Μετά από 2 μήνες
Και επιτέλους ξημέρωσε αυτή η μέρα.... Παντρεύομαι τον αγαπημένο μου σήμερα και η χαρά μου είναι τεράστια... Επιτέλους θα ζήσω μαζί του στο σπίτι μας στην Καλιφόρνια που είναι κοντά με το ράντσο για να πηγαινοέρχομαι...
(Στον γάμο)
Δεν ήθελα να τελειώσει αυτή η μέρα... Η τελετή έγινε γρήγορα και αμέσως μετά πήγαμε για φωτογραφίες... Η χαρά και η ευτυχία φαίνεται στο πρόσωπο μας
Όταν φτάσαμε στο μέρος που θα γίνει η δεξίωση χορεψαμε βαλς και ο χορός δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ένα φιλί στο τέλος
Υποσχέθηκα στον James ότι θα τον αγαπάω για πάντα και ότι δεν θα το αφήσω ποτέ...
J: Αγάπη μου είσαι ευτυχισμένη σήμερα;
F: Όσο δεν φαντάζεσαι... Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι παντρεύτηκα σήμερα...
J: Ώρα να ξεκινήσει μια νέα ζωή στην Καλιφόρνια
F: Ναι... James πριν δύο μέρες πήγα στο γιατρό και μου είπε ότι είμαι έγκυος.. Σε λίγους μήνες θα έχεις το ομορφότερο δώρο που θα μπορούσα να σου κάνω...
J: Σε αγαπώ μωρό μου...
F: Κι εγώ σε αγαπώ πολύ...
J: Αγαπώ κι αυτό που έχεις μέσα σου... Δεν θα του/ της λείψει τίποτα σε αυτή την ζωή..
F: Αυτό είναι σίγουρο... Ας μην το πούμε αυτό στους άλλους ακόμα.. Θα τους το ανακοινώσω εγώ με τον καιρό γιατί θα φαίνεται η κοιλιά μου από ένα σημείο και μετά...
J: Ότι πεις.... Εγώ δεν θα πω τίποτα σε κανέναν...
F: Ευχαριστώ...
*******************************
Μετά από 4 μήνες...Περιμένουμε μια κόρη σε 5 μήνες από τώρα... Η χαρά μας είναι πολύ μεγάλη και περιμένουμε πως και πως τον ερχομό της...
Ανέβασα αυτήν την φωτογραφία στο ινσταγκραμ γράφοντας "Η πιο γλυκιά αναμονή που θα μπορούσα να έχω στην ζωή μου"Ο James είναι πιο ευτυχισμένος από ποτέ και θέλει να δώσει τα πάντα στην κόρη του... Την περιμένει εναγωνίως όπως κι εγώ... Το όνομα της θα είναι Λιάνα..
Όλο αυτό το διάστημα της εγκυμοσύνης θα το θυμόμαστε για πάντα...
Τραγουδι: Love story- Taylor Swift
ESTÁS LEYENDO
Το κορίτσι και το άλογο
Novela JuvenilΓνωρίστε την Φένια μια νεαρή κοπέλα που από μικρή αγαπούσε πολύ τα άλογα και την ιππασία. Μέχρι που μια μέρα καταφθάνει στο ράντσο των γονιών της ένα κακομεταχειρισμένο άλογο που το έλεγαν Μάξιμο... Θα μπορέσει να σώσει τον Μάξιμο και να τον κρατήσ...