***** Bölüm 1*****

1K 40 0
                                    

YENİ BİR HİKAYEYLE GELDİM BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE...

Öncelikle şunu söyleme izin verin ben yazar değilim. Sadece sevdiğim için yazıyorum. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın elimden geldiğince düzeltiyorum. Ve yorumlarınızı okuyorum iyi yada kötü ayırmadan. Hikayeyi tekrar düzenliyorum okuyan herkese teşekkürler.

Her şehirde birkaç tane vardır gece sekizden sonra sokağa çıkmaya korkarsın çünkü başına ne geleceğini bilmezsin ve bu geçe çıt çıkmıyordu sokaktan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her şehirde birkaç tane vardır gece sekizden sonra sokağa çıkmaya korkarsın çünkü başına ne geleceğini bilmezsin ve bu geçe çıt çıkmıyordu sokaktan. Sanki herkes her ev sözleşmiş gibi tıp oynuyordu aynı mahallenin delikanlıların maç için kullandıkları abilerinden boş kalırsa çocukların oynadığı toprak sahada da hakimdi. Gözleri ortadaki tek bir yere sabitlenmiş kimi korkuyla izlerken kimi de sırıtarak izliyordu hepsi de mahallenin gençleriydi.

Yıldıray, bıkmış bir sıkılmış şekilde oflayıp nefes verdi. "Yeter Ateş bir sikmediğin kaldı çocuğu katil olup hapiste sürünürsün."

Yerde yan şekilde başı toprak zemine düşmüş çocuğun yüzünün ortasını son tekmesini de indirmiş yere tükürmüştü.

"Bir daha sokağımda görmeyeceğim sizi orospu çocukları."

Arkasına bakmadan ikiye ayrılan kalabalığın arasından geçip yürüdü arkasından beş arkadaşı da takip ediyordu.

"Geçti mi?"

Yıldıray, Ateşin, omzuna kolunu atıp sormuştu olumsuz bir baş sallama aldığında sırıtarak konuştu.

"Bize neyin iyi geleceğini biliyorum oğlum."

Önce mahallede bulunan bakkaldan üç poşet soğuk bira ıvır zıvır aldılar Ateş, sinirli olduğu için arabanın anahtarını Yıldıray'a attı. Yüzüne çarpmaya ramak kalmış anahtarı ustalıkla yakalamıştı artık oyun haline gelmişti birbirlerine bir şey atmak. Mahallenin iki sokak aşağısında olan parkın önüne arabaları park edip her zaman ki ağaçların sakladığı kuytu yere geçtiler cılız bir park lambasının ışığı vurduğu yere kuruldular. Kimse soğuk havayı umursamadan cimlerin ıslaklığını takmadı daire oldular ortaya aldıkları çerezleri yemişleri koyup biralarını çakmağın arkasıyla açtılar.

İlerleyen saatlerde ortamda saçma sapan bir muhabbet dönerken Yıldıray, iç çekip bir sıgara daha yakarken Ateş, yan evindeki çocukluk arkadaşı göz hapsine almıştı.

"Hayır mı kardeşim? ." Yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen arkadaşının nesi olduğunu bilmeliydi.

"Aşık oldum."

Cevapla birlikte ortamda sessizleşti Yıldıray, sıgarasından nefes çekip verirken arkadaşlarının yüzüne baktı. Ateş'in kahkahasıyla diğerleri de gülmeye başladı.

"Siktir oradan aşık olmuş bizim ki iki bacaklı dişi sineği bile sikmek isteyen piç." Gülüşmelerin boyutu arttığında herkes Yıldıray'a takılmaya başlamıştı.

***** BEKLENMEYEN AŞK***** (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin