-Sigur vrei sa faci asta?S-ar purea sa arati altfel si nu mai poti da inapoi! Tu cu crezi ca am ramas fara ochi? Chiar vrei asta?
-Mai mult ca orice...Vreau sa o fac sa sufere!
-Daca vrei tu...
Brandon a amprins niste lumanari in jurul meu si flacara s-a facut imensa...exact ca un zid. Nu mai puteam sa dau inapoi...Dintr-o data s-a facut o caldura insuportabila. Am cazut pe jos.Cei 20 de barbati cantau in jurul meu si flacara s-a facut neagra si apoi albastra. M-am risicat parca inpinsa de cineva. Mi-am intins mainile si am privit in sus.
Am simtit cum ceva imi iese din spate...ceva ca o sulita care imi strapungea pielea. Sangele mi s-a prelins pe tot corpul si am simtit ca renasc. Ceea ce credeam eu ca sunt sulite erau aripi negre si pline de sange.
Flacarile sa-u stins si eu am cazut intr-o prapastie din care nu credeam ca ma voi mai intoarce.Toata lumea ma vedea, dar eu eram altundeva. Nu vedeam pe nimeni, nu vedeam nimic pana cand a aparut iar vocea aceea :
-Bun.Acum esti spirit uman. Foarte bine...exanct cum planuiam...
-Cine esti?
-Nu ti-ai dat seama inca ? Sunt...tu!
Ceva a venit din intuneric lasand o urma de sange in urma ei. Tot corpul ei era infasurat in bandaje si oe fata avea o masca fara ochi, gura sau nas.Si-a dat masca jos si mi-a pus mana pe umar:
-Sunt tu! Arat exact ca tine, gandesc exact ca tine! Aveai absoluta dreptate.Doua personalitati se luptau pentru coruperea sufletului tau.Eu sunt cea care a invins!
Mi-a aratat cu degetul o varianta a mea intr-o rochie alba patata de sange de la ranile ei.
-Ea e varianta ta ''draguta''.Am vrut sa o omor, dar trebuia sa alegi. Cine vrei sa fii?
Apoi mi-a dat un cutit si m-a impins langea cealalta varianta a mea.Au urmat cateva minute de gandire...dupa care m-am intors spre ea si am zis:
-Hai sa o facem!
I-am infipt cutitul drept in imima celei cu rochie alba si s-a evaporat .Am ales. Aveam milioane de intrebari pe care nu puteam sa mi le pun decat mie insumi.De ce am ales calea asta? De ce nu a luptat fata in rochie alba? Unde eram si dece? De ce? De ce?
O voce m-a trezit si ma tot striga:
-Cindy! Cindy! Trezeste-te!Ma auzi? Esti bine? Sopune ceva!
M-a sarutat de vreo 2 ori apoi m-am trezit complet.
-Nu m-ar deranja daca m-ai saruta inca o data.
-M-ai speriat! Dar ce s-a intamplat acolo?
-Am ales...
-Ce ai ales?
-Razbunarea...