Justin pov.
Épp Mimivel sétálgatok a parkban és etetem a kamu szövegeimmel hogy "mennyire cuki","imádni való ", ő életem szerelme.....
Pedig számomra csak 1 lány a sok közül.
A tervem egyszerű... Elérem hogy belém szeressen, majd hogy járjunk, aztán miután sikerült a magamévá tennem, vagyis lefektetem őt is, ugyanúgy eldobom mint az előző csajaimat.
A kis hiszékeny két kanállal eszi amit tömök a buta kis kobakjába.
Annyira szív melengető látni hogy egyenesen a csapdámba sétál.
Pedig semmilyen érzéseket nem táplálok iránta. Sőt... Nem szép és ugyanolyan átlagos mint a többi.
Ám Jungkook még ígyis odáig van érte, és ez számomra nagy előny, hisz ha jungkookot megeszi a féltékenység akkor majd egy idő után össze vesznek Mimivel, ő pedig majd menedéket fog keresni az én karjaim közt, ezzel még messzebb taszítva Jungkooktól, aki tudomásom szerint már egy idol.
Ha úgy vesszük valahol szemétség amit csinálok szegény lánnyal hisz én vagyok élete első szerelme, de túl önelégült és beképzelt vagyok ezt magamnak is bevallani.
-Kérsz fahéjas teát? -hajoltam le a lányhoz és egy mosolyt erőltettem az arcomra.
Most legszívesebben otthon lennék, azzal a csajjal akit tegnap szedtem fel.
Mit ne mondjak ezerszer dögösebb mint Mimi.A kis butus vigyorogva rázta a fejét, amin csak "mosolyogtam" egyet, majd kifizetve a forró italokat indultunk.
Ekkor zsebemben megrezzent a telefonom miszerint írt valaki.
"Kicsim":Bae mikor jössz már?? "
O baszki teljesen kiment a fejemből.
Gyorsan kikellett találnom valami indokot hogy miért lépek le a randi kellős közepén.-Ki írt?? -kérdezte érdeklődve Mimi.
-Anyukám. Lebetegedett és megkért hogy menjek ápolni őt... -hazudtam nyíl egyenesen a lány szemébe.
-Ne kísérjelek el?? -kérdezte aggódva.
-NE! Vagyis.. Te is le betegednél azt pedig nem szeretném... -mondtam azzal nyomtam egy puszit a homlokára majd ott hagytam őt és indultam haza, hogy megdöngessek egy igazi bombázót.Jungkook pov.
Miután Hyunával megbeszéltem hogy a pláza előtt találkozunk, felöltöztem majd indultam is.
Elmondása szerint Justinnal kapcsolatban szeretne velem beszélgetni... Kurva jó....
-........Rendben akkor ott találkozunk... -majd fogtam és leraktam a telefont, majd mentem is felvenni a bakamcsomat és a kabátom, no meg a maszkomat hogy az armyk ne ismerjenek fel.
-ELMENTEM MAJD JÖVÖK.... -kiabáltam, majd már mentem is.Mivel a pláza csak 15 percnyire volt, így felesleges lett volna taxit hívni.
Csendben sétálgattam szöul forgalmas utcáin, mikor egy barna hajú, agyon sminkelt pláza cica szólított meg.
-Szia am bocsi de nem láttál erre sétálni egy kábé veled egymagas Park Justin nevű srácot? A tegnapi egy éjszakás kalandunk óta nem hívott és aggódok... -mondta, mire azt hittem hogy az állam a földön koppan.
Justin aki állítólag fülig szerelmes Mimibe, az ilyen jött ment ribancokkal fekszik össze??
A kis gennyláda! Tudtam hogy nem az akinek kiadja magát.Tejóég. Mivan ha Miminél is ezt akarja elérni???
Nem válaszolva a csajnak futó lépésben igyekeztem a plázába és közben írtam Miminek egy üzenetet amiben megírtam hogy menjen a dormba és várjon meg mivel beszélnem kell vele.
YOU ARE READING
A maffia rabja | jjk | ✔️
Random-......Jól jegyezd meg! Az én tulajdonom vagy, senki másé! Mostantól csak az én szavam számít!Aki legeltetni meri a szemét az ÉN tulajdonomon azt megölöm a faszba! .....-majd elengedte csuklómat és idegesen becsapta az ajtót maga mögött, ezzel eg...