U proslom nastavku:
Parkirao se ispred tatine zgrade,a ja sam izasla iz kola.
''Hvala na voznji.''Nasmeso se.
''I drugi put.''Rekao je i izgubio se sa autom u mracnoj ulici.Pozvonila sam na interfon i tata mi je otvorio.Usla sam u zgradu,a zatim se popela na prvi sprat i pokucala na vratima na kojima je pisalo 'Willis'.Otvorio mi je tata,
''Auroric!''
''Tata!'' Zagrlili smo se.
........
''Ajde udji ,nemoj da stojimo na vratima.'' Rekao je i stavio mi ruku na ledja i usao samnom u stan.Poslednji put sam videla tatu pre 3 meseca ,a poslednji put kod njega sam bila pre vise od pola godine ,ali se zato cujemo svakog dana.Stan je izgledao potpuno isto.Sve je izgledalo kao i kad sam poslednji put bila u njemu.Usli smo u dnevnu i sela na kauc.Za mnom je usao i tata.
''Odnecu ti kofer u sobu.'' Rekao je i uzeo kofer koji se nalazio ispred mojih nogu.Klimnula sam glavom.Presla sam rukama preko lica.Zaista mislim da je ovako bolje ,jer stvarno ne mogu vise da izdrzim mamu i njene sulude ideje.Pogledala sam ka polici na kojoj su uvek stajale nase slike.Na nekima smo bili svi ,mama ,tata i ja.Tako mi nedostaju ti dani kada smo bili srecni i ziveli zajedno. Jako tesko sam podnela njihov razvod.Plakala sam dan i noc.Molila sam ih da se ne razvode zbog mene ,ali nista...Jedna suza je napravila svoj put niz moj obraz.Osetila sam kako je tata stavio ruku na moje rame.Brzo sam obisala suzne oci i tragove nekoliko suza koje su vec skliznule niz moje lice.Okrenula sam se i jako ga zagrlila.Poceo je rukom da prelazi preko moje pustene kose nastavljajuci da mazi i moja ledja.To mi je jako prijalo i nekako me je opustalo.
''Ajde idi odmori se malo u sobi ,uznemirena si.''Klimnula sam glaom. ''Auroric ,kad budes gladna reci mi ,naruci cu nesto ili cu pokusati da ti napravim nesto.''Osmehnula sam se i klimnula glavom. Otisla sam do sobe u kojoj uvek spavam kada sam kod tate.I ona je bila ista kao ranije.Izgleda da tata nije menjao nista.Uzela sam kofer sa poda i stavila na krevet kao bih ga raspakovala.Uzela sam nekoliko stvari iz kofera i otisla do ormara i stavila ih u njega.
Brzo sam zavrsila sa raspakivanjem ,zato sto sam ponela vrlo malo stvari ,samo ono osnovno. Legla sam na krevet i pokusala da razmislim o svemu ,ali mi nije islo.Oci su mi se polako sklapale.Sutra ne mogu u skolu ,jer nisam ponela knjige ,tako da sutra moram da idem do kuce da uzmem jos neso sto mi treba.Ici cu kada mama i David budu na poslu.Zatvorila sam oci i ubrzo sam utonula u san.
Probudili su me glasovi koji su se culi iz dnevne sobe.Odmah sam uspela da prepoznam oba glasa.Jedan je bio tatin ,a drugi mamin.Mama? Sta ona trazi ovde?Ne zelim da je vidim.Brzo sam prisla vratima i prislonila glavu uz njih kako bih cula sta govore.
''Amy moras shvatiti da ona ima pravo da razvija svoj odnos sa njom.Ako se svadjaju ima razlog.Nemoj je terati da budu kao sestre.Prestani se ponasati tako glupo!'' To je bio tata.I treba to da joj kaze kako bi ona vec jednom shvatila da gresi.
''Gresis Paul.Ona mora da bude u dobrim odnosima sa Vicky.Zive u istoj kuci ,prakticno su sestre!'' I mama pocinje sa svojim besmislicama.Prevrnula sam ocima.
''Ne Amy ,ti gresis! One nisu sestre i ona ne moze da se ponasa prema Vicky kao da su sestre.To je jednostavno ne moguce.I molim te idi sad.Pusti je ,treba joj vremena ,besna je na tebe.A i tebi izgleda treba vremena da shvatis da Aurora treba da ti bude preca nego Vicky.''
''Dobro ,ali samo da znas da nisi upravu.'' Culo se zatvaranje vrata.Sacekala sam jos malo kako bih se uverila da je otisla,a zatim izasla iz sobe.Pocela sam da trazim tatu.
''Tata !'' Pozvala sam ga ,a on je izasao iz svoje sobe.Delovao je iznervirano.Pa i ne cudi me i ja sam se iznervirala samo slusajuci njihov razgovor.
''Mama je bila ovde?'' Otpuhnuo je jednom i klimnuo glavom.
''Da.Sada te razumem zasto si otisla.Ona je ubedjena u neke stvari i mora da bude tako.Pusti sad to.Jesi li gladna?''Pitao me ,a ja sam odmahnula glavom.
''Mozes li sutra da me odvezes do kuce da uzmem knjige i jos neke stvari?''
''Naravno duso.'' Nasmesio se.Prisla sam mu i zagrlila ga. ''Javi tvojim drugaricama da ne ides u skolu sutra da te ne cekaju.'' Pa da! Ja bih i zaboravila.Moram da javim Jennifer i Jesy.
''Dobro sto si me podsetio.'' Nasmejala sam se i brzo otrcala u sobu i uzela mobilni sa komodice koja se nalazila do kreveta.Usla sam u imenik i pozvala Jesy.Zvonilo je nekoliko puta ,a onda mi se javila.
''Ej Ari. Sta je bilo?'' Ponekada me zove Ari ,ali ja ne shvatam zassto ,jer to bas i nije nadimak za moje ime.Uzdahnula sam ,a zatim joj rekla.
''Necu ici sutra u skolu.''
''Ides sa Vicky u klub?!'' Gotovo se prodrala na slusalicu ,a ja sam malo odmakla telefon od uha.Prevrnula sam ocima iako sam znala da ne moze da me vidi.
''Ne.Preselila sam se kod tate.''
''Sta?!'' Opet se prodrala.
''Molim te prestani da se deres preko slusalice.Naci cemo se sutra posle skole pa cu vam ispricati.'' Rukom kojom nisam drzala telefon presla sam preko lica.
''Vazi Ari.Vidimo se sutra.Javicu Jennifer.'' Rekla je pomalo zabrinuto.
''Vazi.Cao.'' Spustila sam slusalicu i ustala sa kreveta.Malo cu da idem da prosetam.Otisla sam do ormara i uzela nesto kako bih se presvukla.Obukla sam se i izasla iz sobe.Usla sam u kuhinju kako bih popila vode ,a tamo je bio tata.
''Tata idem malo da prosetam.'' Nagnula sam casu i popila svu vodu koju sam nasula.Jako mi je prijala voda ,jer mi je grlo vec postalo suvo.Klimnuo je glavom i poljubio me.Otisla sam u hdnuk obula sam se i izasla iz stana.Ovaj kraj ne poznajem bas najbolje ,ali snaci cu se.Krenula sam u pravcu iz kog sam dosla.Prija mi ova tisina.Lakse je razmisljati.Vec je pocelo da se smrkava.Nakon jedno 15 minuta dosla sam u park u koji uvek idem.U onaj u kom sam ono vece videla tucu izmedju Taylora i ...Harrya? Da mislim da se tako zove.Sela sam na klupicu na kojoj je sedeo neki decko sa kapuljacom na glavi koja mu je bila savijena.To je bilo jedino slobodno mesto koje sam nasla.Naslonila sam se laktovima na kolena i spustila glavu u dlanove.Zasto mi se zivot odjednom preokrenuo?Uvek sam bila srecna i nasmejana ,a sada? Pobegla sam od kuce i preselila se kod tate ,ne pricam sa mamom...Zasto? zasto se bas meni ovo desava? Iz mojih razmisljanja i postavljanja pitanja samoj sebi na koja nemam odgovor prekinulo me je bockanje onog decka.Pogledala sam ga i shvatila da to nije 'neki decko'.
''Harry?''
Evo ga i 4. nastavak.Nadam se da vam se svidja.Malo je duzi i hvala vam sto citate.Trudim se da popravim sve na sta ste mi skrenuli paznju.Komentarisite i vote.Nastavak kad bude bilo 14 votes! <3
YOU ARE READING
REVENGE. » h.s.
FanficOn želi osvetu.Ali niko ne zna zašto.Ali šta ako ona sazna za to ,ali ipak zbog svojih osećaja odlučila da bude sa njim?Ali nakon svega umesto da iskoristi to za osvetu dogodilo se nešto potpuno drugačije. Počeo je da oseca nesto prema njoj. Ali da...