Το πρωί με πήρε τηλέφωνο η Christal...
F: Τι κανεις κορίτσι μου;
C: Όλα καλά sis
F: Με τον Mike πως τα πάτε;
C: Πολύ καλά...
F: Χαίρομαι..
C: Δεν ακούγεσαι και τόσο καλά.. Τι συμβαίνει;
F: Ο κολλητός μου είχε ένα ατύχημα στον αγώνα και χτύπησε σοβαρά στο αριστερό πόδι... Προχώρησαν σε ακρωτηριασμό..
C: Ωχ σοβαρά... Και πώς είναι τώρα;
F: Το αντέχει αλλά ξέρει ότι δεν θα μπορέσει να ιππεύσει άλλη φορά.. Δεν θα τον δεχτούν στην σχολή..
C: Κρίμα... Και το άλογο;
F: Θα τον πάρω στην Καλιφόρνια... Θα πάρω άδεια κάποιες μέρες για να κανονίσω την μεταφορά του στο ράντσο του μπαμπά μου...
C: Ίσως πω στον μπαμπά μου να σου δώσει τα λεφτά που χρειάζεσαι για να το πάνε στην Καλιφόρνια.
F: Σε ευχαριστώ κορίτσι μου... Πρέπει να σε κλείσω για να πάω στην σχολή και να συνεννοηθώ για την μεταφορά του αλόγου..
C: Τα λέμε sis
F: Φιλιά...
*****************************
Συννενοήθηκα με την σχολή για την μεταφορά του αλόγου και έχω 1 εβδομάδα άδεια από την σχολή γιατί το πρόγραμμα θα είναι πολύ χαλαρό και δεν θα έχουμε μαθήματα... Θα έρθουν κι άλλα άλογα και θα γίνεται χαμός στην σχολή που σημαίνει ότι για 2 εβδομάδες δεν θα έχω μάθημα.. Καιρός να πάω στο ράντσο μου και να μείνω εκεί τώρα που θα πάω τον Κεραυνό... Πρέπει να ετοιμάσω τα πράγματα μου γιατί πετάω για Καλιφόρνια το βράδυ... Αύριο το μεσημέρι θα φέρουν τον Κεραυνό στο ράντσο του μπαμπά μου όποτε θα είμαι ήδη εκεί... Έχουμε άδειο box γιατί δεν έχουμε αρκετά άλογα και πρέπει να αγοράσουμε...
*****************************Επιτέλους είμαι πίσω στην Καλιφόρνια και έχω γυρίσει στο ράντσο μου για 2 εβδομάδες... Ο μπαμπάς ήταν έξω στους σταύλους και έκανε τις γνωστές δουλειές...
Ντύθηκα και πηγα να το βοηθήσω...
F: Μπαμπά...
R: Φένια, κορίτσι μου πόσο μου έλειψες...
F: Επιτέλους είμαι εδώ...
R: Για πόσο θα μείνεις;
F: 2 εβδομάδες... Θα φέρουν καινούρια άλογα στην σχολή και θα γίνεται χαμός...
R: Υπέροχα.. Θα περάσουμε και λίγο χρόνο μαζί...
F: Ναι... Θα ιππεύσω τον Κεραυνό αν θέλω να πάω καμία βόλτα...
R: Καλά θα κάνεις... Είναι το άλογο που θα έρθει αύριο;
F: Ναι θα τον φέρουν το μεσημέρι..
R: Λυπάμαι για τον φίλο σου..
F: Το αντέχει ευτυχώς... Αλά δεν θα συνεχίσει στην σχολή γιατί αυτό λένε και οι κανόνες δυστυχώς..
R: Καημένο παιδί... Θέλω να σε πω και κάτι άλλο..
F: Ότι θες..
R: Θα ξαναφτιαξω την ζωή μου με μια γυναίκα... Βγαίναμε στο διάστημα που δεν ήσουν εδώ και λέμε να το προχωρήσουμε σοβαρά..
F: Καλά θα κάνεις... Ας ξαναφτιαξεις την ζωή σου για να έχεις κάποια να σε προσέχει και να σε φροντίζει όσο εγώ λείπω.
R: Πήγαινε μέσα να ξεκουραστείς και θα έρθω κι εγώ σε λίγο..
****************************
Μετά από λίγη ώρα πήρα τηλέφωνο τον James..
J: Γειά σου μωρό μου... Τι κάνεις;
F: Καλά αγάπη μου... Ξέρεις που είμαι τώρα; Στην Καλιφόρνια...
J: Τέλεια... Πού σημαίνει ότι θα σε δω αύριο;
F: Ναι εννοείτε... Θα σε πάρω τηλέφωνο να κανονίσουμε ποτέ θα βρεθουμε.. Πώς ήταν η μέρα σου;
J: Τα ίδια.. Σχολή-σπίτι... Ρουτίνα... Εσυ γιατί ήρθες μες την εβδομάδα στην Καλιφόρνια;
F: Κανονικά να φέρω τον Κεραυνό και στην σχολή θα φέρουν καινούρια άλογα οπότε δεν θα γίνουν μαθήματα για 2 εβδομάδες... Οπότε μπορεί να πάω και στην μαμά μου για λίγες μέρες για να δω και την αδερφή μου.
J: Ωραία καλή ιδέα... Μπορεί να πάμε μαζί το Σαββατοκύριακο αν θες
F: Ναι γιατί όχι...
J: Σε κλείνω για να σε αφήσω να ξεκουραστείς... Σε φιλώ αγάπη μου.. Καλό σου βράδυ
F: Καληνύχτα και σε σένα αγάπη μου
****************************
Την επόμενη μέρα το πρωί βοήθησα τον μπαμπά μου στις δουλειές και μετά πήγα με τον μπαμπά και τον Κεραυνό στον στίβο για προπόνηση... Για νεαρό άλογο πάντως τα πήγε πάρα πολύ καλά. Τελικά θα είναι το άλογο που θα δώσω στην αδερφή μου για μπει στην σχολή..
****************************
Κατά το απόγευμα πήρα τηλέφωνο τον Richard για να του πω για το άλογο...
F: Richard η Fenia είμαι... Μήπως σε ενοχλώ;
R: Όχι κορίτσι μου... Τι κάνεις;
F: Μία χαρά.... Λοιπόν, βρήκα το άλογο που θα δώσουμε στην Christal.. Τον λένε Κεραυνό..
R: Τέλεια... Είναι καλό άλογο;
F: Ναι αλλά θέλει λίγη δουλίτσα... Θα ασχοληθώ μαζί του αυτές τις μέρες και μετά θα σου πω να την φέρεις στο ράντσο μια μέρα για να τον ιππευσει στον στίβο δύο μέρες..
R: Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου..
F: Μην της το πεις ακόμα... Θα έρθω με τον James στην Νέα Υόρκη και θέλω να το μάθει από εμένα...
R: Εντάξει κορίτσι μου... Θα τα πούμε από κοντά τότε..
F: Τα λέμε...
*****************************
To βράδυ ήρθε να με πάρει ο James... Είπαμε να πάμε κάπου που να είμαστε μόνοι μας σήμερα...
J: Μου έλειψες μωρό μου...
F: Κι εμένα μου έλειψες πολύ
J: Με τον Κεραυνό τι θα γίνει τελικά;
F: Θα τον αγοράσει ο Richard στην Christal για την σχολή..
J: Ωραία... Ο Jasper πώς είναι;
F: Προσπαθεί να προσαρμοστεί στην νεα του ζωή.... Λυπάμαι τόσο πολύ για εκείνον... Ήθελε τόσο πολύ να τελειώσει την σχολή όσο κι εγώ... Αλλά η ζωή έχει αλλά σχέδια μάλλον..
J: Ναι είναι τρομερό για κάποιον στην ηλικία του να κυκλοφορεί με τεχνητό μέλος.. Είναι δυνατό άτομο και θα τα καταφέρει
F: Ναι όντως...
J: Σε αγαπώ κορίτσι μου...
F: Κι εγώ σε αγαπώ...
J: (Την φιλάει στο στόμα)... Μείνε μαζί μου σήμερα... Μην πας στο ράντσο
F: Εντάξει θα έρθω μαζί σου... Έχω πολύ καιρό να σε δω..
J: Κι όχι μόνο....
****************************
Κάναμε μια βόλτα και γυρίσαμε στο σπίτι του αργά το βράδυ.... Ήταν η καλύτερη βραδιά της ζωής μου.. Τελικά είναι το καλύτερο συναίσθημα η αγάπη... Αυτό που θα ήθελα είναι να μην χωρισουμε ποτέ...
YOU ARE READING
Το κορίτσι και το άλογο
Teen FictionΓνωρίστε την Φένια μια νεαρή κοπέλα που από μικρή αγαπούσε πολύ τα άλογα και την ιππασία. Μέχρι που μια μέρα καταφθάνει στο ράντσο των γονιών της ένα κακομεταχειρισμένο άλογο που το έλεγαν Μάξιμο... Θα μπορέσει να σώσει τον Μάξιμο και να τον κρατήσ...