Πήγα να πάρω την μαμά από το αεροδρόμιο και την έφερα στο σπίτι.. Της είπα για την πρώτη μέρα στην σχολή και για τα παιδιά που είμαστε μαζί... Αυριο πάλι έχουμε προπόνηση στα εμπόδια και θα μείνω παραπάνω ώρες στην σχολή γιατί θα κάνουμε και κάποια πράγματα στην θεωρία.. Προβλέπεται πιο δύσκολη μέρα η αυριανή.... Σήμερα έχουμε ξανά προπόνηση αλλά θα μας δείξουν κάποια πράγματα πάνω στην ιππασία.
I: Φένια μου θέλω να σου μιλήσω σχετικά με εμένα..
F: Ναι σε ακούω..
I: Λοιπόν ο Richard κι εγώ σχεδιάζουμε να παντρευτούμε σύντομα...
F: Ωραία...(δείχνει λυπημενη)
I:Δεν σε βλέπω χαρούμενη.. Γιατι;
F:Ακόμα δεν έχει περάσει ένας χρόνος και εσύ σκέφτεσαι τον δεύτερο γάμο σου με τον Richard.
I: Δεν σε καταλαβαίνω...
F:Δεν περίμενα το αντίθετο..
I: Γιατί είσαι εναντίον μου;
F: Γιατί εσύ μας φερθηκες άσχημα
Ι: Με τον πατέρα σου δεν τα πηγαίναμε καλά... Για αυτό έμεινα μόνιμα στην Νέα Υόρκη και αποφάσισα να αλλάξω την ζωή μου.
F: Ναι αλλά εγώ δεν θα παρατούσα ποτέ το παιδί μου και τον άντρα που αγάπησα μια ζωή επειδή ξαφνικά μου την βάρεσε και είπα να φύγω μακριά και να ξαναφτιαξω τηνζωή μου μ' έναν άλλο άντρα χωρίς να ρωτήσω κανέναν..
Ένιωσα μεγάλο κενό όσο εμένα στην Καλιφόρνια χωρίς εσένα. Αλλά ξέρω ότι ο μπαμπάς δεν θα με εγκαταλείψει ποτέ.
I:Δεν το εννοείς αυτό που λες;
F:Αυτήν την γνώμη έχω για σένα. Δεν μπορώ να μην είμαι ειλικρινής. Δεν φταίω που δεν μπήκες στον κόπο να ρωτήσεις πως ένιωθα όλα αυτά τα χρόνια. Πάλι καλά που ερχόσουν να με βλέπεις για να το παίζεις στοργική μητέρα
I: Δεν νομίζω ότι θα μείνω εδώ το βράδυ.. θα φύγω για Νέα Υόρκη..
F:Εντάξει το παίρνω πίσω του τελευταίο
I: Είναι αργά για να αλλάξεις ότι είπες.. Θα σε δω στην Νέα Υόρκη.
Το βράδυ κατά τις 9:00 είχα ξαπλώσει στο κρεβάτι και άκουσα την πόρτα του σπιτιού να κλείνει.. Η μαμά έφυγε και έφταιγα εγω για αυτό.
Πήρα τον James αμέσως τηλέφωνο..
J:Αγάπη μου... Πως είσαι;
F: Δεν είμαι καλά.. Μόλις μαλωσα με την μαμά μου
J: Μπορώ να φανταστώ τον λόγο.
F: Μας παράτησε μόνους εμένα και τον μπαμπά πολλα χρόνια και τώρα θέλει να χαίρομαι που παντρεύεται τον Richard.
J: Καταλαβαίνω τον θυμό σου αλλά κι αυτή έχει το δικαίωμα να φτιάξει ξανά την ζωή της. Νέα γυναίκα είναι. Ξέρω ότι έγινε πολύ βιαστικά αλλά πρέπει να το δεχτείς αργά ή γρήγορα.
F:Θέλω να το δεχτώ αλλά είναι πολύ δύσκολο για μένα. Έχω μπερδευτεί βασικά.
J: Απλά ηρέμησε και σκέψου το ξανά. Μόλις ηρεμήσεις και το σκεφτείς καλύτερα πάρτην τηλέφωνο.. Μπορεί να φαίνεται σκληρή αλλά είναι καλή γυναίκα. Την έζησα μαζί σου και ξέρω.
F: Μάλλον έχεις δίκιο.. Ήμουν πολύ υπερβολική μαζί της.
J: Τώρα άστο αυτό... Την επόμενη εβδομάδα θα είμαστε μαζί.
F: Ναι... Ανυπομονώ να σε παρω αγκαλιά.
J: Κι εγώ... Μου λείπεις πολύ
F:Κι εμένα μου λείπεις αγάπη μου
J:Πρέπει να σε κλείσω γιατί έχω νωρίς μάθημα αύριο. Σε φιλώ
F:Καληνύχτα αγάπη μου
Δεν έκλεισα μάτι όλη την νύχτα.. Ήθελα να πάρω την μαμά για να της ζητήσω συγνώμη για την συμπεριφορά αλλά φοβόμουν την αντίδραση της. Ίσως την πάρω αύριο στο σπίτι της στην Νέα Υόρκη.
Η ώρα περνούσε κι έπρεπε να πέσω για ύπνο.. Αύριο είναι δύσκολη μέρα και έχω προπόνηση στην σχολή.
VOUS LISEZ
Το κορίτσι και το άλογο
Roman pour AdolescentsΓνωρίστε την Φένια μια νεαρή κοπέλα που από μικρή αγαπούσε πολύ τα άλογα και την ιππασία. Μέχρι που μια μέρα καταφθάνει στο ράντσο των γονιών της ένα κακομεταχειρισμένο άλογο που το έλεγαν Μάξιμο... Θα μπορέσει να σώσει τον Μάξιμο και να τον κρατήσ...