M-am dus zburand la Brandon. Aveam nevoie de niste explicatii...multe explicatii.
-Samanta? Iti bati joc de mine? Samanta? Nu pe mine m-ai urmarit...Ci pe Samanta...Nu esti si nu erai indragostit de mine!
-Ai dreptate!
-Totusi iti accept scuzel...Stai! Ce?
-Ma bucur ca ti-ai dat seama mai devreme. Nu aveam chef sa o fac mai tarziu.
-Ce sa faci?
A ridicat o mana sus si in dreptul lui a aparut un sicriu...Era al meu...
Din cate stiu eu spiritele nu pot teleporta lucruri...Si chiar nu pot.
-Ce esti tu?...
-Nu ti-ai dat seama pana acum? Eu sunt ''Seful''.Demonul suprem. Nu te-am iubit niciodata si nici pe Samanta. Ai un dar, Cindy. Ai fi putut ajunge ca mine, dar esti prea slaba.
A ridicat un deget spre mine si corpul meu pur si simplu a iesit levitand din sicriu. Eram paralizata. Brandon a facut o miscare din mana si m-a unit cu corpul meu, astfel revenind la viata.
-Cum naib...
-Pot reinvia si ucide oamenii cand vreau. Samanta nu a vrut sa te oamoare...Eu am vrut!
-De ce...?
-Vezi tu Cindy...Tu ai avut o putere imensa cand erai in viata.Sa-ti explic mai bine: Fiecare om are ca un fel de ''cufar'' in el cu magia lui. Eu pot vedea aceste ''cufere''. Din el curge putina cate putina magie care constituie energia vitala. Cufarul tau era deschis si tu nici nu ti-ai dat seama de puterea care era in tine...Speram sa se intample asta. Nu as suporta sa imi ia cineva tronul.
-Si ce s-a intamplat cu Samanta?
-Referitor la poza ei cu mine? Cand am posedat-o i-am umblat prin amintiri si i-am adaugat-o pe cea cu mine.Eu te-am placut...Crede-ma, chiar te-am placut...Inainte de toate astea.
Ce avea de gand sa faca cu mine? Daca vroia sa ma elimine oare puteam sa imi activez puterile, sau era prea tarziu pentru asta? Chiar m-a iubit? Era adevarat tot ce mi-a spus?Puteam oare eu sa ii iau locul?
Toate aceste intrebari ma framantau si nu am ajuns decat la concluzia ca totul a fost o minciuna...
-Stii ce? Mi-ai placut destul de mult. Asa ca iti dau un avans de 10 minute...Fugi!