59.Bölüm ÖZEL ASİSTAN

900 40 32
                                    


Öncelikle hayırlı bayramlar 🍬

Sık sık bölüm yazmaya çalışıyorum elimden geldiğince ... Sizleri çok seviyorum ayıcıklar ❤

İyi okumalar 🐻


ALYA ' nın ağzından

Gözlerimi kapattım ve göz yaşlarımın durması için dua ettim . Yatakta bir karınca kadar ufalmis hissediyordum .

Kadir ....

Gitmişti nereye gittiğini bilmiyordum ...

Kendimi hiç olmadığım kadar yalnız ve korkak hissediyordum .

Ahmeti zorlada olsa elinden almışlardı Ahmet'i itip çekip gitti .

Herkes dağıldı zaten içtiğim bir bardak su ile kafamı ayık tutmaya çalışıyordum .

Beni dinlemişti bile çekip gitmişti .

Bana sormadı ...

Düşüncelerim ve açlığım savaşırken birde göz yaşlarım ekleniyordu ne güzel ama ...

Kapının sertçe açılması ile hemen yataktan kalktım gelen kadirdi .

Şükürler olsun gelmişti .

Bana ezici bir bakış atıp giyinme odasına gitti .

Beni görmemezlikten geliyordu ve bu olanlarin tek sorumlusu Ahmetti şuan midemi bulandıran bir sorunun ta kendisiydi.

Altına bir eşofman altı giyip yatağa yatta sırtını dönüp , kadir'i az çok tanıyordum ve şuan bu yatakta yatmasının tek nedeni benden açıklama beklemisiydi .

Oturur pozisyon alıp derin bir nefes aldım ..

" Sana çok kızgınım " dedim cevap vermedi yada bir tepki...

" Bana hiçbirsey sormadan çekip gidemezsin kadir ! " Die sesimi yükselttim ciddi anlamda sinirlerim bozulmuştu bu sene hayatımın hem en güzel hem en kotu senesini yaşıyordum.

" Senin karınken , senin soy adını taşıyorken Ahmetle buluşacağımı nasıl düşünürsün aklım almıyor ." Dedim dediklerim ilgisini çekmişe benziyordu ki yüzünü bana döndü

" Aptalın tekisin tamam mı ? Gerizekalı " dedim ve başka birşey demeden bende yatağa sırtımı dönüp  yattım .

Gözlerimi kapattım açtım , yorgundum ve en çokta kırgındım.

------------

Rüya 'nin ağzından

Arabayı hızlı bir şekilde kullanan Berke şuan bozuk olan moralimi daha çok bozuyordu .

" Önce yemek yiyelim sonra kavgamızı edelim " dedi kafamı cama yasladım

Ahh ! Canım alyam şuan kim bilir ne durumdaydı bizi yaka paça dışarı attırmıştı.

Ahmetten kesinlikle böyle birşey beklemiyorduk hiçbirimiz Alya ve Kadir 'in arasını bozmuştu.

Üstelik Alya ona ilanli aşklar etmiş biriydi ve alyayi reddeen oydu şimdi bu yaptığı At gibi giden it gibi dönerin kelime anlamıydı sanki lakin biraz geç anlamıştı hatasını .

Alya mutlu olmayı hakkeden biriydi ve şu yaşadıklarını asla hakketmiyordu.

Arabanın ani bir frenle durması ile kendime geldim . Direk inen arabadan Berke ile derin bir nefes aldım .

Anlaşılan bu gece benim içinde zor olacaktı...

-----------

Yemeği yemis kahvelerimizi içiyorduk doğru dürüst birsyeler yediğimde söylenemezdi .

B E A R -18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin