Introducere

4.3K 56 2
                                    

-Iubito, iubito, așteaptă-mă ! Bine, acum închide ochii și trage aer adânc in piept, simți? Dintr-o dată se aude o plesnitură și fața începuse să mă usture, iar inevitabil m-am trezit!

- Îmi cer scuze pentru palmă iubitule, vino la mine să te sărut, îmi cer iertare însă țipai așa de tare, ce ai visat? Ce s-a întâmplat?

- Îmi cer scuze dacă am țipat, pe tine te-am visat iubita mea, țipam după tine! Acum trebuie să mă săruți de un milion de ori ca să-mi treacă.

-Bine scumpule, o să te sărut de câte ori vrei doar dacă o să-mi spui ce ai visat, bine?

-Promiți ? Îi spun în timp ce mă prefac puțin supărat...

-Promit și ca să îți demonstrez, în timp ce tu îmi povestești eu te sărut pe obrăjori. Și începu să mă sărute, iar eu după ce am tras aer adânc în piept am început să-i povestesc acel vis.

- Nu știu mai nimic, nu știu cum am ajuns acolo, nu știu motivul însă te-am văzut pe o plajă, ne îmbrățișam pe un pod de lemn, iar tu dintr-o dată ai început să alergi. Ai făcut câțiva pasi iar după aceea te-ai oprit, ai încrucișat picioarele și ai ridicat mâinile spre cer, iar eu ți-am spus să închizi ochii și să tragi aer adânc în piept pentru a simții briza mării.

- Ce drăguț, cu ușurință îmi pot imagina totul, dar mai vreau să știu ceva...

-Ce mai vrei să ști draga mea?!

- As mai vrea să știu cum eram îmbrăcată ca imaginea să fie completă...

-Erai complet goală! Și încep să râd in hohote, iar ea sa încruntat și mi-a tras un pumn in umăr, după aceea lovitura mi-a zâmbit.

-Auu, să ști că ma durut!! Bine îți spun cum erai îmbrăcată, am glumit, nu trebuia să mă lovești. Corpul era cum este acum, era perfect! Purtai o pereche de bikini negri, o cămașă roz cu imprimeu albăstrui, iar la mijloc o curea neagră. Erai foarte frumoasă, exact cum ești acum, mereu impecabilă, mereu seducătoare, mereu senzuală...

-Acum imaginea e completă, îți multumesc mult pentru că mi-ai împărtășit acest vis, poate cândva o să devină realitate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Acum imaginea e completă, îți multumesc mult pentru că mi-ai împărtășit acest vis, poate cândva o să devină realitate. Ca drept răsplată, ce spui dacă am sta îmbrățișați vreo jumătate de oră iar după aceea aș merge să pregătesc micul dejun și cafeaua?

- Sună minunat! Ști...Poate cândva o să scriu o carte despre tine, până acum ți-am mai spus asta de câteva ori, dar mereu m-am lăsat păgubaș. Acum cred că e momentul să o scriu, povestind tuturor despre tine aș putea să-ți multumesc pentru toate acele momente minunate petrecute cu tine, ce părere ai? Ai vrea?

- Iubitule , eu nu vreau să-ți tai elanul chiar dacă îmi pare un plan nebunesc de a-i mulțumi cuiva, însă o să te ajut în tot ce ai nevoie doar dacă o să începi cu ,,Totul a început în ziua în care...''.

-Dar iubito, dacă o să încep așa o să trebuiască să povestesc de la început tot și ne cunoaștem de foarte mult timp. Dintr-o dată chipul ei s-a întristat și privirea începu să coboare încet spre podea... Bine fie, facem cum spui tu dar mai întâi hai să ne iubim puțin. Auzind asta chipul ei începu să radieze de fericire, nu o mai văzusem așa fericită de ceva vreme, iar extazul ei ma determinat să încep cartea ei, de fapt mai bine zis cartea noastră...

- Să ne iubim spui? Bine, dar să nu uiți ,,Totul a început în ziua în care...''!

În mintea mea, PE PATUL TĂU +16Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum