Η μέρα εξελίσσοταν κανονικά όπως όλες και εγώ ήμουν στο ράντσο με τα άλογα και τις γνωστές δουλειές... Είναι πού δύσκολη δουλειά να φροντίζεις 35 άλογα μαζί αλλά το εκανα από μικρή ηλικία οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα...
Ήξερα ότι η Καλυψώ είναι έγκυος και σε λίγους μήνες θα γεννήσει.. Ήταν το αγαπημένο μου άλογο και την ιππευα όσο ήμουν στο ράντσο πριν φύγω για το Λονδίνο... Την προσέχω πολύ τώρα γιατί είναι ακόμα σημαντική για μένα.. Είναι ράτσας appaloosa και είναι πανέμορφη...Δεσαμε πολύ και δεν θα αντέξω αν πάθει κάτι τώρα που έχει την εγκυμοσύνη... Ακόμα είχα το προαισθημα ότι σήμερα θα αποκτήσω το άλογο που λέω ότι θα έπρεπε να έχω εδώ και καιρό..Μακάρι να είναι έτσι σήμερα και να έχω δίκιο... Περίμενα όντως την άφιξη ενός αλόγου το μεσημέρι οπότε το ένστικτο μου βγήκε αληθινό... Αλλά άκουσα ότι είναι κακομεταχειρισμένο επειδή δεν έπεσε σε σωστούς ιδιοκτήτες και φοβάται πολύ τον κόσμο... Το όνομα του είναι Μάξιμος... Όσοι επειχηρησαν να τον σώσουν και να τον εξημερώσουν απέτυχαν γιατί φοβόταν πολύ τις ανθρώπινες επαφές και ακόμα φοβάται... Με μένα θα είναι αλλιώς...
Όπως φαίνεται ήρθε ο καιρός να προσπαθήσω να σώσω ένα άλογο και να το κρατήσω δικό μου... Δεν είχα ποτέ κάποιο που να είναι δικό μου η δεν ξεχώρισα στα τόσα χρόνια που έχουμε το ράντσο κάποιο αλογο ώστε να πω ότι θα το κρατήσω δικό μου...
Είναι καιρός να προσπαθήσω μόνη μου και ξέρω ότι θα μπορέσω να τον σώσω και να τον κρατήσω δικό μου στο ράντσο...
Μες το μεσημέρι ήρθε το φορτηγό που μετέφερε τον Μάξιμο... Με έβλεπε με την άκρη του ματιού του και ήξερα από τώρα ότι είναι για μένα αυτό το άλογο... Πήγα κοντά στο φορτηγό για να τον βγάλω και να τον πάω στον σταυλο... Αρχηκα τρόμαξε και έκανε πίσω απότομα όταν τον τράβηξα προς τα έξω χωρίς να με χτυπήσει... <<Ήρεμα αγόρι μου>> του έλεγα... <<Μπορείς να τα καταφέρεις>>... <<Δεν θα σου κάνω κακό, κανεις εδώ δεν θα σε πειράξει>>... <<Όλα είναι ένταξει τωρα>>...Με ακολούθησε ως τον σταυλο χωρίς να αντιδράσει η να κάνει κάποια απότομη κίνηση.. Ήξερα όμως ότι δεν μπορούσα να τον αγγίξω με τα χέρια μου γιατί φοβάται πάρα πολύ...Όσο θα είναι εδώ θα ηρεμήσει και θα με εμπιστευτεί με τον καιρό... Θα του αφήσω όσο χρόνο χρειάζεται για να ηρεμήσει.. Αποφάσισα τελικά να μη τον βάλω σε σταυλο και να τον αφήσω ελεύθερο στον μεγάλο στίβο να τρέξει όσο ήθελε..
Από μακριά τον έβλεπα να τρέχει και να είναι χαρούμενος με τα άλλα άλογα του ράντσου και από μέσα μου αισθανόμουν χαρούμενη για έναν λόγο... <<Χάρισα>> λίγες ώρες ελευθερίας σε ένα άλογο που την είχε ανάγκη.. Θα τα πάμε πολύ καλά οι δύο μας και το ξέρω.. Θα τον αφήσω για λίγες μέρες να ηρεμήσει κάπως και μετά θα άρχισω να τον εκπαιδεύω για να τον κρατήσω δικό μου... Ξέρω ότι θα πετύχει και θα το παλέψω για να γίνει...
Όλα θα πάνε καλά...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το κορίτσι και το άλογο
Ficção AdolescenteΓνωρίστε την Φένια μια νεαρή κοπέλα που από μικρή αγαπούσε πολύ τα άλογα και την ιππασία. Μέχρι που μια μέρα καταφθάνει στο ράντσο των γονιών της ένα κακομεταχειρισμένο άλογο που το έλεγαν Μάξιμο... Θα μπορέσει να σώσει τον Μάξιμο και να τον κρατήσ...