32.

2.1K 114 10
                                    

Mimi POV*

Reggel álmoskásan kecmeregtem ki a pihe-puha ágyamból,egyenesen le a konyhába, hol rögtön az első dolgom az volt,hogy csináljak magamnak egy életet adó,forrón gőzölgő narancs teát.
Imádom a jellegzetes narancsos illatát,mely bekúszik az orromba,ezzel még finomabbá varázsolva az italt.

Miközben oda tettem a vízforralóba öntött vizet melegedni,elővettem a konyha szekrényben tartott mézet.
Inkább ezt használom cukor helyett,mivel sokkal finomabb ízt ad a teának.

Eközben Jungkook is megérkezett. Haja össze-vissza állt,akárcsak egy szénakazal,s egy-egy tincs rakoncátlanul lógott bele csillogó éjfekete szemébe.
Néma csendben sétált oda mellém a konyha pulthoz,hol levette kedvenc bögréjét a szekrényből,s a kávé automata alá helyezte,hol megnyomva egy gombot hagyta,hogy az életet adó barna folyadék az utolsó cseppig follyon bele a bögrébe.

Minden ízesítő szer nélkül kezdte el kortyolgatni a barna,szinte már fekete italt,miközben a konyha pultnak támaszkodott.
A kintről beszűrődő reggeli napfény sugarai világították meg hófehér,tökéletes,s egyben baba puha bőrét.
Elsőre az ember azt hinné,az izmos testét látván,hogy a bőre is biztos  olyan kemény, mint az izmai,pedig nem így van. A bőre olyan puha akárcsak egy újszülött babának..

Bambulásomból Jungkook zökkentett ki,méghozzá azzal,hogy előttem lengette hatalmas tenyerét.

-Hahó..-lengette kezét,mire feleszméltem és megráztam a fejem..

-Hallottad amit mondtam az imént?-kérdezte,mire homlok ráncolva meredtem rá.

-Mit is?-kérdeztem vissza. Hmm..kérdésre kérdéssel válaszolni? Eléggé fura..

-Aish..nos egy 3 perce kb azt magyaráztam,hogy ruha vásárlás előtt még elkell mennünk új személy azonosságot, és más egyéb fontos papírokat és igazolványokat csináltatni..-mondta,mire számmal egy 'O' alakot formázva bólintottam,hogy megértettem.

Jungkook POV*

Miután megreggeliztünk,felöltöztünk,majd beszállván az autóba,elmondtam a sofőrömnek a pontos helyet,hogy hova vigyen,azzal miután bekötöttük magunkat,indultunk is.
Út közben,a bal kezemet végig Mimi combján pihentettem,miközben hüvelyk ujjammal körkörösen simogattam az érintett területet. Úgy tűnt,egyáltalán nem zavarja ez,amit csinálok,ám vékony karja libabőrözött,ezzel azt a tudtomra adva,hogy nagyon is élvezi,amit teszek vele.

A pólója alól,melyet adtam neki,kilátszodott nem is kicsit a kulcscsontja,mely annyira hívogató volt,s már rég elleptem volna lilás foltokkal,de nem csak ott,hanem az egész testét,tudatván ezzel a vetéjtársakkal,hogy ő csakis az ENYÉM. Ám,türtőztetnem kellett magam,hogy ne csináljak semmi baromságot.
Mivel elraboltattam,így pontosan jól tudtam,hogy elvesztettem a felém irányuló bizalmát,melyet újra elkell hogy nyerjek ahhoz,hogy majd egyszer ne kényszerből,hanem ön szántából szeressen hozzám jönni feleségül.

Mire feleszméltem,oda is értünk Rodrigohoz,az egyik spanyol barátomhoz,ki illegálisan csinál olcsón személyit,és egyéb más fontos okmányt/ papírt.
Kiszállván a kocsiból magamra öltöttem a jól ismert semmit mondó arcomat,melyről senki semmi féle érzelmet nem tud leolvasni.
Mimivel az oldalamon sétáltam be a kis épületbe. Az ott jelen lévő őrök pontosan jól tudták,hogy kivagyok, így minden féle kérdezgetés nélkül engettek be Rodrigóhoz.

-Áh drága barátom de régen láttalak..-köszöntött,mire egy alig észre vehető mosolyt küldtem felé..-Ki ez a szépséges szenyorîtã itt veled?-kérdezte.

-A neve Mimi,és a csajom..-válaszoltam röviden.

-És mi járatban vagy itt drága Jungkook? Megint hamis útlevél kéne? Tán új személyi??-kérdezte vigyorogva.

-Ennek a fiatal hölgynek kéne teljesen új személy azonosság..-magyaráztam,mire elővett egy jegyzet tömböt,és elkezdett írni valamit.

-Mi lesz a hölgy új neve??-pillantott hol Mimire,hol pedig rám.

-Legyen...-itt kissé megakadtam..-Park Selena. -válaszoltam, majd Rodrigó el is kezdte írni Mimi,vagyis Selena új papírjainak az adatait.

Háromnegyed órával később végeztünk is,és miután kifizettem,mehettünk is a többi dolgunkat elintézni..

A maffia rabja | jjk | ✔️Where stories live. Discover now