 'Mission' yazarı @Zeynep1Dx ve 'PAIN' yazarı @SellyStyles 'a da ayrıca teşekkürler :))
Debby POV
Güneş daha yeni doğmaya başlamıştı. Hava soğuktu. Issız ve karanlık bir sokaktan geçiyordum. Bir an arkamda bir çift göz hissettim. Hızlıca arkamı döndüğümde kimse yoktu. Adımlarımı hızlandırarak okula doğru yürümeye devam ettim.
Harry POV
Okulun kapısından daha yeni girmiştim ki Zayn yanıma geldi. "Geç kaldın Harry, ders başlamak üzere" dedi. Saatime baktım. Dersin başlamasına 5 dakika kalmıştı. "Üzgünüm, bir kaç işim vardı." Sesim mahçup çıkmıştı. Zayn kolunu omzuma attı ve "Pekala dostum, derse geç kalmadan önce sınıfa gidelim" dedi. Hızlıca sınıfa girdik. Tam sırama oturacaktım ki arkaya yeni konmuş tekli sıra dikkatimi çekti. Yeni biri geldiğinde yeni bir sıra konurdu. Acaba bu yeni kişi kim? diye düşünürken zil çaldı ve bende sırama geçip oturdum. Gözlerimi bir saniye bile kapıdan ayırmıyordum. Derken öğretmen sınıfa girdi. Ders başlamıştı.
Debby POV
Koşarak okula girdiğimde koridorlar bomboştu. Böylece dersin başladığını anladım. Nefes nefese kalmış bir halde sınıfımı aramaya başladım. Güzel Sanatlar Atölyesi, sanırım burası diye düşündüm. Anlıma düşen kakülümü düzelttim ve sınıfa girdim. "Özür dilerim" diyerek arkadaki boş sıraya oturdum. Sessizce etrafı incelemeye başladım. Sınıfta erkekler çoğunluktaydı. Yanımda sarışın, mavi gözlü bir çocuk oturuyordu. Yaşından küçük gösteriyordu ve sevimliydi. Önümde kısa kahverengi saçlı bir çocuk oturuyordu. Boynundaki büyük ben, doğum lekesi gibi duruyordu. Onun yan tarafında mavi gözlü, kahverengi saçlı bir çocuk oturuyordu, ince dudakları vardı. Ön sıralara doğru bakmaya başladım. Siyah saçlarının ön tarafını dikmiş, esmer tenli bir çocuk oturuyordu. Uzun kirpikleri ve bal rengi gözleri vardı. Bir an gözlerim, esmer çocuğun yanında oturan kıvırcık saçlı çocuğa takıldı. Zümrüt yeşili gözleri vardı ve güldüğünde gamzeleri beliriyordu. Film yıldızlarını andırıyordu. Kızların aşık olduğu ve resimlerini biriktirdiği film yıldızlarını. Bütün bu düşüncelerden zilin sesi ile uyandım. Defterlerimi toplayıp çantama koydum. Tam sınıftan çıkacakken omzumda bir el hissettim "Merhaba."
Harry POV
Ders yeni başlamıştı ki birden sınıfın kapısı açıldı. İçeri bal rengi gözlü, kumral saçlı sevimli bir kız girdi. Özür dileyip arkadaki boş sıraya oturdu. Kızdan etkilenmiştim. Masum bakışları vardı. Güldüğünde gözleri parıldıyordu, bu onu etkileyici gösteriyordu. Bütün bunlara dalmışken Zayn'in bana seslenmesi ile uyandım. "Harry, çıkışta birşeyler içelim mi?". Uykudan yeni uyanmış gibiydim. Sadece kafamı sallayabildim. Az sonra zil çaldı. Hızlıca sınıftan çıkıp lavaboya gidecektim. Üst katta kimsenin olmayacağını düşünüp yukarı çıktım. Sebebini bilmediğim bir şekilde terliyordum. Daha lavaboya giremeden aniden dengemi kaybettim ve yere düştüm.
Debby POV
Arkamı döndüğümde, yanımda oturan sarışın çocukla karşılaştım. "Merhaba" diyerek yanıtladım. "Sınıfa hoşgeldin. Ben Niall" dedi ve tokalaşmak için elini uzattı. "Bende Debby. Tanıştığımıza sevindim" dedim ve gülümsemekle yetindim. Birlikte sınıftan çıktık. Niall dolabının önüne geldi ve birkaç defter aldı. "Afedersin, benim bir yere gitmem gerekiyor" dedim ve yanından ayrıldım. Lavaboya gitmem gerekiyordu ama nerede olduğunu bilmiyordum. Üst katta olabileceğini düşündüm. Yukarı çıktığımda yerde birisi yatıyordu. Koşarak yanına gittim. B-bu.. Bu O..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unforgetable
Romance"Bir kız ve kıza aşık üç erkek. İçlerinden sadece biri ona sahip olabilecek. Ama o kişi doğru kişi mi? Peki ya diğerleri yenilgiyi kabul edebilecek mi?" Macera ve aşk dolu, sürükleyici bir hikaye... İki aşkın savaşı...