Κεφάλαιο 4

76 3 1
                                    

Πέρασαν δύο μέρες προσπαθώντας να πλησιάσω τον Μάξιμο αλλά δεν με άφηνε... Πέρασε πολλά για να φτάσει σε μένα... Από αύριο θα άρχησω την εκπαίδευση του με συραγωγέα για να γίνει μια πρώτη επαφή.. Έχει καταλάβει ότι δεν θα του κάνω κακό και ότι είναι ασφαλής απλά ακόμα είναι αρχή για αυτόν... θα ηρεμήσει και θα με αφήνει να τον αγγίξω με τα χέρια μου αργότερα.. Μπορεί μετά την πρώτη εκπαίδευση να με αφήσει να έρθω πιο κοντά του..

1η απόπειρα για εκπαίδευση

Τον έβγαλα από το box του και τον πήγα στον μικρό στίβο που έχουμε για την εκπαίδευση των αλόγων.. Ξεκινήσαμε με βάδην και λίγο πιο μετά ανοίξαμε σε τροτ... Αρχηκα ο Μάξιμος δεν με άκουγε καθόλου και φοβόταν πολύ αλλά μετά από μισή ώρα περίπου αρχησε να κάνει ότι του λέω.... Δουλεψαμε έτσι για άλλη μια ώρα και για πρώτη φορά τα πήγε πολύ καλά... Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να τον σελώσω ώστε να συνηθίσει την σέλα και το χαλιναρι...
Όταν τον έβγαλα από τον στίβο για να τον πάω στο box του με άφησε να τον αγγίξω χωρίς να αντιδράσει η να δαγκώσει. Που σημαίνει ότι αρχίζει να με εμπιστεύεται και να μην με φοβάται πλέον... Αλλά  θα το δούμε στην δεύτερη απόπειρα...
απόπειρα εκπαίδευσης

Το επόμενο πρωί σέλωσα το άλογο και το πήγα στον στίβο για την δεύτερη φάση της εκπαίδευσης του.. Το άλογο αισθανόταν άβολα με την σέλα και το χαλιναρι μιας κι έκανα μισή ώρα για να του τα βάλω... Δεν με άφηνε καθόλου και για αυτό άργησα με την εκπαίδευση.. Ξεκίνησε αρχικά μόνος του να κάνει βάδην και τροτ και μετά κάνω την κίνηση να ανέβω πάνω του...
Βάζω το πόδι μου στον αναβολεα για και περνάω και το άλλο μου πόδι πάνω στην σέλα... Κι έγινε αυτό που ήλπιζα... Έμεινε ψυχραιμος και δεν αντέδρασε... τον έβγαλα από τον στίβο και καλπασαμε παρέα για 2 ώρες...
Μετά από αυτήν την βόλτα ήξερα ότι είναι δικός μου και θα τον κρατήσω....

Θα μιλήσω στον πατέρα μου για το ενδεχόμενο να με στείλουν σε μια σχολή ιππασίας για σπουδές και αγώνες ώστε να πάρω τις απαραίτητες γνώσεις για εκπαιδευτρια ιππασίας.. Θα χρειαστεί να πάρω και τον Μάξιμο για το αγωνιστικό κομμάτι... Είναι 4 χρόνια η σχολή και είναι ιδιωτική... Βασικά αυτό εξαρτάται και από την μαμά μου.. Πρέπει να κάνω μια σοβαρή συζήτηση όταν έρθει την ερχόμενη εβδομάδα... Ξέρει ήδη ότι είμαι εδώ αλλά δεν ξέρει ότι παράτησα την σχολή στο Λονδίνο...
Το βράδυ ήμουν στο δωμάτιο και χτύπησε το τηλέφωνο... Ήταν ο James
J:Αγάπη μου, τι κάνεις;
F: Είμαι πολύ καλά, εσυ;
J:Πολύ καλά... Θα έρθω στο Λονδίνο να σε δω την άλλη εβδομάδα
F:Είμαι στην Καλιφόρνια... Έχει 2 μέρες που ήρθα... Θα ασχοληθώ με την επιχείρηση του πατέρα μου
J:Αχ αλήθεια; Τι ωραία
F:Εκπαίδευσα ένα άλογο που ήταν αρκετά φοβισμένο....Σχεδιάζω να πάω στην Ιταλία για να σπουδάσω εκπαιδευτρια ιππασίας και θα πάρω και τον Μάξιμο για το αγωνιστικό κομμάτι του ομίλου που θα είμαι μαθήτρια...
J: Ναι αλλά πρώτα πρέπει να τον ιππευσεις ένα χρόνο εδώ για να ξέρεις ότι θα είναι έτοιμος για κάτι τέτοιο... Άσε που θα πρέπει να του μάθεις εμπόδια
F:Να είσαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρω... Με αγαπας;
J:Πολύ.. Θα ήθελες να βγούμε αύριο βράδυ για κανένα ποτό;
F: Ναι...
J: Ωραία, θα περάσω να σε πάρω με το αμάξι στις 9:00 το βράδυ
F:Να πούμε καληνύχτα γιατί είμαι πτώμα... Ήταν δύσκολη μέρα σήμερα
J: Ναι θα τα πούμε αύριο γιατί κι εγώ έχω νωρίς μάθημα στην σχολή... Σε φιλώ
F: Σε αγαπώ

Με τον James μπορεί να έχουμε 3 χρόνια διαφορά αλλά αγαπηθήκαμε πολύ... Είμαι πολύ ευτυχισμένη που τον έχω στην ζωή μου και δεν θέλω να τον χάσω... Θα με στηρίζει πάντα και το ξέρω αυτό... Δεν τον νοιάζει που δεν θα πάω στο Λονδίνο για να τελειώσω οικονομικά... Εμένα θέλει όπως είμαι..Έτσι με αγάπησε και θα συνεχίσει να με αγαπάει..
Το μόνο που μένει να κάνω τώρα είμαι να μιλήσω στην μαμά μου για την απόφαση που έχω ήδη πάρει για την ζωή μου.. Την ερχόμενη εβδομάδα έρχεται και πρέπει να της πω τι έχω αποφασίσει να κάνω τελικά οποίες κι αν είναι οι συνέπειες..

Το κορίτσι και το άλογοOnde histórias criam vida. Descubra agora