Brandon m-a luat in brate si mi-a soptit la ureche:
-Te iubesc!
M-a pus jos si mi-am deschis aripile din reflex.
-Poti sa-ti retragi aripile oricand vrei.
Si mi lea-am retras.Sincer nu prea imi placeau. Erau prea mari si loveam pe toata lumea cu ele.
Brandon lea-a facut semn celorlalti sa plece si s-au evaporat lasand o adiere rece in urma.
Si-a rotit degetul in aer de cateva oi in aer si a aparut o rochie neagra cu niste modele in forma de panze de paianjen cu care m-am imbracat imediat.
-Mergem?
-Mergem.
Ne-am plimbat prin padure si am povestit ore intregi.
-Tu cum ai murit, Brandon?
-O poveste destul de lunga...Tot primeam mesaje pe telefon de la un mumar privat cu ''te voi ucide pentru ce mi-ai facut''. Am facut multe prostii la viata mea, dar nimic care poate face pe cineva sa-mi ia viata. Ii tot trimiteam mesaje cu ''nu-mi este frica de tine chiar daca nici nu te cunosc''.Am facut cea mai mare greseala spunand asta. Eram ingrozit chiar si sa merg la scoala. Eram in sala examenului final si am cerut permisiunea profesorului de a merge la baie. Cineva mi-a acoperit ochii cu mana si m-a dus intr-o padure. De fapt in padurea asta. M-am pierdut si am cazut intr-o prapastie.
Dupa 5 zile am fost gasit de o echipa de salvare. La inmormantarea mea nu a fost nimeni...Cam jenant. Apoi i-am intalnit pe ei, am trecut prin acelasi ritual ca si tine si iata-ma aici! Au trecut 2 ani de la intamplarea asta.
Tu cum ai ajuns aici?
-Nu sunt prea multe de spus...Ma plimbam noaptea tarziu prin parc si cea mai buna prietena a mea ma injunghiat.Nu cred ca vreau sa aflu de ce a facut-o. Vreau doar sa ii raspund cu aceeasi moneda.
Cum tea-i indragostit de mine atat de repede?
-Te-am urmarit timp de un an si m-am indragostit de felul tau de a fi.Ne cunoastem oficial de putin timp oficial...Cum ai inceput sa-ti placa de mine?
-Simteam ca ne cunoasteam de foarte mult timp...simteam ca cineva va putea sa ma inteleaga si acela vei fi tu.Cam atat de spus...