30.

2.2K 104 33
                                    

Mimi POV*

Reggel mikor felkeltem,intenzíven belém nyilalt a fájdalom.
Nagy nehezen felültem az ágyamban,és a fájó pontra helyeztem bal kezem. A sebem egy fehér kötéssel volt átkötve.

Miután kikecmeregtem az ágyamból, egyenesen a konyha fele vettem az irányt. A konyhába érve egyből megpillantottam Jungkookot az asztalnál ülve,hol egyik kezében a kávés bögréje volt,másik kezében a telefonja.

Oda lépkedtem hozzá,majd leültem a vele szemben lévő helyre,vigyázva a kezemre,mely kibaszottul fájt.

-Jó reggelt MiMi..-köszönt azon a reggeli mély rekedtes hangján,melytől a hideg futkosott végig minden egyes porcikámon.

-Neked is..-köszöntem vissza végig tartva a szemkontaktust,majd kezembe vettem a villámat,hogy neki lássak a reggelim elfogyasztásának,egy bögre narancs tea kíséretében.

-Hogy aludtál?-kérdezte a férfi felpillantva a telefonja képernyőjéből,melyet ezúttal le is tett a tányérja mellé,a bögréjével együtt,kezeit pedig össze kulcsolva maga előtt helyezkedett el hátra dőlve a széken. Végig tartotta velem a szemkontaktust,melyet ha akartam se tudtam volna megszakítani.

-Fogjuk rá hogy jól..-vettem be a számba egy kisebb falatot.

-Nem vérzett át a kötésed?-kérdezte egy kicsit előrébb dőlve a széken.

-Nem tudom. Csak azt hogy nagyon fáj.-vontam meg óvatosan a vállam.

-Az orvos azt mondta,hogy akkor adhatok gyógyszert,ha már  elviselhetetlenül fáj a sebed mivel ebben egy eléggé erős fájdalom csillapító anyag van.-tájékoztatott.
Erre csak bólintottam,tudatván vele hogy megértettem.

Ezek után néma csendben fogyasztottuk tovább reggelinket,majd befejeztével mentünk a nappaliba filmet nézni,ugyanis Jungkook kivett pár nap szabadnapot arra hivatkozva ami tegnap történt,és a biztonság kedvéért pár napot itthon lesz.

Hmm...szokatlan érzés kimondani az "itthon" szót, mivel mostantól Vele kell leélnem az életem hátra levő részét,és soha többet nem láthatom a családom...

Ott ültem a bőr kanapén kényelmesen elhelyezkedve,miközben íriszeimmel követtem Jungkook minden egyes mozdulatát,ahogy a filmek között keresgél,a szőnyegen török ülésben ülve.
Egyszer csak a halom DvD közül megragadott egyet,majd a  lejátszóba helyezte a kis lemezt,ezekután pedig hanyagul vissza pakolta a többi filmet a helyére,és egy féloldalas mosollyal az arcán huppant le mellém a kanapéra.

Egyszer csak a halom DvD közül megragadott egyet,majd a  lejátszóba helyezte a kis lemezt,ezekután pedig hanyagul vissza pakolta a többi filmet a helyére,és egy féloldalas mosollyal az arcán huppant le mellém a kanapéra

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Azt ne mondd hogy pornót nézünk...-forgattam meg a szemeimet.

-Nem,azt majd máskor,de most  annál is sokkal jobbat raktam be..-mondta,azzal felhangosította a hatalmas fekete laptévét,kényelembe helyezte magát, s izmos jobb kezét átlendítette vállam fölött ügyelve a sebemre,hogy még véletelnül se érjen hozzá.

A film elkezdődött,méghozzá "A Köd" felirattal. Ez most komoly? Horror?
Ezt tuti direkt csinálja.....

-Csak nem félsz?-kérdezte féloldalasan rám pillantva.

-Nem..-adtam az egyszerű választ,majd a filmre összpontosítottam.

************

Kiengedve  a tüdőmből a film alatt bent tartott levegőt álltam fel a kanapéról. Nagy megkönnyebbülést nyújtott számomra,hogy vége lett a filmnek.
Jungkook a film alatt egyszer sem ijedt meg,míg én háromszor négyszer felsikítottam egy-egy ijesztőbb résznél.

Amint felálltam a kanapéról,a gyomrom kiadott valami furcsa hangot,jelezvén hogy már rég volt reggeli,és hogy kéne valamit enni,mielőtt fel emészti saját magát.
Így hát uticélomat a konyhába vezettem,hol a hütőből elővettem mogyoróvajat,és lekvárt.

Jungkook POV*

A film alatt éreztem  Mimi szapora szív verését. Ráadásul állandóan magyarázott a filmben szereplő csajnak is,akit a végén megöltek.
Én ugyan már kis milliószor láttam a filmet,de úgy gondoltam jó ötlet lenne Mimivel is megnézetni.
Így hát ezt választottam ki,amit megnézhetnénk.

Miután vége lett a filmnek,Mimi egyenesen a konyha fele vette az irányt,míg én elrendeztem az eddig hanyagul össze pakolt DvD-ket.
Ám ekkor a tévé álvány mögött találtam valami kis tárgyat ami kb akkora lehetett,mint a mostani pisztolyom mivel alig fért el a markomban.

Óvatosan elő szedtem,és akkor véltem felfedezni,hogy az a kis fekete pisztolyom,amit még a nénikémtől kaptam tavaly karácsonyra. Igaz más maffia családok a legtöbb ünnepet,s hagyományt nem szokták megünnepelni,de a mi családunk igen.
De ezt egyáltalán nem úgy kell elképzelni,mint például az átlagos karácsonyt. Nálunk a karácsony valamennyivel szürkébb és néha véresebb.... bár az ritkán van szerencsére..

-Jé ezt már mióta kerestem..-mondtam magamban,azzal zsebre téve a pisztolyt mentem volna a konyhába,ha nem csörren meg a telefonom,így méltatlankadva idegesen vettem fel.

-Azt ajánlom hogy valami tényleg nagyon fontos dolog miatt basztassatok...-fenyegetőztem az egyik emberemnek,akit a többivel együtt azért fizetek,hogy elvégezzék helyettem a kisebb melókat.
Erre mit csinálnak? Persze hogy minden szarért felhívnak engem...

-Uram, Mark beszélni szeretne Önnel,így úton vagyunk a birtoka fele...-mondta a csávó,mire idegesen megdörzsöltem az orr nyergem.

Mark az egyik legnagyobb prosti kereskedő egész Dél-Koreában.
Tudniillik,hogy az eddigi barátnőimet is tőle vettem,de a legutóbbi húzása miatt nálam most azon a listán van,ahova azokat a fasz fejeket írom,akiket legszívesebben már rég megöltem volna.

-Mégis mi a faszért kell idehozni? Kértem hogy hozzátok ide???-akadtam ki. Édes faszom...

-Nem uram,de tényleg nagyon fontos ügyben kere..-nem hagytam hogy befejezze mivel közbe vágtam.

-Nem érdekel! Ha ide meritek hozni,nem csak őt,de titeket is megöllek amiért ekkora idióták voltatok,hogy ide hoztátok..-mondtam már szinte üvöltve a telefonba,azzal bontottam a hívást.

Pillanatokkal később azonban csengettek. Ma sem lesz nyugodt napom az biztos. Főleg ha ezt a faszfejet is idehozzák.....


^^^^^^^^^^^^^^
Tudom rég volt rész,és sajnálom hogy így hirtelen eltűntem. De most mivel szünet van,így több időm és energiám lesz a sztorikat írni.

Emellett pedig mindenkinek Kellemes ünnepeket kívánok!💕💕💕💕

Igyekszem hamar hozni a következő részt. Dátumot még pontosan nem tudok mondani,de igyekszem.

Addig is legyetek jók'~

Puszi: ~《Lili》~
-----------------------

A maffia rabja | jjk | ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora