+ 100 yorumdan sonra 45.bölüm gelir 😍
(Medya)
Öncelikle bölüme başlamadan ...
Biraz daha güzel olmayı denemeli insan.Biraz daha nazik olmayı, kırılmamayı değil de, kırmamayı öğrenmeli.Sevilmekten öte, güzel sevmeyi bilmeli.İncelikler yapmalı, hoş görmeye çalışmalı.Güzel olduğuna inandığında, o vakit güzellikler gelecektir.
iyi okumalar ayıcıklarım ❣💫
○○○○○○○○○○
Alya ' nin ağzından
Utançla kafamı kapıya doğru çevirdim olacak iş değildi yahu!
Sen gel beni ilk defa öp onda da yakalan !
Kapıda Miraç'ı görünce sevinsem mi ağlasam mı bilemedim ya sultan hanım olsaydı!
" lan Miraç defol git , ne işin var senin burada " die bağırdı
" abi yalnız bura benim odam kusura bakmayın böldüm " dedi ve kahkahalarla çıktı utançtan domates'e döndüğüme emindim!
Kafamı Hemen Ahmet'in göğsüne yasladım onu da görmek istemiyordum .
Acaba biz şuan sevgili falan mı oluyorduk ?
Yok canım abartma Alya dien iç sesime hak vermeden edemedim Ahmet ve ben manit olucaz . Olacak iş değil yani benim için olacak işte Ahmet için değil .
" İçeri geçelim ayıp olur ! " dedi birden eski ses tonuna dönerek göğsünde olan kafamı kaldırmıştım işte bozulmuştu büyü kafamı sallayıp odadan çıktım sinirden şimdi ağlayacaktım!
********
Önümdeki çorbandan bir kaşık daha aldim gözlerim gül ve Ahmet arasında gidip geliyordu tam karşımda yan yana oturmuşlardı koskaca ağa baş köşede otursa daha iyi olmaz mıydı ? Bunlar yöre , Adet nedir bilmiyordu !
O kadar kalabalık bir sofraydi ki 25 kişiydik belkide daha da fazla olabiliriz de kalkıp sayamamıştım .
Bu gelen Kandar ailesi' nin büyük ogluda bana bakıp duruyordu geldiği andan beri !
"misafirler nereden böyle " dedi konuşmayı ilk başlatan Gül'ün babası olmuştu .
" ıstanbul " die cevap verdi Ahmet' in babası
" Uzak yoldan gelmişler ." Dedi
" Samsun da okuyorlar " dedi Ahmet suyundan bir yudum alarak bir insan su içerken bile tatlı olabilir miydi bilmiyorum .
" Halil ağa aslında sana HORKAN aşireti' nin büyük oğlu Bedirkan'ı soracaktım bilirsin siz daha iyisiniz onla bizim Fatma için ." Dedi
" Bedirhan , Ahmetle büyüdü desek daha doğrudur çok iyi bi çocuktur ."dedi sofrada ki muhabbetten öyle çok sıkılmıştım ki anlatamam ! Önümde ki onlarca lezet vardı ve ben sadece masum masum bakıyordum inanabiliyor musunuz ?
Konuşma öyle sıkıcı sıkıcı devam ederken Gül'ün annesinin sorduğu soru ile hemen o tarafa baktim .
" Ahmet ne zaman Ağa olacak " dedi dikkatle Halil Ağaya baktim.
" Okullu bittikten sonra " dedi yani 1.5 Sene sonra Ahmet ve ben die birşey kalmayackti öyle mi ?
"Hayırlısı ile Birde bu konaga hanımağa getirir ." Dedi gözleri Gül ve ikisi arasında geliyordu Hemen sultan hanım konuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B E A R -18
General Fiction11.05.2018 #Gerçek 9. 12.06 .2018 # gerçek 2. Not:Bu hikayede karakterler sizler ve arkadaşlarınızsınız. Bir arkadaş grubumuz var deli dolu gelin onlara bu hikayede ortak olalım. Karakterlerimiz kitabımız kadar renkli kişiliğe sahiptir. Mavinin en...