Yeni kapağı nasıl buldunuz? Bu bölümü biriciğime ithaf ediyorum :)) Multi'deki şarkının yeri geldiği zaman dinlemeye başlayın. (Multi=Harry)
Debby POV
Harry ve Zayn'in nereye gittiğini çok merak ediyordum. Evde oturup televizyon izlemekten çok sıkılmıştım. Zil çaldığında koşarak kapıyı açtım. "Nerede kaldınız, sıkıntıdan patladım" dedim kapıyı açar açmaz. Salona geçip oturdular. "Sana bir sürprizim var" dedi Harry ve cebinden telefonunu çıkardı. Şaşkın bakışlarla onu izliyordum. Bir ses kaydı açtı. Ama bu benim sesim. Dün akşam This Is Me'yi söylerken kaydetmiş olmalıydı. Tam konuşmak için ağzımı açmıştım ki, Harry konuşmaya başladı: "Sesini kaydettim ve bir plak şirketine götürdüm. Seninle bir anlaşma yapmak istiyorlar" dediğinde gözlerim iyice açılmıştı. "N-ne yaptım dedin sen?" dedim şaşkın bir sesle. Kızmamıştım, sadece şaşırmıştım. "B-ben şarkıcı mı olacağım yani?". Heyecanlanmıştım. Hep hayal ettiğim şey gerçek olacaktı. "Eğer istiyorsan olabilirsin" dedi gülümseyerek. "Tabiiki isterim ama bu.. Bu çok zor". "Merak etme. Ben daima sana destek olurum. Hem, Zayn'in de bu konuda tecrübeleri var." dedi ve Zayn'e baktı. Zayn 'evet' anlamında başını salladı. Heyecanlı bir şekilde "tamam" dedim ve gülümsedim. "O zaman yarınki rezervasyona gidebiliriz" dedi Harry, ve ayağa kalktı. "Çalışmaya başlayalım" dedi ve merdivenlerden yukarı çıktı. Nereye gittiğini anlamamıştım ama onu takip ettim. Ardımdan Zayn geliyordu. Müzik aletlerinin ve küçük bir sahnenin olduğu bir odaya girdik. Burayı daha önce görmemiştim. Etrafı incelemeye başladım. Kapının karşısında bir piyano vardı. Piyanonun yan tarafındaki masanın üzerinde bir keman; masanın yan tarafında ise duvara dayalı bir gitar vardı. Sahnede ise mikrofon vardı. Gitarı görünce kendime engel olamadım ve alıp boynuma taktım. Akordunu kontrol ettikten sonra sahneye çıktım. Harry ve Zayn beni izliyorlardı. Gitarın tellerinde parmaklarımı gezdirdim. Tam istediğim akorttaydı. Bir elimle mikrofona dokundum. Kendimi hazır hissediyordum. Artık söylemeye başlayabilirim..
I'm losing myself
*Kendimi kaybediyorum
Trying to compete
*Rekabet çalışıyorum
With everyone else
*Herkesle
Instead of just being me
*Sadece ben olmak yerine
Don't know where to turn
*Nereye döneceğimi bilmiyorum
I've been stuck in this routine
*Bu rutine sıkışıp kalmışım
I need to change my ways
*Kendi yolumda değişmeye ihtiyacım var
Instead of always being weak
*Her zaman zayıf olmak yerine
Gözlerim Harry'ye kaydı. Piyano çaıyordu. Kendimi müziğe iyice kaptırmıştım.
I don't wanna be afraid
*Korkak olmak istemiyorum
I wanna wake up feeling beautiful..today
*Kalktığımda güzel bir duygu..bugün
And know that I'm okay
*Ve iyi olduğumu biliyorum
Cause everyone's perfect in unusual way
*Çünkü alışılmadık şekilleriyle herkes mükemmel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unforgetable
Romance"Bir kız ve kıza aşık üç erkek. İçlerinden sadece biri ona sahip olabilecek. Ama o kişi doğru kişi mi? Peki ya diğerleri yenilgiyi kabul edebilecek mi?" Macera ve aşk dolu, sürükleyici bir hikaye... İki aşkın savaşı...