Îmi place să mă trezesc dis de dimineață să vad rasaritul soarelui, iar seara să il vad cum apune.
Soarele este tot ce contează în viața noastră. Fie soarele, astrul ce ne încălzește, fie soarele sub forma fericirii.
Când ești trist, toți îți spun că va veni și în viața ta soarele. Dar mai bine ai deschide ochii larg și ai vedea că există soare in fiecare zi din viața ta. Iar fiecare zi este o nouă șansă de a aduce însă-ți soarele mult dorit.
Doar tu cu propriile tale forțe poți avea soare și noaptea. Doar prin speranță, încredere, iubire și muncă. Soarele nu vine de unul singur. Soarele vine odată ce tu îl chemi, tu îl inviți în viața ta.
Luna nu o poți vedea ziua, dar nici în nopțile când cerul dorește să o ascundă sub nori. Luna o vezi cand vrea ea. Cand ea este îndeajuns de strălucitoare ca să fie văzută.
Viața nu o poți avea fără să existe cineva ca să ți-o dăruiască, cineva care te va iubi pentru totdeauna sau cineva care va regreta mereu pentru ca exiști.
Viața o ai pur și simplu. Apoi ce faci cu ea? O risipești nefăcînd ceea ce îți place. Petrecandu-ți zile întregi lângă persoanele pe care nu ți le dorești lângă tine, ignorândule pe cele care contează.
Iubești pe cineva apoi vine o vreme când vezi mult mai important altceva decât iubirea. Ura îți învăluie ființa și incepi să cauți scuze pentru a te îndepărta de acea persoană. Fără să îți dai seama că acela este singurul moment fericit pe care îl traise-i vreodată, pe care urma să nu îl mai întâlnești.
Îți continui viața, ignorând ceea ce te înconjoară. Ignorand chiar soarele ce luminează fiecare zi din viața ta.
Întâlnești o altă ea pe care nu o iubești pentru ca o răpești de lângă un el care ar fi dat totul pentru ea. Doar o vrei lângă tine. Poate încă un motiv pentru a o îndepărta pe vechea ea.
Trec zile întregi, nopți, și tot la ea îți stă gândul. Tot ea îți învăluie mintea. Tot ea este tot ce ai in suflet și în inimă. Doar ca e ceva ce te împiedică să o ai. E ceva ce te face nesigur, o nouă speranță poate va mai fi între voi.
O cauți dar nu o mai găsești. Nu mai e ea. Ea s-a schimbat. Acum ea e a lui, iar tu al ei. Voi cei vechi nu mai existați. Nimic nu vă mai leagă acum decât simple amintiri. Amintiri ce încă mai trezesc sentimente ce niciodata nu se vor stinge.
Dar soarele este mereu pe cer. Soarele niciodată nu uită să răsară. Și nici să apună.
Soarele e tot ce vă mai leagă acum. Este deasupra voastră zilnic. Vă oferă lumină și căldură în mod egal amândurora. Este al vostru.
Iar tu încă o aștepți să vină. Aștepți să vină o zi să o vezi. Să îi vezi privirea copilărească. Ochii ei blânzi. Să îi auzi vocea calmă. Și zambetul dulce.
O aștepți să iasă din nori iar.
Dar așteptarea doare. La fel cum pe ea a durut-o când tu ai plecat.
YOU ARE READING
Nimic.
SpiritualIubesc știința și oamenii. Oamenii ne fac să fim oameni la rândul nostru, iar noi îi facem pe ei oameni. Îi privim, le zâmbim, îi ascultăm, le vorbim. Dar oare ce gândesc ei? Ce simt? Ce ascund în sufletele lor adânci și întunecate sau luminoase? Ce...