H: *Ostaće nepokretan? Jeste li vi ludaci normalni?*
Nb: *Ko?*
H: *Paul.*
Šta je ovo? O-ovo je za tatu.
H: *Ako napravite još neku grešku neću uspeti da ih uništim.*
Čujem lupanje iza vrata. Trčim do kreveta, stavljam tečefon ispod jastuka tačno kad on ulazi u sobu.
"Dobro jutro." Kiselo se smeje, a ja želim da ga ubijem s obzirom da je izgleda on zaslužan za nesreću mog oca.
..........
"Šta hoćeš?" Pitam ga drsko. Malo se nameštam kako ne bi video telefon koji je ispod jastuka.
"Hoću da te poljubim." Polako se kreće ka meni, a ja radim prvo što mi pada na pamet. Stavljam prekrivač preko glave. Jedino što čujem je Harry-ev smeh. Ah, budala. "Šta ti je mala?"
"Beži od mene." Gušim se pod pokrivačem, ali se ipak ne usuđujem da ga sklonim sa glave. Osećam kako pokušava da mi skloni ovo čudo sa glave, ali ga čvrsto držim.
"U redu.. Nadam se da ćeš se predomisliti dok se ja vratim iz wc-a." Čujem kako izlazi iz sobe i čim je zatvorio vrata skidam prekrivač sa glave i duboko uzdišem. U šta sam se ja uvalila. Uzimam mobilni i izlazim tiho kako bih videla da li je zaista otišao u wc. Čujem vodu.. Pa da li se kupa u mom stanu? Odlazim do njegovih pantalona i brzo ubacujem telefon u njih. Ne znam da li bih trebala nešto da javim Tayloru ili ne. Bolje ne.. Shvatiće da ga nisam poslušala i sklonila se od Harry-a. Ovo je stvarno zapetljano. Ipak sam odlučila da mu pošaljem poruku pa šta bude bilo biće.
* Možemo li da se nadjemo danas? *
Još uvek sam pod velikim šokom. Mislim da bih čak i zaplakala, ali nešto kao da neda suzama da izadju. Da li je Harry namestio nesreću mog oca? Zašto bi kog djavola on hteo da naudi mom ocu? On je neki psihopata. Odlazim do kuhinje i uzimam čašu vode, jer mi se grlo jako brzo suši. Čujem neko pevušenje iz wc-a. Prilazim vratima i čujem andjeoski glas. Da li to on peva? Nema ko drugi. Vrata se odjednom otvaraju, a ispred mene se nalazi visoki zgodni dečko sa samo peškirom oko struka. O ne.
"Ti mene špijuniraš?" Sa širokim osmehom na licu govori, a ja gorim iznutra. Pokušavam da smislim neki dobar izgovor, ali na kraju govorim istinu koja pa i nije toliko loša..E bilo bi lepo kad bi i on meni govorio istinu.
"Ne. Čula sam neko pevušenje pa sam prišla vratima da čujem ko je." Prekrštam ruke, a on se smeje. Budala.
"Pa nema ko drugi." Prevrćem očima. Približava mi se, a ja krećem nazad, ali na kraju shvatam da se iza mene nalazi zid. "Je l ti se sviđa?" Odmahujem glavom, a on stavlja ruku pored moje glave. "Znam da lažeš."
"Ne lažem." Ironično prevrće očima i približava mi se. "Molim te pomeri se od mene." Ignoriše moje reči i nastavlja da približava svoju glavu mojoj. Usne nam se skoro dodiruju. "Harry." Izgovaram njegovo ime, ali sa velikom mukom. Toliko mi je blizu i gleda me tačno u oči. Otežano dišem. Šta mi je? Moram da se smirim. Uzdišem duboko, ali me prekidaju meke usne koje su se u trenurku našle na mojim. Pokušavam da ga odgurnem od sebe, ali ne mogu previše je snažan. Hvata mi reke i stavlja ih na zid pored moje glave.
"A je l' ti se ovo sviđa?" Progovara tokom poljubca, a ja nekako odmahujem glavom. Pokušavam da pomerim ruke, ali ih on čvrsto drži. Ja ni ne pokušavam da se ljubim, ali on ne prestaje. Uskoro poljubce sa usana prenosi na moj vrat, a ja počinjem da vrištim. Istog trenutka mi pušta ruku i stavlja je preko mojih usta. "Šta vrištiš? Ne silujem te. Valjda imam prava da poljubim svoju devojku."
"Pomeri se."
"Neću. Šta ti je?" Jao zabrinut gospodin. Verovatno brine što mi nije ubio oca nego ga je ostavio nepokretnog.
"Harry molim te pomeri se. Hoću da idem u bolnicu kod oca." Oca posebno naglašavam kako bih videla njegovu reakciju, ali njegova faca ostaje ista. Ravnodušna. "Hoćeš li se pomeriti?"
"Naravno." Jao ljubaznog li gospodina. Pomera se, a ja porlazim pored njega i odlazim u sobu kako bih se presvukla. Čujem mobilni kako mi vibrira na komodi, stigla mi je poruka. Od Taylora.
* Da, ajde kod mene za pola sata. xx *
Vraćam telefon na komodu i otvaram ormar. Oblačim donji deo trenerke i majicu koju sam prvu dohvatila. Izlazim iz sobe i vidim da nema Harry-a.
"Harry!"
"Molim ljubavi?" Ljubavi? Fuj! Šta on umišlja? Kakva ljubav?
"Ne zovi me tako." Dolazi do mene dok oblači kaput. Čak je i obuven. Kuda je pošao? "Gde ideš?"
"Nebitno. Imam neka posla." Hmm...dobro. Videću ja ta posla. "Vidimo se." Taman je krenuo da me poljubi, ali sam se ja pomerila.
"Molim te." Samo je jednom ispuhnuo i izašao iz stana. Brzo sam se obula, uzela neku trenerku i izašla za njim. Ulazi u auto. Pa šta sad? Ne mogu da trčim za njim. Brzo zaustavljam prvi taxi i ulazim u njega.
" Idite za onim autom molim vas." Išli smo dugo po centru Londona sve dok Harry nije krenuo da skreće u neke sporedne ulice dok nismo krenuli po nekim marčnim uličicama. Napokon zaustavlja auto, a ja plaćam taksisti kako bih što pre izašla. Sve vreme se okretao gledajući da li ga neko prati. Uskoro dolazi do nekog, nazovimo, terena i zaustavlja se gledajući na sat. Čeka nekog.
Ukoro se i taj neko pojavljuje, a ja ostajem bez reči. Vilica mi pada, a ja trljam oči kako bih naterala sebe da vidim nešto drugo. Ne dobro sam vidla osobu. Vicky. Ona? Pa ništa drugo nisam mogla ni da očekujem od nje. I mama kaže da smo nas dve sestre. Ona je moj neprijatelj.
"Harry Styles." Govori svojim glupavim piskavim glasom.
"Šta hoćeš Vicky?" Za moje veliko čudo drsko joj govori dok prekršta ruke.
"NIšta Styles. Tačnije, nije baš ništa. Zanima me nešto. Šta hoćeš od Aurore?" Sklanja savršeno uvijen pramen kose sa lica dok oblizuje usne sa debelim slojem kao i uvek crvenog karmina.
"Neću ništa od nje."
"Kriješ nešto Styles. Lažeš me. Znam te vrlo dobro." Smeje se, a on upira prst ka njoj.
"Ti si moja najveća greška u životu." Njegova šta?
"Ali ja sam ta koja te je naučila igrama Styles."
"To je tačno." Vraća se u prethodnu pozu, a ja ih gledam otvorenih usta.
"Dakle reci mi šta želiš od nje."
"Da je uništim zajedno sa Taylorom."
Vuhuuu 14. nastavak.. Stavila sam ga nakon 2 dana zamislite haha.. Vote i Koment značilo bi mi...dakle nastavci od sad idu češće i nećete čekati po više meseci na njih haah.. ly <3
YOU ARE READING
REVENGE. » h.s.
FanficOn želi osvetu.Ali niko ne zna zašto.Ali šta ako ona sazna za to ,ali ipak zbog svojih osećaja odlučila da bude sa njim?Ali nakon svega umesto da iskoristi to za osvetu dogodilo se nešto potpuno drugačije. Počeo je da oseca nesto prema njoj. Ali da...