Cine spune că nu te iubesc cu adevărat? 2.Au trecut doua luni de cand ne-am despartit, de cand tu mi-ai declarat că nu te iubesc. Doua luni de cand te caut fara sa te gasesc, de cand imi pun intebari a caror raspunsuri sunt doar la tine.
Am nevoie de cateva clipe alaturi de tine, am nevoie sa te stiu aproape, sa imi raspunzi la nelamuririle mele. Un singur cuvant, un gest din partea ta ma poate lamuri. Dar tu imi acorzi doar indiferenta, ma eviti tot mereu, ramand in continuare cu intebarile retorice.
Te vad cu el, cu cel cu care ai fost inaintea mea. A fost doar un joc? Am fost folosit? Multumesc! Puteai sa imi spui asta in fata, nu sa inventezi scuze spunandu-mi ca nu te iubesc cu adevarat. Eu chiar am facut-o, tu ai fost cea care si-a batut joc.
Iti pot dovedi ca o fac, a trecut atata timp si eu tot la tine ma gandesc, eu te caut mereu, vreau sa-ti fiu aproape, am nevoie de iubirea ta.
Oare sa renunt? Sa caut pe altcineva? Sa te uit cum ai facut-o si tu? Sau sa continui sa te caut pana voi reusi sa te gasesc?
Nu stiu daca tu meriti sa lupt, sa merg impotriva curentului pentru a te gasi, pentru a te face a mea. Sper doar ca nu o sa regret si ca nu ma voi alege cu si mai multe dezamagiri, cu o inima mai franta decat o am.