Špatný plán

26 2 0
                                    

Mezi tím se v podsvětě začali dít podivné věci. Z ničeho nic se začalo pohřešovat velké množství lidí, kouzelníků, vlkodlaků, lovců....prostě všech co měli s čarodějným světem něco společného. Tyto informace ale dost znepokojily Ernesta Stinga. Teď už staršího pána, v koženém, fialovém fraku, plnovousem, a neučesanými vlasy, seděl ve své pracovně. Na stole měl hromadu novin, které hlásaly den co den v podstatě to stejné. ,,Nalezeno další mrtvé tělo!!" ,,Náhoda nebo nehoda??" Hlásaly titulky. Něco mu tu nesedělo. Měl z toho špatný pocit. Vzal si společnou fotografii s rodinou Eleanor a Aarona. Byla na nich tehdy ještě úplná rodina.

Malá Shannen na ní měla tak 10 let. Zavřel oči a pomyslel na ni. Udělal tak kouzlo napojení, dostal se do její mysli. Shannen v ten moment co se to stalo, byla u sebe doma. Začala jí strašně bolet hlava. ,,Co se děje??" Řekl nechápavě a i trochu se strachem v očích Craig. ,,Ernest...." vykoktala ze sebe. ,,Ernest, se mi snaží dostat do hlavy." Seděla na zemi opřená zády o zeď.

,,A jak ti můžu pomoct já??" Craig nevěděl co má v tu chvíli dělat. ,,Chytni mě za ruku. Asi chce říct něco nám oběma. A já ti to pak papouškovat nebudu." Nabídla mu ruku. Nic neviděli, jen slyšeli jeho hlas ve své hlavě. Byl to zvláštní pocit. Shannen tohle kouzlo neměla ráda už jen z toho důvodu, že se jí pak vždycky dělalo špatně. 

,,Potřebuji s tebou mluvit, hned. Dostaň se sem co nejdřív, i s tím svým poskokem. Je to vážně důležité Shannen." Pak jeho hlas zmizel, stejně tak jako ta příšerná bolest hlavy. Shannen se pak hned zvedla a šla si opláchnout obličej. Opět ji nebylo dobře. ,,Jak to myslel, že jsem tvůj poskok??" Craig jí stál za zády. ,,Můžeš se ho zeptat, jak tam budeme." Otočila se na něj.

,,Jak se tam chceš dostat?? Luke určitě nechal všechny tunely pro přemístění hlídat." ,,A kdo říkal, že se přemístíme pomocí tunelů??" Na její tváři se objevil klasický šibalský úsměv. Craig už věděl, kam tahle diskuze míří. ,,Ne...." řekl otráveně. ,,minule mi z toho bylo strašně špatně." Protestoval. ,,Vždyť to nic není. Jen jsi byl dva dny mimo, a ještě k tomu doslova zelený." Zlehčovala to.

,,Jestli ze mě zase uděláš zelenáče, už se s tebou nikam nepřemístím." Shannen ho chytla za ruku. ,,Modrá by ti taky slušela." Podotkla. V ten moment udělala kouzlo přemístění. S Craigem se tak z ničeho nic ocitli před domem Ernesta Stinga. Malý domek, který byl na kopci, na hranicích říši čarodějů, kouzelné vesničky Mages, a začarovaného lesa.

,,Zajímalo by mě, co zase bude po mně chtít." Řekla, když se zadívala na dům. Byl to spíš takový cihlový domek, za fialovými okny byla jen a jen tma. Vypadal na první pohled opuštěně. Ale Shannen věděla, že je to jen kouzlo, které má zmást nepřítele. Pomalu otevřela vchodové dveře a vešla do malé chodbičky, která byla až do stropu plná knih. Ernesta našla až v jeho pracovně. Seděl jako vždy ve svém křesle otočeném k oknu.

,,Co je tak důležité, že jsi mě sem musel zavolat?? Co jsem ti říkala o tom kouzlu??" Spustila na něj. ,,Vím že ti nedělá dobře a nepatří mezi tvé oblíbené, ale potřeboval jsem tě tu rychle. A tohle byl jediný možný způsob jak to udělat." Vysvětloval jí. ,,Tak co se děje??" Změnila téma jejich hovoru. Ernest je natáhl ruku k hromadě novin na jeho stole. ,,Co to je??" Shannen se na ně zadívala. ,,Jsou všude, zmizení z Edgernu byl jen začátek." ,,Co mají v plánu." ,,Myslím, že jdou po tobě." Zkrátil svůj výklad Ernest.

,,Proč by šli po mně?? Nemám o nic lepší cenu než lecjaká čarodějka či čaroděj v našem světě. Tak proč já??" Shannen chtěla hned vědět odpověď. ,,Kdysi jsem tvé matce něco slíbil." Začal. ,,Slíbil jsem jí, že se už nebude opakovat to co se stalo tehdy." ,,Myslíte Samantu Lightwoodovou??" Nadhodil Craig. ,,Byla to chyba. Nemělo to tak být. Ale stalo se." Zavzpomínal Ernest. ,,Tehdy po její smrti," Shannen věděla, že tohle vyprávění bude na dlouho tak se radši posadila. Craig radši postál.

,,nebyl jsem si jistý, jestli je skutečně mrtvá. Přeci jen už jednou smrti unikla. Její tělo bylo mrtvé, tím jsem si byl jistý, ale její duše....Nikdo nikdy neví jestli skutečně odejdeme nebo zůstaneme. Je to jen na nás. Existuje ale jeden druid, který to dokáže. Řekl mi, že se Samanta svého života vzdala dobrovolně, takže došla klidu. Také mi ale řekl, že to zlo, co bylo v ní, je tu stále." ,,Tím chcete říct," Začal Craig. ,,Že je to zpátky." ,,Nevím jistě co to je. Ale podle toho co všechno za hrůzy se píše v těch novinách, slíbil jsem to tvým rodičům. Já dodržím slovo." Chytl ji za ruku. ,,Jsi jim oběma dost podobná." Zadíval se do jejích očí.

,,Nastal čas, abys odešla do bezpečí." ,,A kam?? A na jak dlouho??" Začala se opět Shannen vyptávat. ,,Je to jedno místo, říká se tomu Institut. Je to daleko a nedá se tam přemístit. Budete muset jít po svých." ,,A jak najdeme cestu?? Nevíme jak tam máme jít." Naléhal Craig. ,,Cesta tam je tajná. Nikdo o tom kromě vás dvou nesmí vědět." ,,Ani Luke??" ,,Ani Morgan. Nikdo." Craig jen přikyvoval. ,,A co se týče cesty tam, najdete ji pomocí tohohle." Vytáhl na stůl starý kompas. Nevypadal zrovna že by fungoval.

Ernest ho dal Shannen do ruky. ,,Nesmíš ho ztratit. Nic jiného tě tam nedovede." ,,Po cestě potkáte pár mých dobrých přátel. Jeden z nich je Harry Cort. Je to vlkodlak, a taky součást tvé rodiny." ,,Mé rodiny?? Rodinné jméno je přece Lightwood ne Cort." Pozastavila se nad tím Shannen. ,,Ještě toho tolik nevíš o své rodině." Poznamenal Ernest. V tom ale uslyšel hluk venku před domem. Někdo přišel. ,,Už jsou tady." ,,Kdo??" Shannen rychle vstala. ,,Jdou si pro tebe. Musíš odsud už pryč." Chytl ji a Craiga za ruce. ,,Teď vás přemístím pryč odsud. Musíte hned do bezpečí." ,,Co se tu děje??" ,,Teď!!" Křikl Ernest a zničeho nic byl Craig s Shannen pryč.

Ernest zůstal v místnosti sám. Ale ne v domě. Někdo tam skutečně byl. Dveře pracovny se otevřely a dovnitř vešla žena s černými vlasy do pasu, kůží jemně nazalenalou, a dlouhými černým šaty. ,,Saria," Ernest okamžitě poznal o koho jde. ,,Taky tě ráda vidím, Erneste Stingu."

Ahojky :)

Tak je tu další kapitola!!
Omlouvám se Vám za menší pauzu. Teď už kapitoly budou vycházet pravidelně.

Zatím ahojky :)

EnKey01

Nová generace - SjednoceníKde žijí příběhy. Začni objevovat