ALYA'dan
Yutkundum kimseye bir şey belli etmemeye çalışarak yerime geri oturdum ve kucağımda ki pamuk şekere baktım. Bakmamla gözümden bir damla yaş akması bir oldu çaktırmadan elimin tersiyle sildim. Alışkındım ben bu durumlara ama biraz fazla oluyordu yani bi yerden sonra insan sorguluyor neden ben diye. Arkamı tekrar döndüm ve izlemeye başladım o sırada kızlar bir şeyler konuşuyordu. Onlarda bir banka oturdu kıza elindeki çiçeği verdi kız mutluluktan götünü bulutlara astı. Sikeyim senin götünün asılı olduğu bulutu dedim içimden. Ben her zaman grubun neşesi ne biliyim en komiği falan olmuştum ama 'benimde yaralarım var gülüşlerimde saklı '
Rüya anlamıştı heralde bana döndü dudaklarımı büzmüş ona bakıyordum.
Bana sessizce 'kankacım ne oldu demesini'
Çok isterdim ama hayvanoğlu hayvan'ALYAAA KANKAAA NE OLDUU NEDEN AĞLIYORSUNN MAAAL KIYAMAM SALAAK'
diye bağırdı tabi bunu sadece parkdakiler değil uranüsten marsa herkes duymuştu.
bi anda kızların hepsi bana döndü ve meraklı bakışlarla bana baktılar kaşımla arkamızdaki bankı işaret ettim. Tabii rüya hayvanı durur mu? Arkasını döner dönmez'KANKAA BU SENİNN ESKİ MANİTAN DEĞİLMİ HANİ ŞU YAKIŞIKLI KASLI OLAN'
'evet o da bağırmasan OLMAZMI SAYIN AMINAKODUĞUM BİR BOKUMUZDA GİZLİ SAKLI OLSUN AQ' diye bende bağırdım.
'hee gizlimi olsun tamam kanka' dedi
'teşekkür ederim'
'önemli değil ne demek'
Eslem aramıza girdi ve 'kanka ne yapıcaksın? '
Diye sordu yüzümde oluşan sinsi gülümsemeyi gören BEAR grubu kafasını iki yana salladı ve'sakın yapma bak sakın Alya ' dedi rüya
Anlamışlardı. Kolumdan bilekliklerimi çıkardım ve eslem'e attım saçımı yukardan at kuyruğu topladım Ve onlara doğru yaklaştım önlerine geçtiğimde enes şaşırmıştı ayağa kalktı ve utandı gözüme bakamıyordu. Normalde başka bi eski sevgilim olsa niye yeni sevgilisine bir şey yapayım ama enes bana samsun a gelirsen tekrar beraber oluruz falan demişti 2-3 günde bir konuşuyorduk bana seni seviyorum falan diyordu şimdi başka bir kıza (kii o kız benim en yakın arkadaşımdı ayılardan sonra) çiçek falan almış. Bende Alya'ysam bu işi bozarım.
Kız (artık kız diycem sümüklüye ) ağzındaki o bok yiyen sakızla'ayhh yavaş kızağm bee enes beni seviyö tomammı sen beniğm kankamsın diye çıkamazmıyooğz' diyince delirdim.
'Aslında sana bir şey yapmıyacaktım ama bu konuşmadan sonra içimden böyle ne bileyim sana yapabileceğim türlü fanteziler geldi yani sonuç olarak sıçtım azına gevşek ' dedim ve kızı kolundan tutup ileride ki otobüslerden birine bindirdim. Yanımda harbi para yoktu bu yüzden kızın cebinden paralarını çıkardım. Valla zengindi haa enes haklıymış aq ben fakir bu zengin bende buna bakardım bu kadar zengin olduğunu bilmiyodum vay aq şansıma sıçam. Kıza alıcıgözle bakarken kız
' ne?? ' dedi
'yok bi şey sanane' dedim adama 10 tl uzattım ve tabiki para üstünü aldım bide kızın cebindeki paraları da aldım fakiriz ama salak değil diye düşündüm. Samsunlu olduğum için biliyordum buraları tanıdık da vardı. Cebimden telefonu çıkardım BEAR'dan 303 mesaj şimdiden başlamışlardı aq neyse rehberimden Necmettin abiyi buldum ve aradım.
- Alooo Alooo kimsiniz loooo-Necmo abii benim Alya
-He kız sen misin nabıyon yiğenim?
-İyiyim necmo abi de bi ricam olucak
-Söyle bakalım
-Necmo abi yaa depoyu ayarlasana işimiz var dedim sırıtarak
-Hazır hazır sen gel bekliyorum o zaman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B E A R -18
General Fiction11.05.2018 #Gerçek 9. 12.06 .2018 # gerçek 2. Not:Bu hikayede karakterler sizler ve arkadaşlarınızsınız. Bir arkadaş grubumuz var deli dolu gelin onlara bu hikayede ortak olalım. Karakterlerimiz kitabımız kadar renkli kişiliğe sahiptir. Mavinin en...