Το πρωί που ξύπνησα με πήρε τηλέφωνο ο James...
J: Καλημέρα αγάπη μου...
F: Καλημέρα μωρό μου.... Τι ώρα είναι;
J: 11: 00 είναι... Πρέπει να κουράστηκες αρκετά χτες.
F: Άστα να πάνε, δεν τις αντέχω τις προπονήσεις.. Και δεν προλαβαίνω να πάω και σήμερα γιατί έχουμε ήδη ξεκινήσει.. Σε δύο μέρες έχω αγώνα..
J: Θα βάλεις τα δυνατά σου και το ξέρω
F: Το ελπίζω... Μου λείπεις..
J: Κι μένα μου λείπεις πολύ.
F: Θέλω να τελειώνω γρήγορα από εδώ και να γυρίσω στην Καλιφόρνια για να παντρευτούμε.
J: Θα περάσει ο καιρός και θα γινουν κι αυτά... Μην αγχώνεσαι για τίποτα.
F: Πρέπει να σε κλείσω για να ετοιμαστώ για την σχολή... θα τα πούμε το βράδυ
J: Τα λέμε μωρό μου.. Φιλιά
*************************
Μόλις πήγα στην σχολή έκανα δύο ώρες προπόνηση με τον Μάξιμο χωρίς διάλειμμα.. Είδα τον Jasper με τον Κεραυνό έξω και μου είπε να πάμε μια βόλτα με τα άλογα μας...
J: Μεθαύριο είναι ο αγώνας..
F: Το ξέρω... Έτοιμη δεν είμαι όσο θα έπρεπε.
J: Είσαι η καλύτερη ιππέας εδώ. Θα τα καταφέρεις.. Θέση θα έχεις σίγουρα.
F: Δεν ξερω... Είμαι πολύ αγχωμένη αυτό το διάστημα.
J: Δεν θα έπρεπε... Θα περάσει στον Μάξιμο όλο αυτό και δεν θα σας βγει σε καλό στον αγώνα.
F: Σωστά... Με την Blanca πως γνωριστηκατε;
J: Την γνώρισα εδώ στην Ιταλία... Και οι δύο λατρεύουμε τα άλογα και μας ενωσε αυτό περισσότερο.
F: Εγώ με τον James είμαστε καιρό μαζί. Θα παντρευτούμε μόλις τελειώσω την σχολή και μόλις εκείνος τελειώσει την ιατρική.
J: Αχ τι καλά... Οπότε θα έρθουμε και στον γάμο σου..
F: Ναι αφού θα έρθεις μόνιμα στην Καλιφόρνια με την Blanca και τον Κεραυνό.
*****************************
Μετά την βόλτα με τα άλογα, άφησα τον Μάξιμο στο στίβο να τρέξει ελεύθερος και έφυγα για να πάω απευθείας σπίτι. Ήμουν πολύ κουρασμένη και πονουσα πολύ στα πόδια.
Έκανα ένα μπάνιο και έπεσα ξερή στο κρεβάτι γιατί τα έδωσα όλα στην προπόνηση. Άλλη μια μέρα έλαβε τέλος..
ESTÁS LEYENDO
Το κορίτσι και το άλογο
Novela JuvenilΓνωρίστε την Φένια μια νεαρή κοπέλα που από μικρή αγαπούσε πολύ τα άλογα και την ιππασία. Μέχρι που μια μέρα καταφθάνει στο ράντσο των γονιών της ένα κακομεταχειρισμένο άλογο που το έλεγαν Μάξιμο... Θα μπορέσει να σώσει τον Μάξιμο και να τον κρατήσ...