Jungkook pov.
Edzésemet telefonom csörgése zavarta meg. Morogva egyet orrom alatt mentem oda, hogy megnézzem ki zavarhat éppen. Apám volt az.. Elmondása szerint a nagyapám ma meghalt, és szeretné ha ott lennék a temetésén.
Nem ismertem ugyan nagyon a nagyapám, így nem kötődtem annyira hozzá, de apám miatt muszáj lesz részt vennem a szertartáson.Miközben apám, a temetés helyszínét magyarázta meg azt hogy mikor, és hol lesz, kimentem egyenesen a konyhába, hol a hűtőből elővettem az eper turmixomat, majd felültem a pultra, és azt iszogattam. Ekkor véltem felfedezni hogy MiMi is ott van, és hogy néma csendben ül az ebédlő asztalnál, miközben szemeivel figyel.
Miután hosszadalmas beszélgetésünk során megtudtam hogy a Han folyó egyik kisebb torkolatánál lesz a szertartás, hova a nagyapa hamvait szórjuk, elköszöntem apámtól és végre Mimire fordíthattam minden figyelmem.
-Ki volt az?? -kérdezte, miközben szemeimbe nézett. Végre kezd hozzá szokni az elvárásaimnak. Ezt már szeretem.
-Apám volt az.. -mondtam, miközben kortyoltam egy kicsit a turmixból.
-És..?-biccentette oldalra a fejét, és úgy fürkészte tekintetem.
-Elmondta hogy meghalt a nagyapám, és hogy szeretné ha ott lennék a temetésén.. -mondtam, mire a lány szomorúan a szemeimbe nézett.
-Részvétem.. -mondta.
-Köszi, bár nagyon nincs miért sajnálkozni, hisz alig ismertem. Nem is nagyon kötődtem hozzá.. -magyaráztam, majd megittam az utolsó kortyot is az inni valómból, majd letettem a konyha pultra. -Egyébként hogy érzed magad? Jobban vagy már? -kérdeztem a lányt, mire halványan elmosolyodott.
-Igen.. -mondta, majd elkezdett köhögni, méghozzá elég csúnyán, amitől a hideg futkosott végig minden egyes porcikámon.
-Hát nem úgy hallom. Na gyere.. -intettem a lánynak, aki bizonytalanul ugyan, de felállt a székről, majd hatalmas tenyerem rá helyeztem határa, és úgy kísértem fel a szobájába, hol be takargattam.
Mióta lettem én ennyire gondoskodó? Aish.. Ez a lány megőrjít..-Hozzak gyógyszert?? -kérdeztem az ágy szélén ülve.
-Nem kell köszi.. -mondta majd kényelmesen elhelyezkedett, és már aludt is. Megingattam a fejem, majd behúztam a függönyöket, és kimentem a szobából, hogy MiMi tudjon pihenni.Mimi pov.
A szüleimmel voltam egy vásárban. Nagyon jól éreztük magunkat, és sokat nevettünk, szórakoztunk. Ám ekkor hirtelen anyát és apát két méretes fickó megragadta, és egy furgonba rakta. Ám én sem maradtam ki a sorból. Engem is egy nagyobb termetes férfi megragadott, és egy másik furgonba tett, mely jóval kisebb volt mint amibe anyáékat rakták.
Nem tudtam hova visznek. Sötét volt, és nagyon sokat autóztunk.Egyszer csak megállt mindkét autó, jelezvén hogy meg érkeztünk. A sofőr kiszállt, azzal együtt énis.
A férfi be vezényelt egy raktár szerű helyiségbe. Először sötét volt, ám mikor fel kapcsolták a villanyokat, egyből megláttam anyát és apát a földön térdelve, össze között kézzel és bekötött szájjal. És persze ott volt Jungkook is, ám nem mint híres kemény és erős maffiózó, hanem egy elveszett, gyenge fiú. Ő neki tiszta vér volt az arca, s ugyanúgy megvolt kötözve mint a szüleim.
Ekkor egy Jungkooknál magasabb rendű idegen férfi sétált oda hozzám kezében egy szürke pisztollyal.-Válassz. Vagy a szüleidet vagy a kis barátodat ölöd meg. A döntés a te kezedben van. -mondta,azzal leült egy fekete bőr fotelba, szájában egy szál cigarettával, kezében pedig egy pohár whiskeyvel..
Tekintetem a szüleim és Jungkook között cikázott. Az eszem azt sugallta, hogy jungkookot öljem meg, és akkor a szüleim szabadok, vele együtt énis, de a szívem pedig azt, hogy a szüleim élete vesszen Jungkookért, akivel életem végéig boldog lehetek....
Behunytam a szemem, majd két kézzel megfogtam a pisztolyt és magam elé helyeztem. Nem gondolkodtam, csak lőttem. Kétszer húztam meg a ravaszt. Mikor kinyitottam a szemeim, apa és anya egy hatalmas vértócsában feküdt élettelenül...
Zihálva ébredtem fel eddigi életem legszörnyűbb álmából. Úgy izzadtam, mint aki most futotta le a maratont.
Hál istennek ez csak egy álom volt, és a szüleim még mindig élnek, és biztonságban vannak.
Miután realizálódott bennem, hogy ez tényleg csak egy szörnyű álom volt, kikeltem az ágyból, és mentem a a fürdő szobába, hogy vehessek egy frissítő zuhanyt.
YOU ARE READING
A maffia rabja | jjk | ✔️
Random-......Jól jegyezd meg! Az én tulajdonom vagy, senki másé! Mostantól csak az én szavam számít!Aki legeltetni meri a szemét az ÉN tulajdonomon azt megölöm a faszba! .....-majd elengedte csuklómat és idegesen becsapta az ajtót maga mögött, ezzel eg...