Saatime tekrar göz attım. 40 dakika olmuştu, ama ben şimdiden filmden sıkılmıştım. Romantik film izlemeyi sevmem. İşkence gibi geliyor bana.
Ben, Açelya Karahan. Babam ve annemle yaşıyorum. Bir de abim var. İzmir 9 Eylül'de hukuk okuyor. Çok kıskanç biri olmasının yanında fazla odun biridir de. Aklıma abim gelince 2 gündür hiç mesajlaşıp konuşmamıştık. Çantamdan telefonumu alırken arkadaşımın sevgilisi Bora'nın bana sırıttığını fark ettim. Kaşlarımı istemsizce çattım. Sahi ben burada ne arıyordum? Arkadaşım sevgilisiyle tek başına takılamıyor muydu? Elif'in kolunu dürttüm. Bana 'Ne oldu?' bakışı atarken Bora'nın kaşları çatılmıştı. Onu şikayet edeceğimi falan düşünmüştü herhalde.
"Ben gidiyorum." dedim fısıldayarak. Sinemadaydık ve ben ses çıkartıp izleyenlerin dikkatini falan dağıtmak istemedim normal olarak.
"Sebep?" dedi kaşlarını çatarak. Bora'ya bir an baktığımda hala kaşlarının çatık olduğunu fark ettim.
"Sıkıldım, ayrıca telefon görüşmesi yapmam gerekiyor." dedim. Başını 'anladım' dercesine salladı.
"Peki sen bilirsin. Filmden sonra yemek yiyeceğiz ,bir yere kaybolma." dedi uyarırcasına. Başımı onaylarcasına salladım. Çantamı elime alarak çıkışa doğru ilerledim. Az önce Bora'nın yaptığı şeyde neydi öyle? Normalde, benimle hiç muhattap bile olmazdı. Bir kaç kez bana baktığını fark etmiştim ve bundan rahatsız olmaya başladım.
Yürüyen merdivenlere doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Üst kata çıkıp pizzacıya girdim. Onlar gelene kadar sipariş vermeyecektim. Garson gelince, "Arkadaşlarımı bekliyorum. Onlar gelince sipariş vereceğim."dedim. Garson başıyla onaylayarak uzaklaştı. Çantamdan telefonumu çıkardım ve abimi aradım. Bir kaç çalıştan sonra açtı.
"Ooo kimler bizi hatırladı?" dedi alayla. Sonra güldü. Gülümsedim.
"Acaba kim?" dedim bende alayla.
"Benim aptal kız kardeşim." dedi ve kahkaha attı. Hah! Aptalmış!
"Sinirleniyorum abi. Adam gibi arıyorum senin yaptığına bak. Ayıp oluyor yani!" diye sitem ettim. Güldü.
"Ben Ataberk Karahan. Kız kardeşime aptal dedim. Çünkü o gerçekten aptal!" dedi hala gülerken. Kafası güzeldi herhalde. İstemsizce güldüm.
"Ya tamam be! Ne yapıyorsun?" dedim onu geçiştirerek.
"Ne yapayım be güzellik? Arkadaşlarla kafedeyiz. Sen ne yapıyorsun?"
"Bende Elif ile sinemaya geldim, yemek yiyeceğiz işte."dedim.
"Kızım ne işin var pazar günü dışarıda?" dedi.
"Nasıl ne işin var? Senin ne işin var be o zaman dışarıda? Allah Allah ya!"
"Çemkirme lan bana! Ben erkeğim!"