Spirite umane

305 12 6
                                    

   Se facuse seara si eu pur si simplu nu stiam unde sa ma duc. Fantomele nu dorm, nu-i asa? Poate ar fi amuzant sa-i spionez pe oameni din moment ce ei nu ma vedeau.

   Am trecut prin peretele unui blog dintr-un cartier murdar si plin de ''rebeli''.

   -Ce faci tu aici?

    -Ce naib...Ma vezi?

    -Aaa.Am inteles.Esti fantoma unei adolescente care a fost ucisa de cineva si vrea razbunare bla bla bla.

   -Ce?

   -Tu n-ai auzit de spirite umane? Numele asta poate ca nu are niciun sens, dar asa ne numim.Suntem spiritele care au fugit de judecata si stau pe pamant.Nimeni nu vede intr-un fel sau altul. Singura diferenta dintre noi si voi e ca noi nu suntem ''transparenti'' daca intelegi ce vreau sa spun.Eu sunt Brandon. Tu?

    -Cindy...

   -Pe cine vrei sa te razbuni...La urma urmei toti vrem asta.

   -Prietena mea cea mai buna. Nu-mi vine sa cred ca a facut asta. Vreau sa o fac sa sufere la fel sau mai mult decat am suferit eu.

   -Bun.Draguta gandire. Imi place.

   Si s-a apropiat de mine si m-a sarutat. Iubire intre fantome? Cam asa ceva... Daca ma gandesc mai bine e destul de dragut...Chiar daca nu stiu nimic despre el pare la fel ca mine: haine negre, bratari cu tine, lanturi la pantaloni.Poate ma va intelege.

   -Ne intalnim la ora 24:00 la vila bantuita? Vin si ''ei''.

   -Care ei?

   Brandon a disparut si a ramas in urma lui  o ceata rece...ca si el.

   Chiar daca aveam 18 ani nu am avut primul sarut pana acum. Era timpul sa-mi incep viata in noa mea lume.

   M-am gandit foarte mult daca voi veni sau nu la casa bantuinta. Il iubeam. Cum sa nu merg?

   Abia acum am descoperit ''superputerile'' de fantoma. Am reusit sa zbor si intr-o clipa am ajuns la casa bantuita. Era ora 23:00, deci mai aveam mult si bine de asteptat.

   Brandon a aparut in spatele meu:

   -De ce ai venit atat de devereme?

    -De ce nu?

   -Mi se pare corect.Vrei sa tii prezint pe ''ei''?

    -Depinde cine sunt acesti ''ei''...

    Din spatele lui Brandon au aprut vreo 20 de barbati inalti si plini de sange. A aparut si o femeie cu aripi negre si fra ochi.

   -Hm...Tu vezi ceva fara ochi?

   -Da, draga.Chiar daca am 200 de ani am vederea absolut perfecta. Cand devii ''spirit uman'' infatisarea nu se schimba, dar toate problemele tale medicale, sa le spunem asa, dispar.

     Tu esti fantoma.Pe cine vrei sa omori?

     Nu inteleg de ce toata lumea ma intreba daca vreau razbunare.O priveam cu o privire nedumerita.

     -Cum? Tu nu stii? Fantomele care raman pe pamant nu au liniste pana cand nu il omoara pe asasinul ei.Mda...Singura problema e ca dupa ce faci asta trebuie sa mergi in iad...Deci ai face bine sa devii una dintre noi.

    -Cum o pot face?

    -Ritualul...Daca participi la ritual devii una dintre noi.Ai grija, nu mai poti da inapoi.

   

   

Mintea unei fantomeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum