Shannen se probudila na gauči a vedle ní ležel Craig. Lekla se ho a tak trochu vykřikla. Craig se lekl jejího křiku. ,,To je teda budíček." Podotkl a protřepal si uši. Trochu mu zalehly. ,,Promiň, myslela jsem si, že jsi večer odešel." ,,S tou boulí na hlavě?? Bych nedošel ani k autu. Natož abych pak řídil." ,,Dáš si snídani??" Craig jen přikývl. ,,Můžu si dát sprchu??" ,,Koupelna je nahoře." Ukázala na schody a šla do kuchyně. Craig si mezi tím dal sprchu. Poté někdo zazvonil. ,,Otevřeš prosím?" Křikla na Craiga. Ten jen v ručníke sešel dolů a otevřel dveře.
V nich stál Lucian Morgan, vůdce Bratrstva. Už to ale nebyl ten mladý muž, který měl mít nastarost celé společenství. Na jeho tváři se objevovalo čím dál tím víc vrásek a v jeho ruce nechyběla vycházková hůl. Vypadal teď trochu jako jeho otec Charles Morgan. Jako vždy byl oblečen v obleku. Tentokrát v šedém s vínovou košilí.
,,Tak tenhle pohled jsem tedy nečekal." Řekl hned co viděl Craiga jen v ručníku. ,,Luku, co tu děláš??" Dostal ze sebe Craig. ,,Jdu za Shannen. Je to důležité. Čekal jsem, že ji tu najdu." ,,Je v kuchyni. Pojď dál." Pozval ho Craig, ten však vešel do kuchyně trochu nervózně. ,,Kdo to byl??" Zeptala se Shannen, která byla zaměstnaná přípravou snídaně.
Craig si trochu odkašlal aby upoutal její pozornost od míchaných vajíček se slaninou na pánvi. ,,Luku, co ty tu děláš??" Řekla překvapivě a přitáhla si župan víc ke krku. ,,Mám pro tebe zprávu. Mohli bychom se na to nejdřív posadit?? Není to nic co by bylo hned vyřešeno." ,,O co jde??" Shannen znervózněla ještě víc než Craig. Podala mu talíř s vejci a druhý nechala sobě. Posadila se naproti Lukovi a napjatě čekala co z něj vypadne. Trochu se toho i bála.
,,Včera potom útoku na Magisteriu, při tvé službě, došlo k útěku v Edgernu." Začal. ,,Cože??" Craigovi vypadlo z pusy pár kousků slaniny. ,,Neumíš jíst jako člověk??"Okřikla ho Shannen. ,,Promiň...můžeš pokračovat Luku." ,,Uteklo několik čarodějek, které tam byli poslány kvůli praktikování černé magie." ,,Těch je hodně." Podotkl Craig. ,,Ještě víc, jich tam ale je posláno tebou." Podíval se na Shannen.
,,Sám jsem v rukách držel seznam, všech těch čarodějek co utekli, všechny si je tam poslala ty Shannen." ,,Nemůže jich být zase tolik." Craig se snažil odlehčit situaci, ale jaksi to spíš zhoršoval. ,,Uteklo jich dvacet. Dalším jsem nechal zpřísnit opatření." Vysvětlil Luke. ,,Fajn, tak to už je trochu průšvih." Změnil Craig svůj názor.
,,Nechci tě strašit, ale podle mě, se budou chtít pomstít tobě. Ty jsi je tam poslala." ,,A tím chceš říct co??" Shannen už moc dobře věděla, kam tenhle hovor povede a odpověď pro Luka už měla nachystanou. ,,V Bratrstvu bys měla ochranu. Byla bys tam v bezpečí." ,,To jsi říkal i mým rodičům, když jsi je tam nalákal a pak je nechal zabít??" ,,Shannen, tohle není pravda. Tví rodiče tam šli dobrovolně." ,,Zůstanu doma, a tečka." Řekla rozhodně. Bylo na ni vidět, že už si to nerozmyslí.
,,Víš...." Zamyslel se najednou Luke. ,,Někdy mi tou svou paličatostí, připomínáš svou mámu. Taky byla tak zapálená do všeho co udělala. Podobáš se jí víc než si myslíš." Zvedl se od stolu. ,,Nutit tě abys šla se mnou asi vážně nebude mít cenu. Já jsem ti pomoc nabídl. Když jsi ji ale nepřijala je tu další věc co můžu udělat." ,,Jaká??"
,,Zbavuji tě funkce, na nějaký čas." ,,To nemůžeš." Ohradila se okamžitě Shannen. ,,Naopak Shannen, já musím. Je to pro tvé bezpečí." ,,Na bezpečí ti kašlu. Je to moje práce." ,,Tak teď už ne. Jen do doby, než se to všechno vyřeší. Až budou ty čarodějky zpátky v Edgernu, ty usedneš zpátky za starostolcem." Shannen jen potichu seděla za stolem. Své snídaně se ani nedotkla. ,,Rád jsem vás viděl, ale povinnosti volají." Rozloučil se s nimi Luke.
Hned co za sebou zabouchl dveře se Shannen neudržela a hodila po nich svou sklenicí džusu. ,,Hej, co to děláš??" Křikl na ni Craig. ,,To byla tvoje sklenice?? Já myslela, že moje." ,,Byla moje." Řekl naštvaně. ,,Budeš to jíst??" Ukázal na její plný talíř snídaně. Jeho už byl totiž úplně prázdný. ,,Nebudu. Můžeš si to vzít jestli chceš." ,,Díky." Craig neváhal ani vteřinu a hned sáhl po jejím talířku.
Shannen se nad tím vším zamyslela. Nemohli ji přece zakázat pracovat. Co bude teď celý dny doma dělat? Připadala si jako by měla jít do důchodu. Byla to pro ni hrozná představa. Jenže tohle byla krutá realita. Shannen za starostolec dlouho neusedne a žádný případ dlouho řešit nebude. Ale co teď bude dělat?? A pak ji to napadlo.
Šla do svého pokoje kde se oblékla a dala se dohromady. Když sešla zpátky dolů, Craig jen vykulil oči. Shannen měla v ruce kuši a vypadalo to, jako by se chystala do bitvy. ,,Co s tímhle chceš dělat??" Řekl vystrašeně Craig.
,,Já chci pracovat, a když mi v cestě stojí pár čarodějek, tak je chytneme." Vysvětlila mu ve stručnosti. ,,Máš vůbec ponětí jak se tahle věc používá??" Zadíval se na kuši, kterou Shannen stále držela v ruce, připravena ji použít. ,,Mám výcvik Bratrstva. Jasně že vím jak se to používá. Chceš názornou ukázku??" ,,Ne díky..." Craig hned zacouval.
,,Jdeš do toho se mnou??" Na její tváři se objevil úsměv. ,,Nenechám tě v tom samotnou. A jelikož by mě asi i Luke zabil, kdyby se tobě něco stalo tak......tak do toho prostě musím jít s tebou."
Plácli si na to. ,,Kde je začneme hledat??" Začal Craig. ,,Tak za prvé, hledat je budeme až se oblečeš." Podívala se na něj. Craig byl totiž stále ještě jen v ručníku. On se nad tím ale jen zasmál. ,,A za druhé??" ,,Nikdo se o tom nesmí dozvědět. Včetně Luciana." ,,To bude dost těžký to před ním utajit. Vždyť on ví všechno." ,,A poslední věc." ,,Ono je ještě něco dalšího??"
,,Chci se jít podívat do Edgernu. Jakou magii vlastně použili. Ať vím proti čemu stojíme. A taky ať nás pak nic nepřekvapí." Shannen si to prostě nenechala vymluvit. Byla pevně rozhodnuta.
ČTEŠ
Nová generace - Sjednocení
WerewolfShannen Hamble, mladá čarodějka, která teprve teď objevuje strašidelné tajemství své rodiny. Vydává se na cestu, ze které se nemusí vrátit. Na jejím úkolu ale závisí budoucnost celého magického světa i podsvěta. Zachrání Shannen své přátele nebo cel...