Mimi pov.
Reggel a telefonom ébresztőjére keltem. Egy hatalmasat ásítva, és párat álmosan pislogva ültem volna fel, ám ekkor véltem felfedezni hogy Jungkook keresztbe fekszik az ágyon úgy, hogy a buksija, és két hosszú karja lelóg az ágyról, málna vörös ajkai pedig kicsit szét vannak nyilva egymástól és azon keresztül szuszog, az ágy másik felén pedig a két lába lóg le a semmibe. És amint észre vettem, én keresztbe a hátán feküdtem úgy, hogy a lábam volt a párnáknál és a fejem pedig az ágy végében,ezzel egy + jelet formálva. Eléggé vicces látvány lehetett,már persze annak aki benyit a szobámba és ezt látja. De.. Hogy a picsába tudunk ennyit mozgolódni éjjel hogy reggelre ez legyen a végeredmény?? Mindegy is. Ezen csak jót mosolyogtam majd kitaláltam valamit hogy hogyan ébreszthetem fel Jungkookot. Néma csendben kiosontam a fürdőszobába, ahol egy nagy törölközőt eláztattam jéghideg vízzel, majd úgy indultam vissza a szobába hogy szószerint folyt a törölközőből a jéghideg átlátszó folyadék, majd mikor az ágyhoz értem rádobtam az igazak álmát alvó fiúra, kinek a hideg és nedves anyag hatására, melyet hátán érzett, egyből kipattantak éjfekete szemei.
-BASZKII!!!!! MIMI MOST MEGHALSZ...!!! -mondta Kooke majd villámsebességgel kimászott az ágyból és kergetni kezdett. Mezítláb rohantam ki a kertbe, egyenesen a harmatos zöld pázsitra, hol egy két kavics bele ment a talpamba de most csak egy dolog érdekelt : hogy ne kapjon el Jungkook.
Gyermeki lelkesedéssel rohangáltunk a kertben, megfeledkezve a körülöttünk lévő dolgokról. A reggeli napfény első sugarai ragyogták be az egész kertet, ezzel még varázslatosabbá téve ezt az idilli pillanatot. A madarak csicsergése, s a tücskök ciripelése hallatszott a hangos nevetésünk mellett. Élveztem hogy jungkook elől kell menekülnöm. Úgy érzetem hogy megint gyerek vagyok, akinek nincsenek problémái a tanulással, a barátaival, az életével. Nem mintha nekem annyira sok problémám lenne de akkor úgy érzetem. Boldog voltam, és örültem hogy egy ilyen legjobb barátom van mint Jungkook.
-Most megvaaaagy... -kiáltotta el magát, azzal kezeit szorosan körém fonta és nem eresztett addig amíg bocsánatot nem kérek.
-JUNGKOOK! TEGYÉL LE!! -kérleltem a srácot aki egyre erősebben szorított erős karjaival, miközben a levegőben rúgkapálóztam lábaimmal.
-Addig nem amíg nem kérsz bocsánatot.. -mondta, és ugyan nem láttam, de 100% hogy mosolygott mint a vadalma.
-De elfogunk késni a suliból...-mentegetőztem, mire eleresztett egy sóhajt.
-Aishh te lány... Most az egyszer megkegyelmezek, de ha mégegyszer ilyet csinálsz... Megbüntetlek.. -mondta azzal elengedett, én meg amilyen gyorsan csak tudtam rohantam fel a szobámba felöltözni.
Szép meleg őszi idő volt így nem kellett annyira melegen felöltözni mint általában. Hajamat kivasaltam, és szabadon hagytam. Ezek után bepakoltam a mai órákra szükséges cuccokat, majd miután Jungkook is felöltözött, és megreggeliztünk, átszaladtunk Jungkook sulis cuccaiért is.
-Jungkook siess már elfogunk késni... -kiabáltam a nappaliból a srácnak, aki fent tökölt a szobájában.
-Jo egy pillanat.. -üvöltötte, majd ahogy mondta 1 perccel később iskola táskájával a vállán jött le a lépcsőn.
-Gyere,ha még futunk akkor éppen be érünk. -mondtam és már indultam volna de jungkook meg állított..
-A-A.. Ma motorral megyünk.úgy hamarabb oda érünk. -közölte majd a zsebéből elő véve motorjának kulcsát, indult a garázsba.
-Na nem Jungkook. Kizárt hogy motorra üljek hisz szoknya van rajtam!! -mondtam keresztbe font karokkal mire MR uraság csak egy jót vigyorgott.
-Mért gáz ha mindenki látni fogja a sexy csipkés bugyid? -vont kérdőre mire szemöldököm fel ment egészen a plafonig, majd oda mentem mellé és vállba boxoltam.
-TE KIS PIMASZ-mondtam nevetve, miközben Kooke a vállát fájlalgatta. Nagy nehezen de belementem, hogy motorral menjünk suliba. Így hát egy fekete sisakot magamra kapva ültem fel a motorra jungkook mögé, kezeimet pedig dereka köré fontam. -Kapaszkodj.. -csak ennyit mondott, majd már indultunk is.
Igaza volt. Így tényleg hamarabb beértünk a suliba. Mikor odaértünk ott volt alexis és a talpnyalói. Nos igen. Alexis a suli "királynője" és állandóan piszkálja Kookeot hogy miért velem és a barátaimmal lóg helyettük.
-Szia Jungkookie.. -simította végig Alexis, Jungkook izmos karját aki csak a szemét forgatta. -Miért ezzel a kis ribikével lógsz helyettem?? -nézett rám Alexis lesajnálóan és szeméből tisztán ki lehetett olvasni, hogy a pokolba kíván amiért ilyen jó barátja vagyok Jungkooknak.
-Mondtam már Alexis hogy ne hívd így szegény lányt, és amúgy is nem vagy az esetem szóval tiplizz.. -intett kezével Jungkook, mire Alexis csak fintorogva, haját hátra dobva ment a talp nyalóival együtt be a suliba. Miután Jungkook megbizonyosodott róla, hogy a féltett motorját senki se tudja ellopni, oda sétáltunk a többiekhez ám ekkor véltem felfedezni hogy se Hyuna, se Suga nincs köztük. Így elővettem a telefonomat és ráírtam Hyunára.
YOU ARE READING
A maffia rabja | jjk | ✔️
Random-......Jól jegyezd meg! Az én tulajdonom vagy, senki másé! Mostantól csak az én szavam számít!Aki legeltetni meri a szemét az ÉN tulajdonomon azt megölöm a faszba! .....-majd elengedte csuklómat és idegesen becsapta az ajtót maga mögött, ezzel eg...