twenty nine

1.9K 95 16
                                    

,,Ahoj Perrie." řekne osoba, kterou na jednu stranu strašně miluju a na jednu děsně nenávidím.

,,Ahoj... Shawne." zmohu se jen na tenhle chabý pozdrav, který navíc ještě zašeptám. Pořád nemůžu uvěřit, že to na mně všichni nastražili! Vždyť Jesy ví o mně a Shawnovi a takhle mě zradí. Vážně bych se na všechno vysrala.

,,Musíme si promluvit." řekne Shawn, aby upoutal moji pozornost, protože jsem zatím koukala všude možně jen ne na něj.

,,Tak mluv." řeknu s nezájmem, ale pořád se na něj neotočím. Nechci ho vidět, nechci tu být a hlavně nechci znovu brečet! Nedokážu se mu kouknout do očí, do jeho krásných očí a ještě dokonalejší tváře aniž bych se nerozbrečela.

,,Perrie..." vydechne zoufale. Ačkoliv jde podle jeho hlasu poznat, že se opravdu trápí s tím, jak ho ignoruji, stejně se pořád neotočím.

,,Víš já, já, nevím jak začít, ale hodně by pomohlo kdyby si se na mě otočila a vyslechla mě. Prosím." poprosí. Možná jsem slaboch, ale slyšet jeho zoufalý hlas, prostě, já ho nedokážu ignorovat, miluji ho a nechci se k němu chovat jako mrcha. I když to, že si vybral Jade docela hodně bolí.

,,Dobře, máš deset minut." řeknu a založím si ruce na prsa, abych vypadala více sebevědomě.

,,Tady to, ale nechci řešit, pojďme dovnitř."

,,Fajn." svolím a společně vejdeme dovnitř. Hned u vstupu spatřím Alexe, který se usměje hned jak nás spatří. Zrádce! Určitě o tom taky věděl!

Projdeme okolo něj a sedneme si úplně dozadu. Ještě však, než začne s tím vysvětlováním, si u Alexe objednáme dvě latte a když pak odejde, Shawn začne mluvit.

,,Perrie, já... Včera jsem šel do baru za Cameron a když mi Cameron řekl, že jsi tam byla běžel jako úplný krypl snad po polovině Londýna jen abych tě mohl najít, ale ty už jsi byla pryč. A pak jsem v baru potkal Jesy, zprvu byla naštvaná a začala mi nadávat, že jsem ti zlomil srdce tím, že miluji Jade, ale pak jsem jí to vysvětlit a poprosil jí o pomoc. Tohle všechno bylo jedno veliké nedorozumění. Perrie, já Jade nemiluji." dořekne svůj dlouhý proslov a já na něj překvapeně koukám. Panebože, já jsem ale kráva! Ignoruji jeho i Jade ačkoliv spolu nic nemají! Ale počkat....

,,Když tedy nemiluješ Jade, tak koho?" zeptám se nechápavě a doufám, že jeho odpověď mi už neublíží, znovu bych nezvládla, kdyby řekl jméno nějaké mé kamarádky. Shawn se zhluboka nadechne a poté vydechne. Podívá se mi hluboko do očí a odpoví.

,,Tebe." vydechne. Překvapeně se na něj podívám a vykulím oči. Takže on celou tu dobu miloval jenom mě? Já jsem ta, kterou miluje? Zcela nepříjemně koukám před sebe a nevím, co na to říct.

,,Perrie?" zamává mi před obličejem abych se vzpamatovala.

,,Já, já, paní! Nevím co na to mám říct..." řeknu pořád trochu překvapeně. Jasně, že ho taky miluju, ale po tom všem, je to prostě, jiné...?

,,Aha." řekne trochu smutně a sklopí pohled. Notak Perrie, řekni mu to! Nebuď blbá, vždyť ho taky miluješ, podívej, jak je smutný! Řekni mu to, řekni mu to!

,,Taky tě miluji." zašeptám. Shawn najednou zvedne pohled a nejistě se na mě s mírným úsměvem podívá.

,,Opravdu? "zeptá se nejistě.

,,Opravdu." přikývnu a Shawnovi se na tváři rozlije veliký úsměv. Najednou vypadá strašně šťastně.

,,Po tomhle jsem toužil strašně dlouho, tak se prosím kdyžtak nezlob." oznámí mi a nahne se blíž ke mě. Jeho rty se skoro dotýkají těch mých, dělí nás už minimálně centimetr,cítím jeho horký, mentolový dech a pak se to stane... Překoná tu hranici mezi námi a políbí mě. Já mu polibek samozřejmě opětuji. Nejdříve mě políbí zlehka a pak se začneme líbat trochu vášnivěji. Oddělí nás od sebe až Alexovo nadšené zapískání a tleskání. Blbeček!

,,To je tak dojemné!" řekne Alex a setře si imaginární slzu.

,,Blbečku!" zakřičím na něj, ale neubráním se úsměvu.

,,Moment, moment! Já si vás vyfotím. Ať mám něco pro Jesy." vytáhne mobil a začne nás různé fotit.

,,Dobrý, zas nepřeháněj." zastavím ho, když už nafotí asi 10000 fotek.

,,Paní, to hned musím všem poslat, ti budou mít radost!" vypískne a uteče kamsi do skladu. Je to magor, ale i tak je to můj nejlepší kamarád.

,,Takže, kde jsme to skočili?" otočím se s úsměvem na Shawna a vyčkávám na odpověď. Shawn se usměje, nahne se přes stůl a znovu mě políbí.

Mohla bych ho líbat pořád a nikdy bych se neodtrhla, kdyby mě nevyrušil telefon. Neochotně se od Shawna odtrhnu a kouknu se kdo volá. Na displeji stojí jméno Máma. Okey, jsem v háji, protože mě teď máma stoprocentně zabije.

,,Ano mami?" zeptám se.

,,Já vím,že mám být doma a když někam jdu mám dát vědět, ale zrovna mám rande no a....Já ti to doma pak vysvětlím. Pa." rychle ukončím hovor. Vážně nehodlám telefon s mámou před Shawnem.

,,Taak, jak to teď s námi bude?" podrbe se Shawn na zátylku.

,,Jak by jsi chtěl, aby to bylo?" odpověděla jsem otázkou, protože popravdě nemám tušení, jak to bude.

,,Chtěl bych, aby jsi se mnou chodila" nervózně se usměje a chytne moji ruku ,,A ty?"

,,Taky" ruku jsem mu stiskla a usmála se na něj. Po mé odpovědi se mu úsměv zvětšil a přitáhl si mě do polibku.

,,Takže odteď jsi přítelkyně Shawna Mendese!" zašeptá mezi polibky

,,A ty přítel Perrie Edwards!" taky zašeptám.

,,Jo, to je teda výhra." usměje se načež hned ode mě schytá ránu. Ale přiznejme si, jemu to vůbec nemohlo ublížit, takže tu bolest jenom předstíral.

,,Sklapni." řeknu naoko naštvaně a naštvaně se na něj podívám. Shawn si mého pohledu všimne a zasměje se nad ním.

,,Nehraj uraženou." drkne do mě a dá mi pusu na tvář. Nemůžu se teď cítit šťastněji. Konečně mám kluka, kterého miluju, konečně mám mého Shawna. A to hlavně díky svým úžasným kamarádům.

A teď, po týdnu plného utrpení, můžu prohlásit, že jsem nejspokojenější holka pod Sluncem. 

..........

Strašně moc děkujeme za přesažení 4K přečtení! Milujeme vás! ❤

MaybeKde žijí příběhy. Začni objevovat