Κεφάλαιο 1

44 5 1
                                    

Γεια σας είμαι ο Jacob πιο πολύ με ξέρετε!Είμαι ο Jacob Sartorius,σωστά καλά ακούσετε ο Sartorius!Άφησα για λίγο την μουσική και άρχισα λιγο να γράφω για την ζωή μου❤Επίσης αγαπώ όσο τιποτα άλλο τις φαν μου ειναι ολη μου η ζωή!Αλλά θέλω μία απο αυτές να γίνει δικιά μου!Να ξυπνάμε μαζί,να γελάμε,να μου μαγειρεύει και να με λεει jackie!
Σήμερα θα πάω στο σχολείο,ναι θα πάω σχολείο μετά απο κάτι χρόνια θελω να δοκιμάσω την τύχει μου,μπορεί να μην με θυμουνται και ετσι να μην δεχτώ boullying😥!

ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

J:Ουφ,να δοκιμάσουμε την τύχει μας μετά απο 5 χρόνια😥

Άρχισα να προχωράω ώσπου πεφτω πανω σε μια κοπέλα!!
J:Ω-ω-ω εεε συγγνώμη είμαι κανούργιος και έσκυψα να την βοηθήσω με τα χαρτιά!

??:Εε δεν πειράζει, ώσπου με κοιτάει και ειχε παγώσει γιατι??😐
??:J-j-jacobbbbb??????????omg πλάκα μου κάνεις!!
J:Δηλαδή με ξες??και πιασαμε ενα φυλλάδιο μαζι συγχρόνως είχε απαλά χέρια!!
??:Εεεεεε φυσικά και σηκωθήκαμε!!Ειμαι η (Ο\σ)
J:Ωραίο όνομα!
Ο\σ:Jacob,Μπορώ να σε αγκαλιάσω είμαι μεγάλη φαν σου😍😍😍εγω γέλασα!
J:Φυσικά!!Γρήγορα με αγκαλιάσε και άρχισε να βουρκώνει!
J:Εεεεε τι κάνεις καθώς την έπιασα απο το πιγουνι και σήκωσα το κεφάλι της πανω ωστε να με κοιτάει!
Ο\σ:Απλώς δεν το πιστεύω αυτό που γίνεται τώρα!😢😭Περίμενε τόσα χρονια να έρθω σε συναυλία σου!Αλλα εσύ ειπες πως θα αφήσεις για λίγο την μουσική και έτσι τα παράτησα!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ😭😭😭❤❤
J:Αωωω γλυκιά μου!Και την ξανααγκαλιάζω,είναι τόσο γλυκιά νομίζω η ευχή που ήθελα έγινε!!...

Τέλος κεφάλαιο πρώτο πως σας φάνηκε??Είπα να κάνω πως ο τζεϊκομπ τα αφηγείται όλα αυτά❤❤see you soon

Jacob Sartorius LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin