Silver pov:
Acel cineva era un băiat cu par saten si ochi căprui. Ma uit la el cu obișnuită mea privire de gheață si vad cum începe sa mârâie la mine.Super,un alt vârcolac! Asta înseamnă ca e si o haita!îmi tipa White in minte.Numai asta nu voiam!Sa dau socoteala unui Alpha!i-am zis.
-Cine ești si ce cauți pe teritoriul nostru?suiera satenul strângând din dinți
-Sunt cineva!Acum da-te din calea mea!i-am spus si l-am aruncat in perete.
Plec la cantina cu niste draci cat China si ma ajez la o masa mai din colt,ascultand-o pe White cum îmi face predica pe tema "nu aruncam cu vârcolaci in pereții scolii"Austin pov:
Inca o zi fara ea.O zi in care sunt gol si o zi in care sa merg la școală.
-Austin!Dragule,trebuie sa mergi la școala!tipa mama de jos,iar eu o ascult.Chiar daca nu am un suflet pereche,nu trebuie sa ma răstesc la mama.In fine,ma dau jos din pat si merg la dus.După dusul relaxant pe care l-am avut trebuie sa ma îmbrac. Merg in dressing si îmi aleg hainele astea:
Cobor jos cu geanta in spate,îmi salut părinții si plec spre scoala cu Ferrari-ul meu negru.Si in drum re scoala sa ma si prezint..Ma numesc Austin Moon,am 18 ani,sunt la liceul Blake High si sunt un vârcolac, Alpha Suprem, mai exact.Am parul negru,ochi negri si o privire calda.Blana mea este neagra cu un fulg de nea alb la ochiul drept,iar pe lupul meu il cheamă Dark. In timp ce va povesteam despre mine si lupul meu,am ajuns si in parcarea scolii,cobor din masina si vad ca lângă locul meu de parcare,era parcata o motocicletă superba!
Ma lovește un miros minunat venit din parte motorului..E mirosul ei!E mirosul ei! Se agită Dark in mintea mea.Si de atât am avut nevoie pentru a-i lua urma,are un miros așa frumos,zăpadă prospătă si scorțișoară si nu va gândiți ca se spala cu ele,este mirosul ei natural ce se oprește in cantină.Deschid ușile cantinei zgomotos si in sala se lasă o liniște mormântală,o caut cu privirea si vad la o masa din spate ,sufletul meu pereche ,care este perfecta!Are par alb si buze albastre. Nu pot sa vad mai mult deoarece este cu ochii in telefon .Merg spre ea si o vad ridicandu-si capul.Este vârcolac! spune Dark si eu ii dau dreptate.Cred ca voi leșina de la ochii aceia căprui înghețați! Este așa frumoasa!Par alb, piele de porțelan si ochi căprui!Dau sa înaintez dar Kevin ma prinde de gat înainte sa ajung la ea si ma pune pe scaunul meu obișnuit.
CITEȘTI
Cold as ice... //IN PAUZA//
WerewolfEa:Fata ciudată din liceu datorita parului alb ca zăpada,pielea de porțelan,ochii caprui reci ca gheata, si singura din liceu care este un vârcolac,nimeni nu știe acest aspect.Nu are nici un prieten.De familie este tratata cu răceală si are puteri d...