Alig tudtam aludni az este. Egész idő alatt az járt a fejemben, hogy milyen lesz a suli, lesznek-e barátaim vagy, hogy nem hányom-e el magam már az első napon....
Már hajnalok-hajnalán fent voltam, de Lotti-t nem akartam felébreszteni, így úgy döntöttem felmegyek a face-re. De még ott sem volt nagy pörgés, csak Dóri küldött két szettet, hogy döntsem el melyiket vegye fel. Végül emellett döntöttünk.Ekkor rájöttem, hogy még én sem választottam ki, hogy milyen ruhát veszek fel. Így kimásztam az ágyamból és oda botorkáltam a szekrényemhez, viszont olyan szerencsétlen voltam, hogy hamar felébresztettem Lottit. Így kénytelen volt segíteni nekem. Végül valahogy sikerült kiválasztanunk a szettünket.
Lotti szettje:
Az én szettem:
Ezek után rájöttünk, hogy még sehol sem tartunk, ezért amíg Lottti fürdött én elkészítettem a kaját, majd miután kijött én gyorsan berohantam, letusoltam és miután sikerült beszárítani a hajam gyorsan neki kezdtem a sminkemnek, majd rutin mozdulattal beraktam a kontaklencsém. Ekkor Lotti majd rámtörte az ajtót, hogy feltétlen kellene segítség a hajához. Gyorsan befontam a haját, (amolyan paraszt fonással) így az enyémre már nem volt időm, ezért egy egyszerű kontyba fogtam össze a fejem tetejére. A reggelire már nem volt időnk, szóval becsomagoltuk. Indulásra készen álltunk, bár gördeszkával aligha maradt volna időnk beérni, így anyu felajánlotta, hogy elrepít, aztán majd hazadeszkázunk.
-Lotti? Okés lesz így?-kérdeztem.
-Naná!-felelte.
Beszáltunk anya (új) kocsijába. És már indultunk is! Ekkor a rádióban megszólalt a kedvenc számom. Bexitől a Késtél (😏).
-Uh!!-mondtam, majd feltekertem a hangerőt és torkom szakadtából üvöltöttem ki a nyitott ablakon: "Itt várok rád. Fogalmam sincs hol lehetsz. Már megint elfelejtettél. Ha hallod ezt a számot remélem eszedbe jut, hogy pont háromnegyed órát késtél!..."
-Jaj kicsim! Ne ordibálj!-szólt anyu, s azzal kinyomta a számot.-Nem izgulok az új suli miatt?
-Jaj én nagyon félek!-válaszolt Lotti.
-Csak nyugiiii! Biztos nem lesz semmi para.-kezdtem el egyből nyugtatni.
-Mondja az aki a legjobban ki van a dologtól...-vigyorodott el anya.
-Ééén? Ugyanmár!😅
-Ahhhh, dehogynem!-röhögott fel Lotti. Mire anyuval mi is elkezdünk nevetni.
-Na, meg is érkeztünk.-szólt anyu.
-Mi? A suli egy sarokkal arébb van.-értetlenkedtem.
-Igen! Csakhogy nem igazán szerencsés már az első napon leégetni magad azzal, hogy az anyukáddal mész.-kacsintott.
-Phfú! Köszii!! Erre nem is gondoltam!-lelkendezett Lotti.
-Azta! Te aztán felkészült vagy!-biccentettem elismerően.
-Na, menjetek! Még mielőtt lekésnétek az első órát.
Kivettük a kocsiból a deszkákat és elindultunk a suliba. Lotti, Én és a hányinger, fantasztikus trio...Igen! Tudom, hogy nagyon sok idő volt mire összeszenvedtem ezt a részt, de tudjátok, most sulikezdés plusz még új a sulim is, szóval nem igazán volt energiám részt írni, de reméljük, hogy a második részre nem kell ennyit várni. Ha helyesíresi problémát észlelsz, kérlek jelezz, de próbáltam odafigyelni.
Szeree💖:
Ancsi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SzJG 9. A folytatás
Hayran KurguMiután Reni és Cortez kiköltöztek Párizsba a történet nem ért véget, sőt! Még csak szinte el sem kezdődött. Reni és Cortez hogyan éltek tovább? Lett-e gyerekük? Mi lett Virágékkal? Na és Kingákkal? Ebből a könyvből megtudjátok. Ez a sztori C és R gy...