Chapter 3.

476 61 18
                                    

U proslom nastavku:

''Zaboravila sam.Idem ja da spavam,umorna sam.Laku noc.''Izasla sam iz dnevne sobe i brzo otisla u svoju sobu.Nadam se da cu moci da zaspim veceras.Sutra cu sve ispricati Jeni i Jesy.Otisla sam do Wc-a i obavila higijenu.Kada sam se vratila u sobu obukla sam pidzamu i legla da spavam,mada cisto sumnjam da cu uspeti u tome.

........

 ''Koja budala!''Jennifer je rekla ljutito i pocela da mlatara rukama.

''Ne mogu da verujem da ti je jos i u lice rekao.''Nadovezala se Jesy.Prevrnula sam ocima.

''To sto sam vam to rekla ne mora da znaci da morate da mi dosadjujete u vezi njega.Ajde nesto drugo da radimo.''Rekla sam.Culo se kucanje na vratima.Pre nego sto sam ista uspela da kazem u sobu je usla Vicky.Ovih dana je nenormalno naporna,stvarno.

''Sta je bilo Vicky?''Pitala sam je iznervirano.Ona je prosla rukom kroz svoju savrseno ispeglanu plavu kosu,a zatim mi odgovorila.

''Ajde spremaj se idemo u klub vecaras.''Podigla sam jednu obrvu i upitno je pogledala.

''Ti to meni kazes?''Jennifer je prasnula u smeh,a Jesy je ppokusala da je smiri,ali je i ona bila na ivici smeha.Vicky je krenula ka meni usput lupajuci svojim crvenim stiklama o pod.To me toliko nervira.Stala je do kreveta na kom smo nas tri sedele.

''Da,tebi Aurorice.''Rekla je to ponosno i podigla glavu.Cemu tepanje i ponosno dizanje glave?Ona nekad zna i previse da se uzivi u ulogu.

''Pa znas ja sutra moram u skolu,a ti mozes da preskocis koje predavanje kao to obicno radis.''Nasmejala se,a ja sam prevrnula ocima.

''Ne brini ti.Pitala sam Amy da li mozes da sutra ne ides u skolu zbog toga,jer ja nemam sa kim veceras da idem i ona je dala.Ajde idemo za dva sata.''Mama je dala?Koliko ja znam njoj je najbitnije da zavrsim skolu pa sve ostalo.Pa naravno...Ona hoce da provodim sto vise vremena sa Vicky.Ali ja ne razumem kako ne razume da nas dve imamo poseban odnos i da ne treba da se mesa,ni ona ni ocuh.Vec tri godine ona zeli da se nas dve ponasamo kao rodjene sestre i da smo nerazdvojne,ali to je jednostavno nemoguce. ''Ides?''Dodala je.

''Dobro ici cu,a sada izadji iz sobe.''Poskocila je u mestu i istrcala iz sobe.Jeniffer je napravila uplasenu facu i pogledala me.

''Je li ona normalna?''Upitala me je,a ja sam se nasmejala.

''To se i ja pitam.''Jennifer se nasmejala.

''Stvarno ces ici sa njom u klub?''Jesy me je pitala,a ja sam se nasmejala.

'Naravno da ne.Moram da razgovaram sa mamom oko ovoga.''Jesy je klimnula glavom,a Jennifer je se igrala sa krajem svoje majice.

... ... ...

''Cao!''Pozdravila sam se sa Jennifer i Jesy i zatvorila vrata.Sada moram da idem da pricam sa mamom oko onoga u vezi sa klubom i Vicky. ''Mama!''Pozvala sam je da vidim gde je.

''U kuhinji sam!''Prodrala se,a ja sam otisla do nje.Sela sam za sto,dok je ona sekla nesto za salatu na njemu. ''Sta je bilo?''Upitala me je sa smeskom.

''Zasto si rekla Vicky da mogu sa njom u klub,a da ne idem sutra u skolu? I sama mi uvek kazes da je skola na prvom mestu.''Znacajno me je pogleala.

''Aurora.''

''Sta Aurora?Znas da me nervira!Ako ovako nastavis da se ponasas prema meni samo zbog nje preselicu se kod tate i vise me nikada neces videti!'' Ustala s i odjurila u sobu i zakljucala se.Culo sekucanje na vrata.

''Aurora otkljucaj odmah!'' Uzela sam kofer koji se nalazi ispod kreveta,otvorila ormar i uzela nekolko stvari iz njega,samo ono osovno,i staila u kofer.Ne mogu vise da izdrzim ovde.Zatvoila sam kofer i otkljucala vrata.Ispred njih je bila mama.Kada je videla kofer pogledala me je toliko ljuto da ako je mogla ubila bi me svojim pogledom.

''Aurora Willis u sobu i raspakuj taj kofer,odmah!'' Prodrala se i pokazala mi je rukom ka sobi.Odmahnula sam glavom i prosla pored nje.

''Necu,idem kod tate!Ne mogu vise da te podnesem!''Strcala sam niz stepenice i potrcala ka vratima.

''Aurora!Aurora,stani!''Cula sam mamu,ali glas joj vise nije bio onaj ljut, vec...tuzan?''Okrenula sam se i videla kako joj suza klizi niz obraz.

''Ne mogu vise da izdrzim.Sve zbog glupe Vicky! Nervira me! Idem kod tate i to je moja konacna odluka! Dovidjenja!'' Izasla sam iz kuce i zalupila vratima.Izvadila sam mobilni i nazvala tatu,a usput i krenula niz ulicu.

''Auroric?''Javio mi se tata.Cesto me zove ovako.

''Tata,mogu li..mogu li da dodjem kod tebe?''

''Naravno duso,jos pitas.''Nasmejao se.

''Ali tata...Ovaj,ostala bih malo duze.Posvadjala sam se sa mamom i rekla sam joj da cu se preseliti kod tebe.''

''Oh duso,naravno da mozes.Oces da dodjem po tebe ili?''

''Ne,volela bih malo da prosetam.''

''Uredu duso.Cekam te.''

Preklinula sam vezu i nastavila da hodam.Cula sam jake muske korake iza sebe.Nervira me kada neko tako jako hoda.Koraci su postali brzi i odjednom sam osetila snaznu musku ruku oko svog struka.Uspela sam nekako da se okrenem i prvo sto sam videla bile su tamnozelene oci.

 ''Ponovo se srecemo,kakva slucajnost.''Rekao je zavodljivim glasom.

''Pusti me!'' Pocela sam da vicem.Sklonio je ruku,a ja sam nastavila da hodam brzim hodom.

''Pa stani,gde ces?''Poceo je da tri zamnom.

''Pusti me na miru! Imam problema ,tako da ne mogu da trosim vreme na tebe,ko god da si.''Rekla sam i nastavila da hodam.

''Ja sam Harry,a ti si ?''

''Aurora.''Mrsko sam mu odgovorila.

''Lepo ime za lepu devojku.'' Prevrnula sam ocima. ''Treba tiprevoz,blizu sam parkirao auto?''Pitao me je pokazujuci iza sebe.

''Mrzi me da se vracam.''Pogledala sam ka njemu,a on se nasmesio.

''Okej,onda me sacekaj.Dolazim za 2 min.''Rekao je i otrcao.

... ... ...

Parkirao se ispred tatine zgrade,a ja sam izasla iz kola.

''Hvala na voznji.''Nasmeso se.

''I drugi put.''Rekao je i izgubio se sa autom u mracnoj ulici.Pozvonila sam na interfon i tata mi je otvorio.Usla sam u zgradu,a zatim se popela na prvi sprat i pokucala na vratima na kojima je pisalo 'Willis'.Otvorio mi je tata,

''Auroric!''

''Tata!''Zagrlili smo se.

Nastavak je trebao da bude duzi,ali nemam vremena.Nadam se da vam se svidja.Komentarisite i vote! Nastavak kad bude bilo 12 votes! <3

REVENGE. » h.s.Where stories live. Discover now