A 2-a zi dimineata am stabilit sa-i urmaresc toate miscarile ''criminlaei''.A mers la facultate cu prietenii ei pe care probabil ii va omora si pe ei...A iesit in oras si toate lucrurile pe care le facea de obicei.
Cand a ajuns acasa am observat ceva ciudat. Statea intr-un internat parasit, fara elctricitate, apa sau gaz. Nu m-am interesat niciodata unde sta dar imi tot poveste ca parintii ei sunt bogati si au un bloc numai al lor. Era adevarat ca avea un bloc ''numai al ei'', dar nu ma asteptam la asa ceva.
S-a plimbat ceva timp prin intrnat pana s-a oprit la poza cuiva.
-De ce m-ai parasit? Erai tatal meu...De ce?!
A luat poza si a trantit-o pe jos cu toata forta. Rama s-a spart in mii de bucatele de sticla pe care a calcat apoi fara pantofi nepasatoare. Picioarele ei erau pline de sange, dar ei nu ii pasa. Se purta de parca ea ar fi fost vinovata pentru tot ce se intamplase.
-De ce? De ce m-ai nascut? Eu nu am cerut asta...De ce nu m-ai intrebat, mama?De ce...
A cazut pe bucatile de sticla soptind ceva in continuu dupaa care s-a ridicat stergandu-si lacrimile. S-a dus in camera ei si a aprins lampa. Peretii erau plini de fotografii pline de sange si planuri propabil pentru a-i ucide.
A pus un x in pe fata unui baiat.
-Hm...El m-a enervat destul de mult...Imi trebuie un plan...
Eu nu eram singura ei victima. Avea o minte bolnava.Poate de asta parintii ei au abandona-to.
Pe biroul ei era o poza a unui baiat cu inimi in jurul lui. Nu se poate...era Brandon!
-Imi pare rau ca ai murit...Brandon. Te iubeam atat de mult...Erai singurul care ma intelegea cu adevarat.Voi afla cine a facut asta...Iti promit!
In acel moment aveam nevoie de multe explicatii. Samanta a fost iubita lui Brandon?Nu se poate...Macar nu ea l-a omorat.
Samanta s-a asezat la birou si a inceput sa scrie in jurnalul ei.
''Draga jurnalule, nu mai suport viata asta.Toata lumea se foloseste de mine.Caty a fost singura mea prietena adevarata. Acum regret ca am ucis-o. De ce am facut asta? A fost un impuls...atata de puternic. Ceva parca ma impingea sa fac asta...Imi pare atat de rau...
Ii parea rau? De ce? Nu-si mai poate cere scuze acum.Nu mai poate face nimic acum.Pate mintea...Dar nu avea cum sa se minta pe ea insusi...Nu stia ca sunt acolo...
Oare trebuia sa o iert? Era clar ca vea o problema...Avea doua fete...dar ii parea rau...