Pohled Perrie:
Už je to asi týden od doby, kdy jsem si se Shawnem přestala psát. Nevím, jestli ho to mrzí aspoň z poloviny tak jako mě, ale on má vlastně Jade. Jade, kterou miluje. Proč to tak bolí?
Vídám se akorát s Jesy a Alexem, občas i s Leigh, ale Jade se snažím vyhýbat obloukem, což se mi i daří. Sice mi pořád píše, volá, chodí k nám a říká, že chce vědět, co se stalo, když jí ignoruji a ignoruji i Shawna, ale já jí vždy pošlu někam. Vím, že je to ode mě hnusný, protože Jade nemůže za to, že Shawn si vybral ji. Ale je to těžké, je těžké se přes to přenést.
Zrovna ležím ve své posteli, když mi přijde zpráva od Jesy.
Jess👑❤: Máš dneska čas?
Queen🔥❤: Nejspíše ano, proč?
Jess👑❤: Ty, já a bar v osm večer?
Jess👑❤: Potřebuješ si vyrazit někam ven
Queen🔥❤: Beru! <3
Queen🔥❤: Sraz jako vždy?
Jess👑❤: Ofcrs
Odhodím mobil a pomalu se zvednu z postele. Mám asi dvě hodinky na to se připravit. Zamířím ke skříni odkud musím vyhrabat nějaký skvělý outfit do baru. Do očí mě okamžitě udeřila moje oblíbená šedá sukně s černým uplým tílkem. Perfektní. Oblékla jsem se a rovnou vklouzla i do černých kozaček. Líčení jsem moc neřešila - dala jsem si řasenku,rty zvýraznila rudou rtěnkou a udělala si linky. Byla jsem hotová, dokonce i v rekordním čase, proto jsem si vzala telefon a najela na zprávy. Čtu si zprávy se Shawnem, skoro pořád dokola. Už si pomalu začínám myslet, že jsem nenormální, ale on mi tak strašně chybí. Bohužel bych nedokázala snést, že je šťastný s někým jiným. Sobecký, já vím.
Začnu pomalu vyrážet, když mi přijdou zprávy ze skupiny.
King💪: Kde sakra jsi, Pezz?
Jesminda💟: Už tu čekáme dvě minuty!🙄
Blondie👸: Chill lidi, mám ještě pět minut😂😂
King💪: Stejně přijdeš pozdě😏
Blondie👸: No dovol!
Jesminda💟: Známe tě😀 Kde teď vlastně jsi?
Blondie👸: V půli cesty..
King💪: Takže zrovna vyšla😂
Blondie👸: Hej!
Jesminda💟: Takže zrovna vyšla, měli jsme pravdu😏😏
Blondie👸: Budu tam do deseti minut, slibuji😘
Zobrazeno✔ King💪 a Jesminda💟
Nad tím, jaké mám kamarády se jenom usměji a pokračuji dál v cestě. Po těch desíti minutách konečně dorazím na určené místo a uvidím své trhlé kamarády.
,,Čau Perrie!" příběhne mě obejmout Jesy.
,,No nazdar..." řeknu přidušeně. Alex se nad námi jenom zasměje, čímž si vyslouží můj nenávistný pohled.
,,Ježiši Jesy, pusť jí chudáka, vždyť nemůže ani dýchat." začne se smát.
,,Drž hubu!" okřikne ho se smíchem, když mě Jesy konečně pustí.
,,Se hned nečerti, krásko." mrkne na mě a taky mě obejme.
,,A teď... Jdeme pařit!" vykřikne Jesy a rozeběhne se do baru. Bože, miluji tu holku! S Alexem na sebe koukneme a se smíchem se rozejdeme za Jesy. V klubu už vidíme Jesy sedět u baru, která pravděpodobně objednávala něco k pití. A moje teorie se potvrdila hned, co jsme k ní došli a ona nám dala před nos panáka, kdo ví čeho.
,,Tak na co si připijeme?'' usmál se Alex.
,,Na Perrie! Ať se jí podaří zapomenout na toho Seana a na nás ať máme krásný život!" vykřikne Jesy pohotově.
,,Je to Shawn.." opravím jí.
,,Říkejme mu radši pan X." řekne Alex.
,,Tak tedy ať Perrie zapomene na pana X a na nás!" opraví se Jesy a kopne do sebe panáka. Párkrát to zopakujeme a tím se dostaneme do lepší nálady, nebo spíš já. Jesy mě vytáhla na parket a teď spolu tancujeme, později se k nám přidá i Alex. Smějeme se, pijeme, tančíme a já pomalu vytrácím pana X z hlavy.
,,Cítím se tak volná!" zakřičím uvolněně do rytmu hudby. Cítím se jakoby ze mě všechny problémy opadly a já teď nemyslím na nic jiného než tanec, jakoby v tuhle chvíli nezáleželo na ničem jiným než na tanci. Zavřela jsem oči a prostě se nechala unášet melodií.
,,Perrie? pojď se mnou ještě k baru'' zakřičela mi náhle do ucha Jesy. Přikývla jsem a nechala se táhnout k baru. Mezitím, co Jesy objednávala dvě sklenky Jacka Danielse, i pro mě, já se rozhlížela po baru. Ani jsem si před tím nějak nevšimla kolik lidí tu vlastně je. Je fakt plný.
Už, když jsem chtěla začít věnovat pozornost Jesy, která mi něco říkala, tak mi pohled padl na osobu stojící v rohu a bavící se s nějakou holkou. Hrůzou jsem vytřeštila oči. Ty vlasy, oči, obličej. Do hajzlu. Okamžitě jsem se otočila, aby si mě třeba nevšiml a rychle do sebe kopla panáka. Musím odtud a to okamžitě. Nesmím ho potkat, mluvit s ním. Sakra!
,,Musím jít okamžitě pryč'' zakřičela jsem ji do ucha a nenápadně se rozhlédla po Alexovi. Kde sakra je? vždyť jsme spolu tancovali než pro mě přišla Jesy. Bože. Podívala jsem se zpátky na Jesy, která se na mě nechápavě dívala.
,,Vysvětlím ti to zítra, teď už fakt musím jít, vyřiď Alexovi, že mi bylo třeba špatně, ahoj'' nečekala jsem na nějakou odpověď a rozeběhla se k východu. Nevím jestli mám brečet nebo se smát, ale popravdě je mi spíše do breku. Srdce mi tluče strašnou rychlostí, jakoby chtělo vyskočit z hrudi a já se začínám bát, že tak brzo doopravdy učiní. No tak Perrie, uklidni se, už jsi skoro venku.
Až když mojí kůži ovál studený vzduch jsem se, docela, uklidnila. Teď už jenom zbývá dojít domů, díky bohu za to, že tenhle klub mám jenom 15 minut pěšky od domu. Možná, kdybych ho viděla tak před dvěma týdni šla bych za ním, no spíš určitě, ale teď? Utíkám jako malá holka.
Z přemýšlení mě vyrušila ruka, která mě chytla a škubla se mnou čímž zavinila to, že jsem se obrátila a podívala se dotyčnému do očí. Do prdele.
,,Musíme si promluvit''
ČTEŠ
Maybe
FanfictionŽárlivka❤: Takže mě chceš? Nešika😂🖕: Maybe #42 v kategorii fan fikce - 17.11.2017 ❤ ❤Za cover moc děkujeme @xili_ps ❤