Chapter 15.

218 36 12
                                    

"Kriješ nešto Styles. Lažeš me. Znam te vrlo dobro." Smeje se, a on upira prst ka njoj.

"Ti si moja najveća greška u životu." Njegova šta?

"Ali ja sam ta koja te je naučila igrama Styles."

"To je tačno." Vraća se u prethodnu pozu, a ja ih gledam otvorenih usta.

"Dakle reci mi šta želiš od nje."

"Da je uništim zajedno sa Taylorom."

...............

Molim? Ali šta sam mu ja uradila? Zašto hoće da nas uništi? Kako će nas uništiti? 

Njihov razgovor, a i moje misli prekida zvuk mog mobilnog. A nek se nosi ko god da zove. Brzo ga vadim iz džepa i javljam se dok Vicky i Harry gledaju odakle dolazi zvuk mobilnog. Taylor. Jao pa ja trebam da odem do njega. E pa sad ne znam ni gde sam. Kako da se vratim? E dodjavola Harry!

"Halo?" Šapćem kako me ne bi čuli, jer ako me čuju mogu da se pozdravim sa životom.

"Gde si? Što šapućeš?"

"Ma nebitno. Tu sam za.. Pa ne znam baš koliko. Ne znam ni gde sam." 

"Aurora ne lupetaj, kako ne znaš gde si."

"Ma nebitno. Ajde ćao."

"Aur.." 

Prekidam pre nego što je uspeo išta da mi kaže. A sad.. Kako da se vratim? Idem istim putem kojim sam došla dok sam pratila Harry-a i izlazim na neku cestu. Veoma malu kojom gotovo i ne prolaze automobili.

"Divno." Gundjam dok pokušavam da nadjem ime ulice na nekoj zgradi. Mislim će se ta potraga završiti neuspešno.

"Tražiš nešto?" Pretrnula sam u trenutku. Samo molim Boga da ovo nije osoba koja mislim da jeste. Polako se okrećem zatvorenih očiju. Jedva ih otvaram i ostajem kamenjena u trenutku. Znala sam. Harry. Odlično. Ne može bolje.

"H-harry." Mucam dok pokušavam da ne delujem sumnjivo. 

"Aurora." Govori sa smeškom na licu, a ja gorim od srama iznutra. Uhavtio me. Gotova sam. Smišljaj izgovor Aurora. "Otkud ti ovde, mila?" Odmah bih se izdrala na njega zbog ovog 'mila' ,ali mislim da nije pravi trenutak za to.

"Ja.." Ne znam šta da mu kažem. Vrti mi se u glavi. Naginje se ka meni, a ja gutam knedlu koja mi se zaglavila u grlu.

"Šta je bilo Ari?" Tepa mi. Jao.

"Am ,ja.. Pa prijatelj mi je rekao da dodjem ovde." Jao, gluplje nije moglo.

"A prijatelj je?"

"Muško." Nervoza loše utiče na mene. Zašto sam ovo rekla? Budala.

"Pitao sam za ime. Plavušice moja." Prolazi mi rukom kroz kosu, a ja ni ne pomišljam da ga udarim ili tako nešto, jer sam uhvaćena i kriva. Nasmejala sam se, a on mi se približio. "Taylor, zar ne?" Pogled mu je mračniji. Žao mi je Taylor. Blago klimam glavom.

"Djavo ga odneo. Šta si čula?" Hvata me za obaze i unosi mi se u facu. Koliko god ga mrzela moram priznati. Prelep je. Sama sebi bih lupila šamar.

"N-ništa." Mucam. Smiri se glupačo, provaliće te. Prislanja me uza zid, naša lica su na odualjenosti nekoliko milimetara. O moj Bože. 

"Aurora, na leži me! Odmah mi reci šta si čula!" Ako mu kažem istinu mogu da se pozdravim sa životom.

"Samo sam videla Vicky." Tiho progovaram, a on prevrće očima.

"Znam da nisi." 

"Reći ću ti, ako ti meni odgovoriš na nešto."

"Šta?" Izvrće glavu u stranu, a ja postavljam uslove i nadam se da ću uspesti.

"Zašto si me lagao da ne znaš Vicky i šta se to desilo izmedju vas u prošlosti?" Odmiče se od mene i udara nogom o pod.

"Dovraga. Znači sve si čula." Ponovo se okreće ka meni. "Idemo kući." Hvata me za ruku i počinje da vuče ka auto iako ja pokušavam da mu se oduprem. Na kraju to i uspevam, a on se okreće sa... da li to vidim suze u njegovim očima?

"H-harry?" Ne mogu da verujem da ovo radim, ali stavljam ruku na njegov obraz. "Zašto plačeš?"

"Prošlost me proganja Aurora." Da li mi govori istinu ili jednostavno glumi? Pada na pod i počinje da plače. Da li Harry plače? 

"Harry. Harry, molim te pogledaj me." Odmahuje glavom, ali ja ipak uspevam da ga nagovorim da me pogleda. Brišem mu suze i mazim po obrazima. Šta mi se dešava? "Harry idemo. Ajde odvezi me do bolnice, a ti idi kući, odmori se." Polako ustaje, a ja ga mu pomažem da dodje do auta, jer je sav bled. Ne znam kako će uspeti da vozi. Ulazimo u auto. "Možeš da voziš?" Klima glavom. Duboko uzdišem dok mi u glavi odzvanja nekoliko rečenica. Da je uništim zajedno sa Taylorom. Prošlost me proganja Aurora. Sve u vezi sa ovim dečkom je čudno. nadam se da ću uspeti barem nešto da otkrijem. Skrećem pogled na njega. Šta mi je učinio malopre? Zašto me je toliko slomilo to što je zaplakao? Pa pobogu Aurora on hoće da te uništi i najvažnije naredio je da se tvom ocu dogori nesreća. Uf.

"Ostaću sa tobom u bolnici." Promuklog glasa mi govori, a onda se nakašljava. "Hoću da budem sa tobom.

"Kako hoćeš." Naslanjam se na prozor i tako ostajem sve dok nismo došli do bolnice. Izlazim iz auta i odmah odlazim do bolnice i penjem se do tatine sobe. Ispred nje zatičem mamu.

"Kako je?" Prilazim joj, ali ona primećuje samo Harry-a koji dolazi do mene i rukuje se sa njom.

"Harry."

"Amy, Aurorina mama." Gleda me sa osmehom, a ja prevrćem očima.

"Prijatelj." Harry govori, a ja sam mu zahvalna što nije rekao Aurorin dečko. To mi para uši.

"O pa drago mi je Harry. Ovaj dušice, tata ide na operaciju za 2 sata." Okrećem se ka Harry-u.

"Hvala što si me dovezao, možeš da ideš. Umoran si." Odmahuje glavom i stavlja ruku na moje rame. 

"Neka, ostaću." Stišćem usne i očima mu pokazujem da ide, ali on tvrdoglav seda do moje mame i osmehuje mi se. Kako bih mu lupila šamarčinu.

"Harry, možeš sa mnom da odem da uzmem kafu." Prevrće očima i ostaje. Budala. Silazimo i ja izlazim iz bolnice. Ne želim da se svadjam sa njim u bolnici.

"Slušaj me dobro Harry. Ne nerviraj me. Idi kući."

"Neću." prekršta ruke, a ja vrištim u sebi.

"O pa dobro onda. Ako ti je sad dobro onda možeš da mi odgovoriš na pitanje vezano za Vicky." Odjednom počinje da se znoji. Zašto mu nije dobro čim spomenem Vicky?

"Aurora ne znam je od ranije." Govori drhtavim glasom. Da li je moguće da Harry Styles tako priča?

"Harry čula sam sve ako hoćeš da znaš. Znam da hoćeš da uništiš mene i Taylora, znam da postoji igra i osveta. Ali slušaj me. Ja ne znam šta sam ti učinila. Zašto me mrziš? I glavno pitanje. Ako mrziš mene da li mrziš i mog oca? Zašto si naredio da mu se desi saobraćajna nesreća?"

Vuhuuu.. Vidite ne znam koliko će nastavaka imati priča, ali neće puno haha.. ne znam.. imam ideju za kraj i sve, ali sve zavisi da li ću ubaciti nešto ili izbaciti, promeniti i tako haha.. da vas ne zamaram.. Ponovo stavljam uslove za nastavak.. 15 votes.. ly <33

REVENGE. » h.s.Where stories live. Discover now