HellloUmarım benim kadar heyacanla bu bölümlere başlıyorsunuzdur .
Yorum ve yıldızları unutmayalım
Sizleri seviyorum 😘
Iyi okumalar
Bilge'nin ağzından
Kapının önünden yaklaşık 25 dakikadır bekliyordum ve artık cidden sıkılmaya başlamıştım . Mirac beni almaya gelecekti ve beraber kahvaltı yapacaktık.
Saat 10 die sözlesmiştik ve aradığım halde telefonlarıma da cevap vermiyordu normalde çok dakik biriydi .hiç geç kalmazdi ama bugün ne olduysa bir türlü gelememişti merakım git gide artarken.
Tekrar telefonumu çıkardım ve Ahmet 'i aradım sonuçta abisi olarak nerede olduğunu bilirdi ahmetle çok konuşma taraftarı olmasamda aramıştım oda telefonlara cevap vermiyordu beklemekten nefret ederim umarım iyi bir nededi vardır geç kalmak için .
Kot ceketimin cebine attığım telefonun titremesi ile telefonu çıkardım cebimden arayan miraçtı.
Derin bir nefes verip aramayı cevapladım.
" uyuya kalmışım 15 dakikaya oradayım " dedi sesi telaşlıydı.
" Gelme miraç en sevmediğim şey bekletilmek geçen gün ben geç kaldığımda yaptıklarını unutmadım " dedim aksi bir sesle sıkıntı ile nefes alıp verdi
" tamam bilge görüşürüz " dedi hiç zorlamadan direk kapadı hiç birşey demeden.
Telefonu cebime koyup yolda ilerlemeye başladım gerçekten şuan çok sinirliydim . Eslemlerin evine doğru yürümeye başladım .
Daha bu saate o 28229 rüyasını görüyordur . Onun yanına kıvrılıp uykuma kaldığım yerden devam ederdim yoksa bu sinirle yalnış bir karar vermekten yalnış birşey demekten korkuyordum.
Hep suçlu hem güçlüydü .
7-8 dakika sonra eslemlerin evine varmıştım zili ilk çalışta açmıştı . Eslem ' in küçük kardeşi benim evimmis gibi direk eslem 'in odasına girdim tahmin ettiğim gibi uyuyordu .
Bende ceketimi ve çantamı çıkarıp yanına kıvrıldım sımsıkı sarılıp gözlerimi yumdum .
Ya bu ayıcıklar olmasaydı ben ne yapardım tahmin bile edemiyorum .
*********
Kahvaltı masasına oturup eslem ' in çayları koymasini bekledim oda direk çayları koydu.
" vay şerefsiz hic kız tribinden de anlamıyor desene " dedi
" anlamıyor valla " Dedim bende salatalıgı ağzıma atarak .
" valla furkan öküz möküz ama benim üzülmeme asla tahammül edemez " dedi herkes bir furkan duman olamıyordu ışte.
Eslem kesinlikle çok şanslıydı
" Bilmiyorum Eslem " dedim
" bak hiçbirşey demedik şuana kadar ama Mirac doğru kişi mi sence " dedi
Benim de kendime sorduğum tek soruydu bu uzun zamandır doğru kişi mi ?
" Bilmiyorum " Dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B E A R -18
Fiction générale11.05.2018 #Gerçek 9. 12.06 .2018 # gerçek 2. Not:Bu hikayede karakterler sizler ve arkadaşlarınızsınız. Bir arkadaş grubumuz var deli dolu gelin onlara bu hikayede ortak olalım. Karakterlerimiz kitabımız kadar renkli kişiliğe sahiptir. Mavinin en...