Cine spune că nu te iubesc cu adevarat, draga mea?
Am observat. Mă ocoleşti tot mai mult şi mă doare. Pentru că nu ştiu de ce o faci. Pentru că nu ți-am dat motive să o faci. Pentru că te iubesc, nu ai observat?
Poate îți e greu cu ideea că eu nu sunt el sau poate nu mă iubeşti suficienet de mult să fii cu mine şi să realizezi că te iubesc cu adevărat.
Mi-ai spus azi când din întâmplare ne-am văzut pe holul aglomerat al şcolii atunci când te-am întrebat ce este cu tine, cum că cineva ți-a spus că eu nu te iubesc şi ai plecat grăbită spre o destinație necunoscută mie.
M-ai lăsat mut şi nedumerit, nu ştiam ce să fac şi cum să te fac să vezi iubirea din ochii mei pentru tine. Stăteam singur pe holul care se golea rapid sunându-se de 2 minute de intratre, până când am rămas singur cuprins de gânduri. Singurul meu gând în acele momente erai tu. Tu cea care îmi spunea cu o oarecare uşurință cuvintele următoare: "Mi-a spus cineva că nu mă iubeşti cu adevărat, Alex." şi ai plecat ca şi cum eu nu aş fi fost pe acel hol.
Cum poți, Melina să crezi că eu nu te iubesc? Nu ți-am arătat-o? De o mie de ori. Nu ți-am spus-o? În fiecare minut al vieții mele. Acum aş striga în gura mare cât de mult te iubesc, dar ştiu că este prea târziu.
Totuşi, nu te aştepta să te uit, o să te fac să mă asculți şi vei fii din nou a mea. Promit.
Acum, te întreb încă o dată: Cine spune că nu te iubesc cu adevărat, draga mea?