- Czemu wracamy do domu? - Spytałam Luke'a gdy podjeżdżaliśmy na podjazd rezydencji Hemmingsów.
- Przebrać się. Myślisz, że w bluzie i jeansach wypada mi iść do restauracji?
- A ja jak mam się ubrać? - spytałam
-Czy ja ci wyglądam na stylistkę? - zaśmiał się - Wymyślisz coś. Tylko nie za bardzo elegancko. To nie obiad z królową.
- Zwykle na obiad w o domu zakładam dresy. To teraz mam włożyć co? Worek na śmieci?
- Chloe po całym dniu twoje żarty przestają być śmieszne. - Przewrócił oczami i zgasił samochód, a następnie skierowaliśmy się w stronę drzwi.
Od razu gdy weszłam do domu znalazłam Anę, która pomogła mi wybrać czerwoną sukienkę. Włosy dodatkowo przejechała kilka razy prostownicą i zrobiła delikatny makijaż który wyglądał bardzo naturalnie. Podobała mi się taka wersja mnie. Czerwone szpilki dodały mojemu wyglądu wyrazistości.
- Chloe od kiedy jesteś w stanie iść na rankę z Luke'm nie zabijając go przy samym zaproszeniu? - spytała zaciekawiona Ana
- To nie żadna randka.. my tylko.. my tylko idziemy na kolację. - wytłumaczyłam się - Jestem głodna jak nie wiem co.
- Wiesz w tym miejscu lodówka nie świeci pustkami.
- Dobra zaprosił mnie to idę. Poza tym.. on nie jest taki zły jak mi się wydawało. Może jest idiotą, ale nie aż takim jak myślałam.
- Nie wiem czy ma być mi miło, czy wręcz przeciwnie. - Usłyszałam jego głos.
- LUKE! Do cholery! Czy ty kiedyś nauczysz się pukać? - Krzyknęłam przerażona - To nie jest śmieszne - dodałam widząc zwijającego się się ze śmiechu Hemmings'a.
- No już gołąbeczki idźcie bo się spóźnicie. Macie rezerwacje na 21.
- Skąd ty...- spytałam Any
- Jestem odpowiedzialna do twój grafik kochanie, nic się przede mną nie ukryje. - wytłumaczyła. - A teraz do widzenia. - Wręcz wypchnęła nas zza drzwi mojej sypialni, więc ruszyliśmy w stronę samochodu.
✨✨✨
GWIAZDKI GWIAZDKI!
TO MOTYWUJE BARDZO, A DLA WAS TO TYLKO JEDNO KLIKNIĘCIE.
CZYTASZ
Royal • Hemmings
Fiksi PenggemarJedna wiadomość wywraca życie Chloe do góry nogami. Czy poradzi sobie z nowych wyzwaniem jakie stawia przed nią życie? Dowiecie się czytając moje nowe opowiadanie. Zapraszam xx