17.

26 5 0
                                    

         Scrisoare de dragoste   

                                           Draga iubitule,
  
     Ultima noastra intalnire nu a mers prea bine, dar eu inca continui sa te numesc iubitul meu, in ciuda tuturor, greselilor pe care le-ai facut.
      M-a durut, stii? M-a durut sa te vad cum ma lasi pentru altcineva, cum pur si simplu ti-ai batut joc de mine, de dragostea mea. Chiar atat de greu ti-a fost sa ma iubesti?
     Am impresia ca am fost singura care a pus sentimente in relatia noastra, tu erai doar aici, imi aratai ca esti langa mine. Fizic poate erai, dar sufleteste, Doamne, erai atat de departe! Si acum ma intreb daca m-ai iubit. M-ai iubit? Eu te-am iubit cu tot sufletul meu, imi pare rau ca nu ai vazut si tu asta, dar poate nu am stiut eu cum sa te iubesc, cu siguranta ea stie mult mai bine.
     Nu uita toate momentele noastre frumoase, te rog, sa nu ma uiti, sa-ti aduci aminte de mine ca fata aceea care te-a iubit cu adevarat, nu stii daca eu voi putea sa te uit, dar o sa fac un sacrificiu si o sa reusesc, fii sigur!
     Acum o sa-mi continui viata fara tine, ea e singura care continua fara pauza, fara sa tina cont si de noi, de micile marionete care sufera aici pe umilul pamant plin de durere.  Cand te vei intoarce, nu voi mai fii aici, dar cine stie, poate tu nici nu suferi prea mult, iti spun asa preventiv, ca nu te voi astepta toata viata, imi aduc bucatile de inima de pe jos, le pun cu grija intr-o cutie si plec in cautarea cuiva care este dornic ca ma ajute sa o repar, sa ma iubeasca.

             Cu dor si regret,
    "Iubita ta" pe care ai lasat-o in ploaie cu inima franta
    

Însemnările unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum