Κεφαλαιο 6

49 2 0
                                    

Περίμενα να έρθει ο James με το αμάξι για να πάμε στο μπαρ... Φορούσα ένα τζιν και ένα κάρο πουκάμισο.. Περίμενα για 10 λεπτά μέχρι που είδα το αμάξι του να πλησιάζει την πύλη του ράντσου μας..
Μπήκα αμέσως στο αμάξι και ξεκινήσαμε για να πάμε στο μπαρ..
Στο μπαρ

Υ:Αποφασίσατε τι θα παραγγείλετε;
J:Ένα διπλό ουίσκι και μια βότκα πορτοκάλι
F: Εγώ ετοιμάζομαι να κάνω μια νέα ζωή στην Ιταλία και οι γονείς μου χωρίζουν μετά από πολλά χρόνια γάμου..
J: Είναι άσχημο το ξέρω... Πότε θα φύγεις;
F: Σε δύο μήνες από τώρα... Θα πληρώσω την εγγραφή και θα αρχίζω να παρακολουθώ τα μαθήματα κανονικά..
J:Θα νοικιάσεις σπίτι;
F:Ναι... Έχω βρει 3 διαμερίσματα και θα πάω να τα δω από εβδομάδα κι αν κάποιο από αυτά είναι στα μέτρα μου θα το κλείσω..
J: Θα έρχομαι να σε βλέπω συχνά..
Φαντάζομαι το μέλλον μας πως θα είναι μόλις γυρίσεις από την Ιταλία..
F: Θα παντρευτούμε και θα κάνουμε παιδιά... Αυτό θέλουν και οι γονείς μας ...
J: Θα μένουμε στο ράντσο όπως θέλαμε...
F: Αφού θα το αναλάβω εγώ από το να πάει σε ξένα χέρια... Για αυτό γύρισα... Ό μπαμπας θα το γράψει σε μένα
J:Εγώ θα δουλεύω στην κλινική και τα παιδιά θα μεγαλώσουν ανάμεσα στα άλογα όπως κι εμείς..
F:Είναι πολύ καλά όλα αυτά... Μακάρι να μείνουμε μαζί και να μην χωρισουμε καθόλου... Θα έχεις τελειώσει την σχολή όταν θα γυρίσω εγώ οπότε μετά θα μπορέσουμε να παντρευτούμε άνετα... Αυτό περιμένουμε και οι δύο τουλάχιστον..


Το κορίτσι και το άλογοOnde histórias criam vida. Descubra agora