U proslom nastavku:
Jos jednom sam se pogledala u ogledalo kako bih videla da li je sve uredu.Uzela sam sjaj sa stola i jos jednom ga namazala ,a zatim izasla iz sobe.
''Tata idem ja.''Rekla sam izlazeci iz stana.
''Vazi ,nemoj do kasno!'' To je bilo poslednje sto sam cula pre nego sto sam izasla.Brzo sam sisla niz stepenice ,a ispred zgrade je bilo isto auto kojim smo se juce vozili.Usla sam unutra i zatekla savrseno sredjenog Harry-a.
...........
''Tacna si.'' Nasmesio se i upalo auto.Sta je cudno i smeno u tome sto sam tacna?
''Sto ,nisi navikao da devojke budu tacne?'' Okrece se ka njemu i pitam ga ,a on pali auto i izlazi na cestu.Nasmejao se ,a tek onda midao odgovor.
''Pa moglo bi se reci.'' Ovog puta ja sam se nasmejala.
''Pa to sto ti izlazis samo sa nekim fuficama nije moj problem ,ja nisam jedna od njih.'' Drsko sam mu odgovorila ,a on je na trenutak skrenuo pogled na mene ,a zatim ga vratio na put.
''Znam da nisi jedna od njih.'' Nasmejala sam se ,a ona ga upitala.
''Pa zasto si me poljubio danas ako ti je stalo samo do tih fufica?'' Prevrnuo je ocima i samo nastavio da vozi ,a ja sam ostala bez odgovora.Prekrstila sam ruke i glavu naslonila glavu na prozor i gledala kako brzo prolazimo kroz dosa mracne ,iako su svetiljkama osvecene ,ulice Londona. Uskoro smo se zaustavili i izasli iz auta.Nalazili smo se ispred neke picerije koliko sam uspela da shvatim.
''Ajde.'' Rekao je i krenuo ispred mene ,a ja za njim.Usli smo i seli na jedno od slobodnih mesta.Ubrzo je do nas dosao i konobar.
''Dobro vece.'' Osmehnuo nam se slatki plavokosi decko.Narucili smo pice i neku picu ,ne znam koju ,jer je gospodin naporni birao.
''Cesto dolazis ovde?'' Upitala sam ga kako bih pekinula tisinu koja je vladala izmedju nas dvoje ,ali ne i ostalih ljudi.Klimnuo je glavom i prosao rukom kroz kosu.On stvarno nije normalan.Pa do malopre je bilo sve dobro ,a sad cuti k'o zaliven.
''Sta ti je?'' Podigao je pogled ka meni i taman kada je otvorio usta da mi odgovori pogled mu je zalutao negde iza mene ,a njegova boja postajala je sve tamnija i tamnija dok nije dosla do najtamnije zelene koju moam da priznam nikada nisam videla.Okrenula samse i videla najmanje ocekvanu osobu.Taylora.Bio je sa nekom plavusicom i drzali su se a ruke.Samo sam prevrnula ocima i okrenula se nazad ka Harry-u koji je idalje gledao ka njima.Vec sam pocela da se plasim prisecajuci se njihove tuce u parku.Ponovo sam se okrenula i videla Taylora kako gleda u nas ,a trenutak posle i Harry-evu meku ruku kako okrece moju glavu ka njegovoj i ostavlja blagi poljubac na moje usne.Sta se desava?Odmakla samse od njega i zbunjeno ga pogledala.On mi se osmehnuo.Koja promena.
''Sta ti radis sa njim?'' Podigla sam pogled i videla Taylora koji je stajao kod naseg stola sa ljutitom facom.
''Meni kazes?'' Upitala sam ga upirujuci prs ka sebi.Zatvorio je oci i jednom duboko uzdahnuo ,pa tek ondaotorio oci i odgovorio mi.
''Da tebi Aurora ,kome drugom?'' Iznerviano mi govori.A ja prevrcem ocima.
''Taylore skloni se molm te.Ceka te ona tvoja tamo.'' Pokazaa sa prstom ka onoj plavusi koja je sedela za stolom i gledala ka nama.Pogledala sam u Harry-a ,on je savio glavu drzeci ruke na njoj.Nadam se da nece puci.To bi bilo jako lose.
''Aurora pitam te nesto!'' Pocinje da vice ,a meni polako pocinju da pucaju i poslednji zivci.
''Bas me briga ako si me nesto pitao.Necu ti odgovoriti ,sad idi.'' Harry polako ustaje i krece se ka Tayloru ,a ja uplaseno gledam u njih.Samo da se ne potuku.
''Slusaj me budalo jedna ,odmah da si otisao!'' Harry se prodrao i privukao paznju nekoliko ljudi.
''Otici cu kada nju ostavis na miru.'' Pokazao je prstom na mene.Zasto sam ja odjednom problem?Harry ga je odgurnuo ,a ja asm nago ustala kao i ona plavusa koja je dosla sa Harry-em.Taylor ga je udario pesnicom u lice ,a Harry mu je vratio mozda i duplo jace.Neki ljudi su uspeli da ih razdvoje ,ali jedva.Njih dvojica su razmenili nekoliko besnih pogleda ,a onda me je Harry uzeo za ruku i odvukao napolje.
''Pusti me!'' Pocela sam da ga udaram kako bi me pustio ,ali on je naravno jaci od mene i to mi nije uspelo.Odustala sam od ikakvok pokusaja da me pusti i nastavila da ljutito hodam za njim.Dosli smo do auta i usli u njega.Upalio je auto i poceo da vozi sa idalje besnim izrazom lica.Koliko sam videla nije mu nista bilo od onog udarca koji mu je Taylor zadao.Ceo put je proteko u tisini koju sam iskoristila da razmislim zasto je Taylor rekao Harry-u da se skloni od mene.Nista mi nije jasno.Valjda je problem izmedjunjih dvojice ,sta mene uplice u sve to.Kada smo stigli do zgrade izasla sam bez reci iz auta i krenula ka vratima.
''Aurora!'' Cula sam Harry-a kako me zove i okrenula se.On je polako dotrcao do mene i pre nego sto je ista reao po obicaju je prosao rukom kroz kosu. ''Aurora izvini.''
''Za sta? Za to sto si poceo da se tuces bez razloga sa mojim bi...Sa njim.'' Ne zelim da kaze da mi je bivsi decko ,je ne znam da li on zna.Okrenuo je glavu nastranu i izdahnuo.
''Nije bez razloga.''
''Dobro onda mi ga reci!''
''Ne mogu!'' Ponovo je okrenuo glavu ka meni i izdrao se ,a ja sam presla rukom preko lica.
''Zasto?'' Gubim i poslednje zivce i zelim da sto pre zavrsim ovu glupu raspravu ,jer ne vodi nikuda.
''Jednostavno ne mogu! Nemoj da vrsis pritisak na mene!''
''Pa zasto si sad dosao onda?'' Zagrizao je donju usnu i poceo da mi se priblizava ,a ja sam pre nego sto je uspeo da dovrsi svoju nameru uetela zgrau ,a on je ostaodole potpno zbunjen mojoj reakcijom.
Evo ga i 6. deo. Nadm se da vam se svidja. Nema mnogo radnje uovom delu ,ali sam se sada skoncentrisala na Taylora i Harry-a. Sta mislite zasto su oni posvadani i zasto je Harry zapravo sa Aurorom? Nastavak kad bude bilo 16 votes i 3 komentara <33
YOU ARE READING
REVENGE. » h.s.
FanfictionOn želi osvetu.Ali niko ne zna zašto.Ali šta ako ona sazna za to ,ali ipak zbog svojih osećaja odlučila da bude sa njim?Ali nakon svega umesto da iskoristi to za osvetu dogodilo se nešto potpuno drugačije. Počeo je da oseca nesto prema njoj. Ali da...