Κεφάλαιο 5

46 4 0
                                    

Σήμερα το πρωί ξύπνησα νωρίς και κατέβηκα να πάρω πρωινό με τον πατέρα μου... Μετά βγήκαμε να κάνουμε τις γνωστές δουλειές στους σταυλους... Κι εκεί που ταΐζαμε τα άλογα γυρνάω και του μιλάω
F:Μπαμπά θα μείνω μαζί σου να φροντίζω τα άλογα... Θα ασχοληθώ με την δική σου επειχηρηση και δεν θα φύγω ξανά από εδώ..
R: Ήξερα ότι δεν θα έφυγες από εδω άλλη φορά... Το κατάλαβα γιατί επέστρεψες εντελώς ξαφνικά...
F: Θα πάω στην Ιταλία σε μια ιδιωτική σχολή  ιππασίας που θα διοργανώνει αγώνες για να εκπαιδευτώ σαν εκπαιδευτρια ιππασίας.. Θα πάρω και τον Μάξιμο μαζί μου για το αγωνιστικό κομμάτι
R: Με κάνεις πολύ χαρούμενο το ξέρεις αλλά δεν ξέρω αν θα συμφωνήσει η μαμά σου σε αυτό..
F: Αν με αγαπάει θα με αφήσει να το κάνω... Τα οικονομικά δεν ήταν αυτό που πραγματικά ήθελα... Η μαμά θέλει να το πουλήσει για να ασχοληθώ με τις επιχειρήσεις της αλλά δεν θα συμβεί...
R: Ο James ξέρει πως είσαι εδω;
F: Ναι... θα έρθει να με πάρει το βράδυ για ποτό.. Με αγαπάει έτσι όπως είμαι και έτσι όπως με γνώρισε... Μέσα σε αυτό το χώρο με γνώρισε..
R: Το ξέρω κόρη μου
F: Το μόνο που μένει είναι να το ανακοινώσω στην μαμά..
R: Αν σε αγαπάει θα δέ αφήσει να κάνεις ότι σου αρέσει πραγματικά..

Μες το μεσημέρι ήρθε η μαμά.. Είχα πολύ καιρό να την δω γιατί ήμουν στο Λονδίνο για σπουδές όπως ήθελε να κάνω για να ασχοληθώ με τις επιχειρήσεις της.. Μόνο που δεν θα το κάνω τελικά.. Καθόμουν ήσυχα στο δωμάτιο μου μέχρι που ήρθε να με δει
I:Κόρη μου...
F:Μαμά μου...
I:Γιατί δεν είσαι στην σχολή σου;
F:Θα πάω σε σχολή ιππασίας στην Ιταλία.. Δεν θα ασχοληθώ με τα οικονομικά..
I:Τιιι; Λες ψέματα
F:Όχι... Δεν γεννήθηκα για να κλειστώ μέσα σε ένα γραφείο που είναι σε μια μεγάλη εταιρία... Εγώ εδώ μεγάλωσα με τα άλογα... Θέλω να πάω στην Ιταλία μαμα... Είναι τελική απόφαση..
I: Είναι όντως αυτό που θέλεις να κάνεις;
F:Ναι.. Δώσε μου την ευχή σου μόνο για ένα καλό ξεκίνημα..
I: Αυτό που θέλω είναι να είσαι ευτυχισμένη ότι και να κάνεις στην ζωή σου
F: Μα είμαι... Θα έρθει να με πάρει ο James σήμερα για ποτο..
I:Πώς τα πατε;
F: Πολύ καλά.. Με θέλει όπως είμαι..
I: Χαίρομαι για σένα.. Κι εγώ κάπως έτσι ήμουν με τον μπαμπα σου πριν από χρόνια..
F: Πριν καταλήξετε στο διαζύγιο και εγώ μείνω με τον μπαμπά μου στην Καλιφόρνια...
I: Με χρειαζοντουσαν στην Νέα Υόρκη και δεν μπορούσα να λειπω για μεγάλο χρονικό διάστημα..
F:Κάποιος άλλος θα υπάρχει στην ζωή σου σίγουρα.. Για αυτό έφυγες τόσο ξαφνικά...
Ι: Ναι υπάρχει κάποιος άλλος... Είμαι ευτυχισμένη μαζί του..
F:Αν είσαι ευτυχισμένη δεν έχω κανένα πρόβλημα... Μακάρι να τον γνωρίσω κάποια στιγμή...
I:Ναι θα στον γνωρίσω... Σχεδιάζουμε να παντρευτούμε σύντομα... Οπότε θα τον δεις εκεί..
F:Επιχειρηματίας κι αυτός;
I:Ναι... Έχει δική του επιχείρηση.
F: Δεν πιστεύω ότι μετά από χρόνια φτάσατε στο διαζύγιο με τον πατέρα μου...
I: Δεν είμαστε το ίδιο ερωτευμένοι με τότε που ήσουν μικρό κορίτσι..
F: Δεν θα άφηνα τον πατέρα μου για να έρθω να δουλέψω μαζί σου στις επιχειρήσεις σου σε καμία περίπτωση... Να είσαι ευτυχισμένη στην Νέα σου ζωή..
I: Αυτό ακριβώς εύχομαι και σε σένα..

Το κορίτσι και το άλογοTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon