Cautam fericirea in oricine si in orice, dar cum se face ca oricat de mult am cauta, ajungem sa fim dezamagiti sufleteste de persoanele de care ne atasam.Incerc din rasputeri sa nu ma mai atasez de persoane care nu sunt de incredere si m-ar putea rani. Marea mea problema este faptul ca ma atasez usor de persoane si mai garv cu un zambet ma poti foarte usor sa cred ca esti o persoana buna si sa te plac. Si sa aflu dupa ca tu nu simti nimic pentru mine.
Ar trebui sa lasam cautarile fericiri in persoane si sa o lasam sa vina singura la noi. Daca vrei poti fii fericit din orice motiv, doar ascunde motivele tristetii si fii optimist, viata e scurta, se invata din greseli.
De ce alegi sa plangi cand toti ceilalti rad? Vezi partea frumoasa a oricarui lucru si vei fii fericit.
Nu te supara ca persoana X a zis ceva despre tine, mai mult ca sigur e invidioasa pe tine. Fiecare e special in felul sau, daca vrei poti sa vezi binele din rau, dar de cele mai multe ori si raul din bine, conteaza sa stii sa faci diferenta.
Astazi voiam sa scriu la Skyler, dar se pare ca am ajuns sa scriu un nou capitol aici, carte in care o sa incerc sa reflect parerea mea asupra lumii si sa ma eliberez de sentimente nedorite. Stiu ca titlul cartii se numeste cum se numeste si as dori sa ma ajutati sa caut un titlu nou. Sper ca o sa postez mai des si sa gasesc un noi titlu cartii, daca aveti sugestii le astept in comentarii. Va pup si va doresc o zi la fel de frumoasa ca si voi! ❤❤