Κεφάλαιο 19

23 2 0
                                    

Στον αγώνα

Ήμουν στους σταυλους με τον  Jasper  και ετοιμάζαμε τα άλογα μας για να πάμε στην εκκίνηση.. Η εκκίνηση  ήταν  σε 15 λεπτά για αυτό  έπρεπε να κάνουμε πολύ γρήγορα..  Ήμασταν  αρκετά άτομα πάντως και μου φάνηκε ατελείωτος ο αγώνας. 
Η διαδρομή μου ήταν σωστή και δεν έκανα κανένα λάθος...
Έφτασε η ώρα να τρέξει ο  Jasper με τον Κεραυνό  και εκεί συμβαίνει  κάτι τρομερά δυσάρεστο... 
Στην διαδρομή ο Κεραυνός  σκονταψε πάνω σε ένα από τα εμπόδια και  ο Jasper χτύπησε αρκετά σοβαρά..

Το άλογο δεν χτύπησε αλλά ο Jasper χτύπησε πολύ

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Το άλογο δεν χτύπησε αλλά ο Jasper χτύπησε πολύ... Αμέσως ήρθε το ασθενοφόρο και  τον πήγαν στο νοσοκομείο..  Η Blanca πήγε μαζί  του  και μου είπε ότι θα με έπαιρνε τηλέφωνο για να μου πει σε πιο νοσοκομείο θα είναι.. 
Βγήκα 1η στον αγώνα αλλά το μυαλό μου το  είχα  στον Jasper..  Με την λήξη  του αγώνα έβαλα τον Μάξιμο στο box του και μετά φρόντισα λίγο τον Κεραυνό..
*****************************
Με πήρε η  Blanca τηλέφωνο και  μου είπε σε ποιο νοσοκομείο να έρθω..
Έκανα ένα μπάνιο στα γρήγορα και αμέσως μετά ξεκίνησα για το νοσοκομείο.. 
****************************
Στο νοσοκομείο

Μόλις  έφτασα στο νοσοκομείο βρήκα την Blanca σε άσχημη κατάσταση.. 
F: Βlancα τι συμβαίνει;  Τι επαθε ο Jasper;
Blanca: Χτύπησε πολύ σοβαρά  στο αριστερό  πόδι και... 
F: Και;
B: Ο γιατρός προχώρησε σε ακρωτηριασμό...  Θα χρειαστεί τεχνιτό μέλος...
F: Ωχ όχι...
B: Δεν μπορώ να το αντέξω..
F: Ναι αλλά τώρα σε χρειάζεται πραγματικά.. Από σένα θα πάει την δύναμη που χρειάζεται για να συνεχίσει... Θα είμαι και εγώ εδώ για ότι χρειαστείτε.
B: Ευχαριστώ πολύ που ήρθες...
F: Είστε φίλοι μου...  Το ίδιο θα κάνατε για εμένα..
B: Μόλις ξυπνήσει σίγουρα θα καταλάβει τι του συμβαίνει... Θα προσπαθήσει να  κουνηθεί και θα το καταλάβει πολύ εύκολα.
F: Ποτέ θα βγει από το νοσοκομείο;
Β: Αύριο το απόγευμα.. Ειλικρινά δεν ξέρω πόσο θα  αντέξω..
F: Ηρέμησε... 
*****************************
Πραγματικά σοκαρίστηκα με την συγκεκριμένη εξέλιξη..  Δεν το περίμενα ότι θα συνέβαινε όντως κάτι τέτοιο.  Ο Jasper είναι κολλητός μου και θα χρειαστεί πολύ βοήθεια.  Θα του δώσω όση βοήθεια χρειάζεται και μάλλον θα αγοράσω τον Κεραυνό για να τον πάω στην Καλιφόρνια..  Δεν θα μπορέσει να συνεχίσει στην σχολή..    Οπότε μάλλον θα πω στον μπαμπά μου ότι  θα τον αγοράσουμε..
Αυτό που θέλω τώρα είναι να γίνει καλά ο κολλητός νου και όλα τα άλλα είναι  λεπτομέρειες.....
****************************
Το πρωί ο  Jasper είχε ξυπνήσει από την νάρκωση και είχε μάθει τι ακριβώς του συνέβη..
Μπορεί να φάνηκε ψύχραιμος αλλά σίγουρα έχει ταραχτεί πάρα πολύ μέσα του..
F: Πώς είσαι;
J: Πώς να είμαι... Στεναχωριέμαι όσο να πεις γιατί δεν θα συνεχίσω πλέον   να ιππεύω και να τρέχω σε αγώνες. 
F: Κοίταξε να  γίνεις καλά και να σηκωθείς και πάλι..
J: Δεν έχω άλλες επιλογές...  Φένια πάρε τον Κεραυνό στην Καλιφόρνια..
F: Είσαι σίγουρος; 
J: Ποιο πολύ δεν γίνεται..
F: Ναι αλλά μόλις τελειώσουμε θα έρθεις στο ράντσο... Έδωσες μια υπόσχεση...
J: Δεν ξερω όμως αν θα γίνει πραγματικότητα μετά το ατύχημα που είχα.. Εδώ δεν θα μπορέσω να ιππεύσω το άλογο μου.
F: Αντιλαμβάνομαι πως αισθάνεσαι αλλά  θα σε βοηθήσω... Είσαι ο κολλητός μου  και θα σε βοηθήσω όσο γίνεται.... Μην φοβάσαι καθόλου.. Όσο για τον Κεραυνό θα το κανονίσω με τον μπαμπά και θα τον πάρουμε στο ράντσο μας. 
J: Ευχαριστώ..
Δεν μπορούσα να τον βλέπω σε αυτήν την κατάσταση και θέλω να  ξέρω ότι είναι πραγματικά καλά...  Μετά από αυτό δεν θα μπορέσει να τελειώσει την σχολή που ήθελε και είχε κάνει αρκετά όνειρα..  Θα έρθει όμως να μείνει μαζί μου στη Καλιφόρνια με  την  Blanca μόλις τελειώσω την σχολή..
Έκατσα μέχρι το βράδυ στο νοσοκομείο και μετά γύρισα κατευθείαν σπίτι.. Με πήρε ο  James τηλέφωνο
J: Γειά σου αγάπη μου... Τι κανεις;
F: Όλα καλά... Ας τα λέμε δηλαδή..
J: Τι συμβαίνει..
F: Ο Jasper είχε ένα σοβαρό ατύχημα στον αγώνα.. Χτύπησε πολύ σοβαρά στο αριστερό πόδι και ο γιατρός προχώρησε σε ακρωτηριασμό..

J: Ωχ κατάλαβα... Φαντάζομαι πως θα ήταν η Blanca...

F: Έπαθε σοκ αλλά θα του σταθεί.. Κι εγώ θα του σταθώ γιατί είναι κολλητός μου
J:  Με τον Κεραυνό τι θα γίνει;
F: Θα τον πάρω στο ράντσο του μπαμπά μου... Το υποσχέθηκα στον Jasper άλλωστε..
J: Κρίμα πάντως... 
F: Αγάπη μου να κλείσω γιατί μόλις τώρα ήρθα από το νοσοκομείο; Θα σε πάρω αύριο...
J: Καληνύχτα αγάπη μου... Σε φιλώ

Το κορίτσι και το άλογοOnde histórias criam vida. Descubra agora