U proslom nastavku:
...Sela sam na klupicu na kojoj je sedeo neki decko sa kapuljacom na glavi koja mu je bila savijena.To je bilo jedino slobodno mesto koje sam nasla.Naslonila sam se laktovima na kolena i spustila glavu u dlanove.Zasto mi se zivot odjednom preokrenuo?Uvek sam bila srecna i nasmejana ,a sada? Pobegla sam od kuce i preselila se kod tate ,ne pricam sa mamom...Zasto? zasto se bas meni ovo desava? Iz mojih razmisljanja i postavljanja pitanja samoj sebi na koja nemam odgovor prekinulo me je bockanje onog decka.Pogledala sam ga i shvatila da to nije 'neki decko'.
''Harry?''
..........
Nasmesio se.
''Nisi me odmah prepoznala?'' Uzvratila sam mu osmh i odmahnula glavom. ''Pa koja slucajnost da se sretnemo.Hm...Cesto dolazis ovde?'' Dodao je ,a zatim se okrenuo malo vise ka meni.Klimnula sam glavom i setila se kako smo Taylor i ja nekada svako vece dolazili ovde kada smo bili zajedno ,a kada smo raskinuli jedine oobe sa kojima dolazim su Jennifer i Jesy. Osetila sam kako mi nesto klizi niz obraz i kada sam shvatila da je to suza brzo sam presla rukom preko nje i obrisala je.Harry me je zabrinuto pogledao.
''Places?'' Upitao me je i stavio svoj kaziprst na moju bradu kako bi mi podigao glavu.Kada sam ga pogledala u oci osetila sam neko komesanje u stomaku i odmah sam skrenula pogled.On je stavio svoje dlanove na moje obraze i ponovo okrenuo moju glavu ka njemu.
''Molim te nemoj plakati.'' Rekao je i nastavio da me gleda pravo u oci.Odjednom je poceo da mi se priblizava ,a ja kao da sam bila zalepljena za onu klupu i nisam mogla da se pomerim.Nosevi su nam se polako dodirivali ,a on me je gledao svojim tamno zelenim ocima sa kojih nisam mogla skrenuti svoj pogled.Odjednom je spustio svoje mekane i rumene usne na moje.Kada je poceo da me ljubi kao dasam postalla svesna i ona ukocenost je nestala.Brzo sam se odmakla od njega ,ustala sa klupie i pocela da trcim.Ovo nije smelo da se desi ,nije smeo da me poljubi deckokoga ne znam.
''Aurora!'' Cula sam kako me zove.Pogledala sam iza sebe i videla kako trci za mnom.Pocela sam bre da trcim.Njegovi koraci postajali su sve glasniji sto znai da je skoro iza mene.Uhvaio me je za ruku ,a ja sam naglo stala.Okrenula sam se ka njemu i pogledala ga sto sam ljuce mogla ,ali mislim da to nije bilo moguce posto sam bila zadihana i izbezumljena od poljubca koji je trajao citavih 5 sekundi.
''Zasto si pobegla?'' Pitao me je zadihano jos uvek me drzeci za ruku ,verovatno damu ne bih opet pobegla.Uzdahnula sam nekolko puta kako bih se smirila ,a onda mu odgovorila.
''Zato sto ne zelim da se ljubim sa nekim koga ne poznajem.'' Kada sam to rekla skupio je obrve ,a oci su mu primile nesto tamniju boju.Delovale su tako mracno i strasno.
''A Taylora si kao znala?''
''Molim?!''
''Znam vise o njemu nego sto mozesi da zamislis.On je jako mutan tip.Ne znam zasto si upste bila sa njim.'' Rasirila sam oci.Kako? ''I molim te ne pitaj me nista jer necu moci da ti odgovorim.'' Dodao je sa namrstenim izrazom lica.
''Okej ,onda me pustii da idem.'' Izdahnuo je jednom ,a onda mi pustio ruku.
''Dobro ,ali sutra hocu da se vidimo.'' Prevrnula sam ocima.Sta on hoce od mene.Ustvari lepo cu mu reci da moze da ide sa Vicky koja se kao on ljubi sa kim stigne.
''Znas ,ti si jedna budala koja se verovatno ljubi sa kim stigne ,a ja znam jos jednu takvu.Moju polusestru Vicky.Lepo mozes svasta da radis sa njom ,a mene ostavi na miru.'' Napravio je facu kao da razmislja.Pitam se o cemu.
''Vicky...Vicky...Da nije to Vicky Prescott?'' Otkud on zna za nju? Pa da Vicky mi je rekla da ga je upoznala...Ili ne? Ma ne zanima me uopste.
''Da ona.'' Nasmejao se i priblizio mi se ,a sto je bilo najgore od svega iza mene je bio samo zid tako da nisam mogla da se pomerima ,a Harry mi se sve vise priblizavao.
''Ali ja hocu tebe.Cekam te sutra ispred one zgrade do koje sam te odvezao danas u 19h.'' Samo sam klimnula glavom ,jer mi je dosta svadje i prepiranja za danas.Neocekivano je spustio jedan poljubac na moje usne i otrcao.Nastavila sam da sam da hodam ka kuci.Zasto me je sad poljubio?Presla sam rukom preko usana.Kada sam usla u stan zatekla sam tatu kako gleda neki film.
''Ej tata.'' Dosla sam do njega i poljubila ga u obraz.
''Ej dusice.Sedi da gledamo film ,a ja cu otici da napravim kokice ako hoces.'' Odmahnula sam glavom.
''Ne treba. Idem da legnem ,umorna sam jako.'' Osmehnuo mi se ,a ja sam otisla u sobu i obukla pidzamu.Legla sam u krevet i u mislima o Harry-u ,mami i nasoj svadji zaspala.
... ... ... ...
''Cekaj me ovde.Brzo cu spakovati stvari.'' Tata je klimnuo glavom ,a ja sam izasla iz auta i krenula ka kuci. David i mama su na poslu tako da ih necu videti ,a nadam se da ni gospodjica Vicky nije tu.Izvadila sam kljuc iz dzepa i otkljucala vrata.Usla sam u kucu i popela se na sprat i usla u svoju sobu.Otvorila sam kofer i stavila jos stvari u njega ,a u torbu za skolu stavila sam knjige.Zatvorila sam kofer i izasla iz sobe.U hodniku je bila ni manje ni vise nego Vicky.
''Zdravo gospodjice Odbegla.'' Prevrnula sam ocima i nastavila da hodam niz stepenice.Izasla sam iz kuce i sva iznervirana usla u kola.Tata je video da sam iznervirana pa je odustao od bilokakvog pitanja ili komentara.Tako je i bolje.Stigli smo kuci i ja sam otisla u sobu.Zelim malo da budem sama ,a kasnije moram da idem sa Harry-em.Taj decko me uzasno nervira.
... ... ... ...
Jos jednom sam se pogledala u ogledalo kako bih videla da li je sve uredu.Uzela sam sjaj sa stola i jos jednom ga namazala ,a zatim izasla iz sobe.
''Tata idem ja.''Rekla sam izlazeci iz stana.
''Vazi ,nemoj do kasno!'' To je bilo poslednje sto sam cula pre nego sto sam izasla.Brzo sam sisla niz stepenice ,a ispred zgrade je bilo isto auto kojim smo se juce vozili.Usla sam unutra i zatekla savrseno sredjenog Harry-a.
Evo ga i 5. nastavak.Zao mi je sto ste dugo cekali ,ali stvarno nisam imala kad ranije.Komentarisite i vote.Nastavak kad bude bilo 10 votes!!! <3
YOU ARE READING
REVENGE. » h.s.
Fiksi PenggemarOn želi osvetu.Ali niko ne zna zašto.Ali šta ako ona sazna za to ,ali ipak zbog svojih osećaja odlučila da bude sa njim?Ali nakon svega umesto da iskoristi to za osvetu dogodilo se nešto potpuno drugačije. Počeo je da oseca nesto prema njoj. Ali da...